maanantai 15. helmikuuta 2010

Ihana Paloma Faith!


Perjantaina Paloma Faith esiintyi Apollo Clubilla ja mikäpä sen mukavampi paikka viettää ystävän synttäreitä kuin kyseinen tapahtuma :)



Apollo oli kyllä ihan täydellinen esiintymismesta Paloma Faithille. Oli pakko fiilistellä kattomaalauksia.



Paikalla olivat myös ihanat Saku ja Nelliina, joka muuten oli tosi tosi kaunis :) Kiitos kivasta illasta molemmille!



Ylläriesiintyjänä oli Scratch Perverts joka oli tosi hauska.



Fiilisteltiin keikat yläparvelta, josta oli tosi hyvät näkymät lavalle.



Meikä lähti keikalle vähän ex-tempore, mutta meininki ja seura oli silti parasta.



Paloma Faithilla oli päällä kokopaljettimekko. Meikäläisellä ei.



Perfect! Tuo Lady on jotain maailman sulosinta ja oikeesti osaa laulaa...



Nelliina kuolas nuita kenkiä ihan jonku verran. Ei tainnu Paloma vaan pysyä pystyssä niillä? ;) Meikä vois hieman opastaa...



Kolmas hyvä asia (keikkojen ja seuran lisäks) oli myös ilmanen popkorni jota sai mättää niin paljon ku sielu sieti. Ja meikäläisen sieluhan sieti.



Keikan jälkeen mentiin Pasila Specialin kautta kotiin ja olihan tuota Paloma Faith naamaria pakko vähän fiilistellä.

Illan hauskin biisivalinta oli ehdottomasti Sexy Bitch.



No mites on, uppooko Paloma Faith? Meikä ainakin tykästyi.


EDIT: Ja tekstinhän ja keikan fiilaili siis Mimmi, ei Peppi :D Kiitti Peppi, että kirjaudut aina sun tunnuksilla mun koneella Bloggeriin :DDD

11 kommenttia:

  1. Todellakin uppoo =)!
    Paloma Faithin levy on soinut mulla siitä asti ku levy ilmesty suomessa. Laulajan ääni ja tyyli teki muhun heti vaikutuksen.
    Cd:n kansikin on niiin tyylikäs!
    Harmittaa, kun en itse päässyt paikalle...

    VastaaPoista
  2. No Paloma on kieltämättä hyvällä tavalla ainutlaatuinen, mutta ei tosiaankaan uppoa siinä määrin missä nuo mainitsemasi popkornit uppoaisivat.
    Voisin pyöräyttää mikrossa pari pussillista ja mutustaa loppuillan niitä, sais perhekkin taas lempikiusaamisen aiheen, sillä mä olen popcornholisti ja tämmöset muistutukset aina saa mut retkahtamaan!

    VastaaPoista
  3. Kyllä!! Kyllä uppoaa!
    Kuvista päätellen taisin olla suoraan teidän ala puolella fiilistelemässä.

    VastaaPoista
  4. Osuu ja uppoaa. Nainen joka uskaltaa erottua massasta ja aivan mahtava ääni.

    VastaaPoista
  5. Oijoi, tuo keikka oli jotain täydellistä!

    VastaaPoista
  6. joo paloma on kyllä yks iha mun lemppariartisti, sillä on nii hyviä biisejä ja kaikkee! oon vähä huono kyllä ku en ees tienny että se kävi suomessa:D

    VastaaPoista
  7. mun on nyt pakko jättää niin offtopic-kommentti että offtopicimpaa saa hakkea! :D Eli siis, mua huvittaa aina teijän blogia lukkiessani se, ku mulla ja mun siskolla oli joskus aikoinaan 2 palloks syötettyä harmaata tyttökania joitten nimet oli Mimmi ja Peppi :D ps. Paloma faith on minusta hirmu söpö!

    VastaaPoista
  8. Paloma Faith on aaaivan ihana, harmittaa etten päässyt keikalle!

    Mutta hei, mahtava juttu teistä tänään Savon Sanomissa :) Kyllä oikein tämänkin pk-seutulaistuneen kuopiolaisen läskin sydäntä lämmitti, kun pääsi käymään perheen luona ja siinä sivussa lukemaan Mimmistä ja Pepistä lehdessä. <3 Olette kyllä upeita, ei voi muuta sanoa!

    VastaaPoista
  9. Oli kivaa hyvässä seurassa :)))

    VastaaPoista
  10. Ei! Et ois näyttänyt noita popcorneja. Niistä kukaan ei ollu mulle vielä hehkuttanut. Nyt oon kateellinen! (Okei, olin jo.)

    VastaaPoista
  11. Silmukkasolmu: EN KESTÄ!! :D Ihanaa! Me ollaan vähä samanlaisia pupuja ;)

    Oli mahti keikka ja popkornit kyllä maittoi. NAMNAM.

    Paloma Faith <3

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.