perjantai 19. helmikuuta 2010

Poikaystävän popot


Ei ollakaan pitkään aikaan kirjoteltu meidän poikaystävästämme Pharrelista. No nyt se sitten oli hankkinu uudet kengät ja nää jos mitkä on kyllä pakko teillekin esitellä.




Kyseessä siis Christian Louboutinin suunnittelemat sneakerit kevät-kesä 2010 mallistosta.



Tämmösen kuvaviestin se itestään lähetti varmaan jostain Losista. Ite oon mieluummin täällä lumisessa Savossa.



Aloin tässä miettimään, että onkohan nuo niitit jo kuitenki vähä nähty. Mitä mieltä ootte?


Ja jos ei valkonen miellytä, niin samat popot löytyy myös mustina. Hintaa näillä kengillä vaivaiset 1200$.

Pakko myöntää, kyllä siltä meijän Pharksulta tyylitajua yhä löytyy!

17 kommenttia:

  1. Ihan sama vaikka niitit ois nähty, mut Pharksu (ja sen jutut) ei oo ikinä liian nähty! ;) Voi terve kun se näyttää taas tossa kuvassa AIKA kivalta. Kevät selkeesti piristää!

    VastaaPoista
  2. mä oon joo kyl vähän sitä mieltä et niitit ois jo nähty :D. Tuli vähän ylikuormitus niitä!

    VastaaPoista
  3. Kattelin kuvia hymy huulilla, on niin hienot kengät, mutta kun näin hinnan, mun hymy jostain syystä hyytyi! :D

    VastaaPoista
  4. Oi noi kengät on kyllä ihanat.
    Noita niittejä on kyllä nyt ollu jo vähän kaikkialla ja ehkä se on vähän jo nähty. Tuntuu, että jokaisessa vaattessa on nykyään niitit, että vähän vois hillitä tota niittailemista ;D

    VastaaPoista
  5. Nuo mustat on NAM! <3
    En voi jostakin syystä sietää valkoisia kenkiä. :o :)

    VastaaPoista
  6. Jee :) Mä arvasin, et nää iskis teihinkin koska on vähän överit. Ehdottomasti silleen hyvällä tavalla, just niinku tekin!

    VastaaPoista
  7. Tuli vähän lolled olo tuosta hinnasta, kun kenkien idea on niinkin omaperäinen kuin laittaa niittejä lenkkareihin.

    VastaaPoista
  8. Apua mun on pakko kommentoida teidän ihanaan blogiin! :D

    Täs blogissa on ihan selkeesti jotakin taianomaista, koska joka kerta ku ryven itsetunto-ongelmissa ja itsesäälissä, tuun lukemaan teidän blogin merkintöjä (joitaki luen uudestaan ja uudestaankin) ja tajuun, että oon just hyvä näin :D

    Ootte aivan mahtavia esimerkkejä siitä, että aina ei tarvii olla nykymaailman normien mukanen, tai sellasia ku muut haluaa, vaan voi olla ihan itsenään yhtä fabulous kun muut, sanokoot kuka tahansa mitä haluaa!

    Ootte molemmat ihan tajuttoman ihania ja täydellisiä ja kannustavia ja vaikka mitä! :* Pitkää ikää teidän blogille ja keep it up!

    VastaaPoista
  9. Aivan ihanat! Olkoon kuinka nähty, niitit pysyy mun top 5 -listoilla vielä pitkään. ;) Etenkin noi valkoiset popot osui jonnekin syvälle, mä en voi yksinkertaisesti vastustaa valkoisia kenkiä. Niin mikä käytännöllisyys? En tunnista käsitettä...

    VastaaPoista
  10. Mun mielestä niitit on vieläkin ihania! Hyvä vaan jos moni ajattelee, et on nähty niin ei tuu vastaan joka toisella :))
    Muuten kivat kengät, mutta sain ylikuormituksen noista sneakareista yläasteella :D

    VastaaPoista
  11. ööö well hello pharksu! kuvittelenks vaa vai voiks hän näyttää tos viel kuumemmalt ku yleensä!
    selkeet taustakuvamatskuu........

    VastaaPoista
  12. hahah ihana :D
    pharksu on kyllä mun lemppari noista teiän poikaystävistä <3

    VastaaPoista
  13. Tungetaan niitä niittejä kyllä vähän liikaa kaikkialle, mutta kyllä ne on ihania. Nuo valkoiset on hienot, sopii Pharksulle kyllä paremmin, mut ite pidän enemmän noist mustista.

    VastaaPoista
  14. MIMMI, olitko kattoo perjantaina vanhojen tansseja? :) näin ihan sun näkösen tyypin ja sil oli myös samanlainen rusettipanta ku sul !

    VastaaPoista
  15. Aika upeat kengät teiän poikaystävällä :) Mäkin voisin ottaa noi (siis kengät, mies ei oo ihan mun makua..)

    VastaaPoista
  16. Teillä on mun mies! Ja miten se on mahdollista???

    VastaaPoista
  17. Heidi: Niiiiin totta! Pharksu <3

    Sirkku: TÄY-DEL-LI-NEN!!

    Anonyymi: Olin se minä juu :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.