keskiviikko 10. helmikuuta 2010

Mimmin Tallinnaostokset


Käytiin reilu viikko sitten Pepin kanssa pikalomalla ja omalla blogiristeilyllä Tallinnassa. Ostokset reissusta jäivät Pepin osalta tosi minimiin ja meikäläinenkin osti vaan uudet Niket. HYVÄ ME!


Kenkien malli on Dunk Low ja koko 9. I'm in Love! Kengät ovat siis ihan aidot (ei siis mitkään Naket) ja ne on ostettu Niken liikkeestä Viru keskuksesta -50% alennuksesta. Eka pyörin kaupassa tovin ja lopulta päätin kysyä löytyisikö kyseisistä yksilöistä kokoani ja voe tokkiisa sitä riemua kun myyjä kipaisi varastosta juurikin meikäläiselle sopivat popot. Onneksi raati kannusti minua ostamaan kengät (oisin ostanut kyllä muutenkin).



Nooooo, mikäpä on lukijaraadin tuomio uusista Nikeistä?

38 kommenttia:

  1. Mulla melkein kyyneleet valuu poskille, tietystikin... IHANAT IHANAT IHANAT!!! ♥

    VastaaPoista
  2. ihanat ! kelpuuttaisin noi itellekin :) haaveilin tosin semmosista mintunvihreillä yksityiskohdilla varustelluista melkein samanmallisista nikeista (dunk high) mut kyllä nääkin kelpais paremmin ku hyvin :)
    (jee kommentointi toimii !)

    VastaaPoista
  3. So cool! <3 Tosi ihanat kengät. Onneksi ei sovi mun ei-lainkaan-sporttinen-tyyliin, niin kateus ei iske välittömästi. :D

    VastaaPoista
  4. sitä mä vaan että ootte ihania =)

    VastaaPoista
  5. Siistit! Mun alko itelläkin tehä mieli tollasia :D

    VastaaPoista
  6. Hei typyt, tuli Mimmin kengistä mieleen, että kenkäpostaus olisi kiva :) eli kaikki kengät kuviin kiitos <3

    VastaaPoista
  7. ihanaat<33333333kuka noista nyt ei tykkäis!!

    VastaaPoista
  8. kenkäpostaus olis oikeesti aika helmi idea!!

    VastaaPoista
  9. onneks oon niin superstar- tyttö ettei ees kadehduta:DD

    VastaaPoista
  10. Aaa, ihan supercoolit kengät! <3

    VastaaPoista
  11. aaah niket on vaan parhautta, noi on supacoolit!

    VastaaPoista
  12. Voeeeee Mimmi minkä teit.. Suoritin itse samanlaisen reissun Tallinnaan pari viikkoa sitten, ja suuntasin totta kai Nike storeen päämääränä löytää uutukaiset supermuhkeat sneakerit. Satuitko näkeen siellä seinällä sellasia Niken dunk low harmaa/baby pink värein somistettuja tossuja, jotka oli vielä herrajumala semmosta smoothia samettimatskua? Ne oli puoleen hintaan ja meinasin romahtaa polvilleni kun kokoa ei löytyny :D siis ne oli aivan ihanat! nnoooh muttamutta onneksi teikää ees onnisti, sopii ku nenä päähän matami mimmille :) tämä jatkaa epätoivoisena haihattelua uusista kenkuloista hmpf..

    VastaaPoista
  13. MIMMI PLIIKKE ois aivan ihanaa jos voisit esitellä jossai postauksessa sun kaikki tennarit :) jookojookojooko!

    VastaaPoista
  14. Mä rakastan tennareita. mun sydän alkaa pamppailee ihan liian kovaa ku mä nään yhdetki niken tai adidaksen tai jonku muun merkin tennarit. sama kävi ku katto noit sun tennarei. munki o pakko hankkii itelleni uudet tennarit, liian pitkä aika viime hankinnast :)

    VastaaPoista
  15. aaaa vähän söpöt~~ ♥

    VastaaPoista
  16. Tuleepi ihan kevätfiilinki. Sikäli jos tykkäilee enemmänki sniikkereistä ni kandee käydä tsekkailees Stokkaa vastapäätä olevan Intersportin loppuunmyynti, se on vielä viikon pystyssä ja siellä oli ainaki tänään vielä jonkuverran kivoja kenkiä ja osa lähtee tosi halvalla.Tämä ihan kaikille tiedoksi tasapuoleisesti.

    VastaaPoista
  17. älkää pliis IKINÄ käyttäkö sanaa "yksilö"!!!!!

    VastaaPoista
  18. Aika namut:)
    Jopa tälläinen vähemmän urheilullinen(?)voisi langeta...

    VastaaPoista
  19. Harmi kun siirryitte takaisin tänne, kuvat ei taaskaan näy täällä :(.

    VastaaPoista
  20. mä oon niiiiiin rakastunu nikeihi. mul on nyt melkeen 10 erinlaiset ja lisää haluan haluan! ihanat :)

    VastaaPoista
  21. Mulle tulee vähän vilunväreitä ja liikaa kasarifläsäreitä mutta en kyllä taida ymmärtää uusimmista muoti-ilmiöistä muutenkaan paljon mitään :) Ootte tytöt ihania, ja hauskaa kun olette taas bloggerissa.

    VastaaPoista
  22. Hienot! :)

    Mäkin olin juuri Tallinnasa ja ihmekyllä ostin vain laukun (okeiii se oli melkee 100e) ja liivin, tosin se oli vaan 6,50

    MUTTA se laukku maksaa Suomessa melkein 200!! :DD

    VastaaPoista
  23. Hei voisitteko muuttaa tän blogin osotteen blogloviniin, että seki päivittäis teijän blogia :)

    VastaaPoista
  24. la primavera: joo, se ei hoidu ihan niin yksinkertaisesti kuin blogilistan päivitys :)

    VastaaPoista
  25. hei !

    rakastan blogianne aivan valtavasti mutta harmittaa kun kuvat eivät näy =( kun olitte vielä indiedaysin puolella, ne näkyivät hyvin, mutta nyt ei =(

    VastaaPoista
  26. Anonyymi: DAMN! Siis ei näy ollenkaan??

    Pitää ruveta keksimään siis jotain. Saakeli.

    VastaaPoista
  27. kenkäpostausta kehiin :D tai pelkästään nike-kenkäpostausta!

    VastaaPoista
  28. mikä sun kengänkoko on?

    VastaaPoista
  29. Minulla ainakaan ei näy ollenkaan, huomaan vaan kuvien paikat väleistä. Videot näkyy.

    VastaaPoista
  30. Mäki ostin tänään tuoreet Niket <3. Tossut on rakkautta! Ja ehdottomasti postaustoiveena esittely Mimmin Nike-kokoelmasta.

    VastaaPoista
  31. Nämä kengät jalassa tänäänkin ja voi pojat. I'm still in love!

    Meikän kengänkoko on US9, eli 40,5 eli 26cm.

    Paljon ootte pyytäny postausta mun Nikekokoelmista, katotaan jos semmosen joskus onnistuisin saamaan. Mulla vaan tahtoo osa mun sneakereista olla Kuopiossa ja vähän vaikka missä, mutta katsellaan, pitäis varmaan metskata ne kaikki ensin yhteen :)

    Nike 4 ever!! :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.