keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Addikti ilmottautuu!

Hei olen Mimmi ja olen huulirasvariippuvainen. Oon tosi koukuttuvaa sorttia, ainakin mitä tulee kosmetiikkaan ja viimeisin addiktioni taas muutaman vuoden jälkeen ovat huulirasvat.

Kaikki lähti siitä, että huomasin tuossa tovi sitten voitelevani huulirasvaa huuliini tämän tästä ja huomasin ajautuneeni huulirasvakoukkuun. Taas. Jossain vaiheessa olin "pahassa" koukussa huulirasvoihin, mutta vierotin itseni niistä eroon :D Nyt ihon ja huulten taas kuivuttua täällä ollaan taas ja kyllä muuten kelpaa. Tutkiskelin tässä juuri huulirasvavarastoani ja aika hyvältä näyttää :)


Ikisuosikit The Body Shopin lip butterit. Mulla on ollu näitä ala-asteelta asti (ne oli läpinäkyvissä mustakantisissa purkeissa ja sillon lemppari oli kiivi). Tällä hetkellä käytössä guarana, kookos ja kirsikka.


Vaihdossa ollessa tuli ihastuttua tuohon Lushin Honey Trappiin (todellinen ansa!!) ja siitä tuleekin ikuisesti mieleen meidän kämppä sLOVEniassa ja se lattian narina. Ostin tuon siis Kroatiasta. Uudempi Lush-ihastus puolestaan on tuo värillinen Lip Tint. Tuo on siis punanen. Tykkään.


Hello Kitty NY-kirsikka Jenkeistä : Snapple Jenkeistä : Coca-cola Cherry Venetsiasta : Delipscious The Body Shop (tässä on sävyä aika paljonki)


Vielä AVAAMATON(!!) Burt's & Bees ja avattu Burt's & Bees granaattiomena molemmat Berliinistä. (Nää ostin muistaakseni ihan vaan Eevan innottamana :D)


NeoBio Kiss of Honey Stockmann (joo oon näköjään koukussa etenki näihin hunaja-jutskiin)


Bevita R , aika lääkemäinen, mutta toimiva.


Bevita on muute mukana Roosa Nauha-kampanjassa tällä paketilla. Aika kiva.


Odottamassa vuoroaan on ikilemppari Dr Pepper Lip Smacker. Jenkeistä. Saattaa olla, että muutaman hamstrasin...


Mango ja luumu Korresilta. Nää on myös sävyttäviä. Tykkään.


Coca-Cola Venetsiasta : Coca-Cola Vanilla Venetsiasta : Chocolate Cupcake Tukholmasta : Bubble Yum Jenkeistä


Lemminkäisen äidin terva-pihka salva joka käy päästä varpaisiin (ja ite työnnän tietty huuliin) Frantsila.


Ja muutama jo poistunu suosikki The Body Shopin joulusarjasta aprikoosi : M.A.C.in Hello Kitty Prahasta : The Body Shopin AIDS:in vastanen Pitahaya.

Ja tässä tuskin oli ees kaikki, osa on tietty laukuissa ja takkien taskuissa. Ai että...

Onko täällä muuten muita huulirasvariippuvaisia?

Ja pitäiskö sitä ruveta esittelemään muitakin kosmetiikkalemppareita taas pitkästä aikaa?

Johtopäätös nro 2. Pidän myös hunajan lisäksi kirsikkahuulirasvoista :)

35 kommenttia:

  1. Haha, oot pahempi ku minä!:D Tosin mä oon jo kuntoutunu aika hyvin addiktiostani ja nykyään satsaan enemmän oikeasti hoitaviin kuin vain hyvältä haiseviin/maistuviin, ku niitä ei tarvii lutrata koko aikaa.

    VastaaPoista
  2. Venla: iPhotossa semmonen häivytä reunat toiminto :)

    AnneVee: Joo... En ees haluu tehä mitään numeroo kuinka hoitavia esim toi purkan tuoksunen ja makunen oikeesti on :D

    VastaaPoista
  3. Tunnustan :) Rrrrakastan erilaisia huulirasvoja sekä kiiltoja. Tilailen niitä aina. Niitä on liikaa. Mutta ne on ..ihania ;)

    VastaaPoista
  4. Voi olla et tiedätkin mut noita Dr. Pepper lipsmackereita on kans huulikiiltoja, mä saatan olla niihin vielä enemmän koukussa kuin itse huulirasvaversioon. Pitää ehkä tällee talven tullessa alkaa koukuttaa itseään noihin huulirasvoihinkin! :D

    VastaaPoista
  5. mun mielestä se on myös aika paha huulirasvariippuvuuden laji, että kun pitää olla sitä yhtä ja samaa huulirasvaa aina mukana (blistexin pieni lieriön muotonen purkki), ja tietenkin kun se ei aina ole mukana niin kotoa löytyykin useampi purkki sitä rasvaa. Kyse on siis siskostani. Se on iha mahoton!

    VastaaPoista
  6. No todellakin on!! Itelläni taitaa olla pari enemmän kuin kuvissasi on, jos oikein laskin XDD Aina kun menen kauppaan (vaikkapa ihan vain tuohon paikalliseen K-markettiin) kävelen aivan tarkoituksella huulirasvahyllyn ohitse ja välillä (lue:usein :D) tulee ostettua huulirasvoja sen takia koska muka tarvitsen niitä ja ne tuoksuvat niin hyvälle :DD Osaan kusettaa itseäni niin hyvin ettei mitään rajaa varsinkin kun kyse on huulirasvoista! :D

    VastaaPoista
  7. Omistan itse yhden (1) huulirasvan! Miten pystyn elämään..:D Se on muuten Oriflamen tender care caramel, suosittelen jos tykkää ällömakeista tuoksuista :)

    VastaaPoista
  8. noit lipsmackereita myydää ainaki anttilas kans, ihan parhaita ja huulet maistuu hyvältä ku rasva on imeytyny:)

    VastaaPoista
  9. Mää käytän tosi tylsiä huuliRASVOJA, mutta kiiltoja ja punia on sitten muitakin. Nyt oon löytäny huulipunat, jotka ei kuivata huulia, joten ei tartte pelkällä rasvalla mennä. Eli esim. NYXiä ja We Care Iconia voisin suositella.

    Paras huulirasva on muuten Acon vaaleansinisellä korkilla varustettu vaniljainen huulirasva. Reilut 2 euroa apteekeissa.

    VastaaPoista
  10. Mulle kaverit naureskelee ku laukussa saattaa olla joku 5 eri huulirasvaa, 5 eri huulikiiltoa ja ehkä yksi huulipunakin...
    Lempparit on Blistexin purkissa olevat, vaikka oonki kuullu kaikkea ettei se oo mitenkään hygieeninen vaihtoehto, mutku se on vaan niin ihana !

    Monta tuttua huulirasvaa oli tässäki postauksessa ja monia kivoja uusia. :)

    VastaaPoista
  11. Mä addiktoiduin kerran maukkaisiin huulirasvoihin, mutta jouduin väkisin katkaisemaan sivelykierteen kun mun huuleni kuivuivat ihan hullusti! Ilmeisesti söin rasvaa sitä mukaa kuin laitoin, eikä se tehnyt huulille muuta kuin hallaa 8(

    Nyt mulla on vain joku tylsä blistex, johon en ainakaan addiktoidu.:D

    VastaaPoista
  12. toi body shopin kookoshuulirasva on niin parhautta! :)

    VastaaPoista
  13. Mä oon koukussa huulirasvaan! En rasvoihin. Pakko siis laittaa koko ajan ja paniikki jos ei ole mukana. Omistan kuitenkin vain kahta eri rasvaa. Nyt taidankin alkaa keräilemään ;)

    VastaaPoista
  14. Mä tykkäsin yläasteella TBS:n mandariini huulirasvasta ihan hirmuisesti (just siitä joka oli siinä mustakantisessa purkissa), mutta nuo uudet ei ihan yllä mun mielestä samalle tasolle. Jos laittaa yötä myöten ne jotenkin tuppaa valumaan inhasti kurkkuun ja jättämään kitkerän tunteen nieluun :P

    Carmex purkissa on muodostunut mun suosikkihuulirasvaksi, vaikka avo aina valittaa kun käytän sitä ;)

    VastaaPoista
  15. Ihana aihe!
    Mun suosikki tarttui Nykistä vaik saa sitä ihan suomestakin, nimittäin Rosebud Salve. Original on parasta.
    Jenkeistä sai myös M&M suklaarakeiden makuista rasvaa josta kaikki ympärillä olevat valittaa et mikä täällä haisee :)

    VastaaPoista
  16. huulirasvat on elämän suola<3
    mutta mulla olis sellanen pyyntö että voisko tuota teidän tekstin fonttikokoa yhtään suurentaa? kun silmät menee ihan kieroon kun noin pientä pränttiä yrittää lukea:D
    terveisin: sokeako?

    VastaaPoista
  17. Haha, että voikin ihmisellä olla paljon huulirasvoja! :D

    Syksyn selkein merkki onkin yleensä huulirasvaostoksille päätyminen. Tosin omistan tasan yhden, jonka käytän hartaasti loppuun asti ennen uuden ostamista. Pihi on aina pihi. ;)

    VastaaPoista
  18. no olihan tossa muutama :D ja ehdottomasti kosmetiikkalemppareita kehiin!

    Tosi ihana blogi, me likey ♥

    VastaaPoista
  19. Mulla oli kans yhes vaihees kunnon huulirasvariippuvuus ja se oli vain ja ainoastaan labellon milk & honey huulirasvaan.. Sitä oli pakko aina olla mukana ja nykyään en oikein löydä sitä mistään.. :) Tosin usein hukkaan mun kaikki huulirasvat mystisesti :D nyt on käytössä ollu myös pirkan (karpalo?) huulirasva mikä on myös hitusen värjäävä ja tykkään kyllä vaikken sitä niin usein käytä ku käytin tota labelloa.. :)

    VastaaPoista
  20. Mäki oon ihan koukussa Rosebud Salveen. Mulla on tavallinen, minttu ja kaks mansikkaa. Ja tuubi tavallista (ostin kicksistä just viikonloppuna)...koukussa..

    VastaaPoista
  21. tuo tervasalva on uskomaton tuote! mulla oli kerran ihan järkyttävästi känsiä jalkapohjissa, muutaman kerran laitoin tuota ja ne hävis ku tuhka tuuleen :o

    VastaaPoista
  22. Oon viimeiset kymmenen vuotta käyttänyt vain ja ainoastaan keltaisessa metallipurkissa olevaa Klover vaselinea. Apila-purkki tarttui mukaan joskus lukiossa,ja sen koommin en ole pystynyt käyttämään muuta. Yrittänyt kyllä olen ties, kuinka monta kertaa! Makuhuulirasvat aina jotenkin ällöttää ja puikkorasvat taas tuntuu liian kuivilta.

    Ois ihana käyttää jotain tyttömäistä huulirasvaa, mutta yhä vaan kaivan sumeilematta kassista metallisen ikisuosikkini. Taskussa sitä ei edes voi säilyttää, koska se näyttää nuuskarasialta! :D

    VastaaPoista
  23. mä käytän huulissa ja kaikkialla(myös näppyjen hoitamisessa) Elizabeth Ardenin Eight hour creamia. se vaan on paras ja niin tehokas tuote. haju on kyllä kamalla, mutta yöksi jos laittaa huuliin niin aamulla huulet ovat jotain niin pehmeää. suosittelen ostamaan sitä, se oikeasti käy kaikkialle! :)

    VastaaPoista
  24. oijoi ihana kokoelma, varsinki noi joissa on toi mehiläisen kuva (mäki haluuun)...eli tässäkin yksi huulirasva-addikti. :DD

    VastaaPoista
  25. nyt pitää korjata, että chocolate cupcake on tukholmasta mun sulle tuoma :)

    VastaaPoista
  26. ehdottomasti olen huulirasvariippuvainen, mutta käytän aina yhtä ja sitten ostan uuden. enkä ole minkään tietyn merkin tai tuoksun perään. kauheen orpo tulee, kun huomaan, että huulirasva puuttuu taskusta, sen on oltava mukana kaikkialla!
    t.kaneli

    VastaaPoista
  27. Lip smackerit on ihania ja herkullisen tuoksuisia :P
    Paras huulirasva mun mielesta on kuitenkin Blistex Lip Relief Cream :)
    Ennen sita kaytin pitkan aikaa Blistexin MedComfortia.

    VastaaPoista
  28. osaattteko sanoa, kun minun vaatekokoni on 42 tai 44 ja kengän koko 39, mitä kokoa nuo mitat vastaavat tuolla torridin nettikaupassa?

    VastaaPoista
  29. oon aina ollu huulirasvariippuvainen. Niitä pitäisi olla joka laukussa ja takintaskussa, koska tulee ahistus jos huomaa että ei ole huulirasvaa ja on oltava esim. 5 tuntia ilman! :D

    VastaaPoista
  30. vastaatteko ikinä edes kommentteihin?

    VastaaPoista
  31. must ois ihanaa olla riippuvainen huulirasvaan! jotenkin tosi suloista (:!

    VastaaPoista
  32. Kiitos kaikille mahtavista suosituksista! :D On ainakin huulirasvavinkit seuraavaksi sadaksi vuodeksi ;)

    Strange: Hyvä kuulla!! Toi on parasta.

    Anonyymi joka ei nää lukee tekstiä : CTRL ja +, sillä saa suurennettua niin suureks ku tarvii. CTRL ja - puolestaan pienentää... (muistelisin, ite käytän Maccia eli cmd ja + jne.)

    Anonyymi joka kyseli Torridin koista: Kannattaa vielä mitata, mut sanoisin et vastaa kokoo 0. :) (OOT NOLLAKOKOO, HEH!)

    Viimenen anonyymi: Vastataan ku keretään :)

    VastaaPoista
  33. Just Kappahlissa kattelin sellaista settiä missä oli (muistaakseni!?) coca-cola ja fanta huulirasva ja cokis huulikiilto. :D

    VastaaPoista
  34. täytyy kyllä sanoa, et oon enemmän kuin kateellinen tuosta Snapple- huulirasvasta ♥ luv it! :)

    VastaaPoista
  35. oioioioi, rakastan huulirasvoja! :D mul on niit kans tosi monta, mut samaa tahtii ku ostan uusii ni kadotan vanhoi. et en tiiä kui paljo mul itseasias ees on huulirasvoi..? mut siis joo, joka välis pitää lisätä.

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.