lauantai 20. helmikuuta 2010

Any hot guys who...


Kuten ehkä ootte jo huomannu, niin ollaan aikamoisia kiekkotyttöjä. SM-liigassa kannustetaan KalPaa ja nyt olympiakisoissa tietty Leijonia! :)

Pepperoonin status olikin äsken Facebookissa:

Peppi More To Love kokoaa lätkäpoikaystävät-listaa. Filppula jaaa T. Ruutu esim.

No itsehän olen tietysti taas oman Leijonapoikaystävät Top5 listan jo koonnutkin.


1. Tuomo Ruutu
-NAM!


2. Teemu Selänne
No HALOO äijä on ihan just 40! HUHHUH!! Namnam.


3. Sami Lepistö
HELOU HONEY!! Mums...

4. Niko Kapanen
Ei oo mikään edustavin kuva, mutta kyllätetiiätte...

5. Valtteri Filppula
Ihan potentiaalinen...

Ja BONARINA:

Jarkko Ruutu
Äijä on niin kova suustaan, että ei varmaan tulis tylsää. Ja tietty voitettais kaikki nakkijonotappelut romanttisesti yhessä ;)

Miltäs näyttää teidän TOP5 Leijonat? :) Ja seuraatteko Leijonia?

49 kommenttia:

  1. 1. Jarkko Ruutu
    2. Teemu Selänne
    3. Sami Lepistö
    4. Tuomo Ruutu
    5. Niko Kapanen
    6. Valtteri Filppula

    Eaasy! Ja voi että mikä matsi oli aamulla!

    VastaaPoista
  2. Täältä ilmoittautuu yks joka todellakin seuraa Leijonia! Emmä noita kuumiksia mihinkään järkkään osaa laittaa, mut aika paljon samoilla linjoilla sun listan kaa mennään. Tosin miinus J.Ruutu ja plus Mikko Koivu ja Kimmo Timonen esim. Ja ainiin, Bäckströmissä on myös jotain tosi hellyyttävää, nam!

    VastaaPoista
  3. Mä komppaan NIIIIN Kapasta ja Lepistöö! Eikö toi Niittymäkikään mikään huono oo..... :)

    VastaaPoista
  4. Hei sori nyt vaan, mut toi Teme on kyllä niinkun varattu mulle :P ja siis "Jokipo maaleja! Jokipo maaleja! Huutaa kansa Karjalan!"

    Terkkui siis täältä aurinkoisesta, mutta niin pirun kylmästä Joensuusta :)

    Toivotteleepi Aira

    VastaaPoista
  5. Jep, Leijonia seurataan täälläkin :). Omalla top 5-listalla on Tuomo Ruutu, Sami Lepistö, Niclas Bäckström, Kimmo Timonen ja Niklas Hagman. Järjestys ei tosin ole vielä muuten selvillä paitsi Tuomo on ykkönen :D.

    VastaaPoista
  6. Yritin jo tossa aiemmin kommentoida, mutta se hävis vissiin jonnekin bittiavaruuteen, joten siis pakko kirjottaa uudestaan, että näpit irti Temestä!! Se on mun!!! :D Noi muut saat pitää...
    Niin ja ne on muuten Jokerit ja Jokipojat jotka rulaa! :P

    Terkkuja siis täältä kauniista ja aurinkoisesta, mutta niiiiin pirun kylmästä Joensuusta :)

    VastaaPoista
  7. :D :D :D voi jukoliste! Mulla on lukihärö! Vasta toisen kommentin kirjotuksen jälkeen sisäistin lukemani tekstin, että kommentti tulee näkyviin vasta teidän hyväksyttyä se.
    Pitäskö kuitenkin vielä varmuuden vuoksi kirjottaa kolmannen kerran, että se Teme on mun... :D

    VastaaPoista
  8. Lätkämiehille en kyllä oikein lämpene, mutta mites toi Olli Jokinen ja Olli Jokisen viikset! :D:D

    VastaaPoista
  9. MMMMMMMMM SELÄNNE !!!! tykkään

    VastaaPoista
  10. Mihin jäi Mikko Koivu?!?! Koivun veljeksistä nuorempi on ihmo leijonista hotein. Vaikka ei Nuorempi Ruutukaan hullumpi ole :)

    VastaaPoista
  11. Mulla melkein samat poikkisehdokkaat, Tuomo Ruutu ehdoton numero ykkönen <3

    VastaaPoista
  12. Jeap, leijonafanius kulkee veressä ja jokaikinen matsi on katsottava!
    Top 5 on muuten ihan mun makua, mutta kapasen tilalle jarkko ruutu, thank u!
    Kiekkoilijat on ehdottomasti miehistä kaikista kuumimpia, onneks mulla on itselläni yksi ihan oma :)

    VastaaPoista
  13. hei miksen ole aiemmin lepistöä huomannut:) seuraan tosin jääkiekkoa vaan ja ainoastaan mm-kisoissa ja olympialaisissa...

    niko kapanen on ikisuosikki. se on vähän kun lätkän lennikalle:)

    VastaaPoista
  14. ei oo kyl listaa tullu koottua :D mutta leijonia kyl oon nyt vancouverissa ihan innolla seurannu!!!

    VastaaPoista
  15. Itsekkin olen aikamoinen kiekkotyttö vaikka kukaan ei niin minusta varmaan uskoisi :D Mutta aina ollaan valvottu leijonien takia ja herätty aikaisin. :D Ja oma top 5 leijonat näyttää aika samalta. Niko Kapanen, Tuomo Ruutu ja Valtteri Filppula namm

    VastaaPoista
  16. http://images.marthastewart.com/images/content/tv/martha_stewart_show/show_photos/2051_2100/2090_recipe_cupcake_xl.jpg

    http://marvelousgirl.files.wordpress.com/2009/04/chicago-cupcake.jpg

    http://img.foodnetwork.com/FOOD/2007/02/19/cupcakes_pinkfrosting_lg.jpg

    http://leitesculinaria.com/wordpress/wp-content/uploads/mocha-cupcakes1.jpg

    http://images2.fanpop.com/images/photos/5700000/cupcake-with-mint-frosting-cupcakes-5757119-450-600.jpg

    http://image3.examiner.com/images/blog/EXID29541/images/chocolate-cupcake.jpg

    http://cdn.sheknows.com/articles/mod-cupcake.jpg

    http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Candy-cupcake-cupcakes-395737_608_800.jpg

    tässä olis pari uutta header-vaihtoehtoa, olis kiva jos katsoisitte :)

    VastaaPoista
  17. AAAAAHH Tuomo Ruutu on elämäni rakkaus <3 mennään isona naimisiin ;D
    Mun unelmatyö ois päästä pyyhkeenjakajaksi leijonien pukkariin ;P Tai paremminkin voisin olla pikku-Rudin henkilökohtainen orja :D :D
    Okei mut TOP5 Leijonat

    1. aina ja ikuisesti Tuomo Ruutu
    2. Niko Kapanen (awww <3)
    3. Sami Lepistö (ne silmät..)
    4. Jarkko Ruutu (äijääää)
    5. tähän superyllärinä Olli Jokinen, koska camoon niitä viiksiä on pakko rakastaa :D

    Amelia

    VastaaPoista
  18. Te ootte varastanu mun poikaystävät!! :D No ei, sama lista ois itsellä, ehkä hieman eri järjestyksessä kyllä.

    VastaaPoista
  19. TOTTAKAI seuraan leijonien matkaa ;) ja sul on just hyvä toplista, mun listaan ois tullut varmaan muutama muukin jellona lisäksi :D esim. kaikki.

    VastaaPoista
  20. Top femma leijonat:

    1. Niko Kapanen
    2. Tuomo Ruutu
    3. Niklas Hagman
    4. Sami Lepistö
    5. Teemu Selänne

    Eli melkeen sama :)
    Sokerina tietysti myös Jarkko! ;D

    Ehdottomasti seuraan leijonien pelejä, jokaikistä, vaikka joutuis herätä lauantai-aamuna kello seittemän! :D

    Kannustetaan leijonat olympiakultaan! :)

    VastaaPoista
  21. muuten samat, mut mikko koivu messiin! grau<3 :D

    VastaaPoista
  22. Joka matsi seurataan suurella intohimolla ja Jarkko Ruutu on suurinta rakkautta <3

    bonarina sitte ikisuosikki Saku Koivu. Olin jo 5veenä (v. 95 siis) kultajuhlien jälkee heränny yöllä ja noussu istumaan ja sanonu että "mä haluun saku koivua".

    Enough said. :D

    VastaaPoista
  23. Tottakai seurataan!

    Mä jo pelästyin, että eikö Jarkko pääse listalle, koska kuolaus. Kyllähän jokainen haluaa oman rääväsuisen karjun, mm.

    VastaaPoista
  24. Ihan hyvältähän tuo lista näyttää, mutta yks pikkujuttu vaan: Missä on Mikko Koivu? :D Mun henk.kohtasessa top-listassa Tuomo kyllä vie aiiivan ylivoimasesti ykköstilan. Oon ehkä viimeset 5 vuotta miettiny miten pääsisisin Tuomon kanssa juttusille, ois nimittäin pikkusen asiaa sille :D

    Jooo, ja Leijonia tosiaan seurataan. Yhtään Leijona-peliä ei saa missata! Terv. Heräsintänäänklo7tiirailemaanleijonia

    VastaaPoista
  25. Tuomo on ollu mun jo viimiset 10vuotta, et sori...;) No joo, mut Tuomon jälkeen parhaat on M. Koivu, Filppula, Lepistö, Kapanen.

    VastaaPoista
  26. Oon kunnon penkkiurheilija ku on kyse lätkästä, tänä aamunaki hinauduin ylös kukonlaulunaikaan (siis seiskalta :DD) ihan vaan kattoon Suomi-Saksa peliä :D Mutta siihen listaan.
    1.Jarkko Ruutu
    -rakastan Jakken pelitapaa ja se tyhmää läppää, ja kyllä se osaa pelatakki
    2.Mikko Koivu
    -ihana,ihana♥ Ehkä yks parhaimmista leijonien pelaajista.
    3.Tuomo Ruutu
    -ei kaipaa selityksiä
    4.Antti Miettinen
    -siinä on sitä jotain ;D
    5.Sami Lepistö
    -Ei taivas mikä ulkonäkö, ja huippu pelaaja.

    VastaaPoista
  27. Noniin nyt päästiin asiaan! Leijonat puheenaiheena, joten pakko kerrankin kommentoida!

    Oma listani näyttää tältä: Jarkko Ruutu, Teemu Selänne, Tuomo Ruutu, Saku Koivu, Sami Lepistö. Tuskin tarvii selittää näitä valintoja :) Vaikea valinta tosin, koska tuntuu että top viiden joukkoon vois valita melkein ketkä viisi tahansa!

    Maanantaiaamuna sitten taas heti aamusta telkkarin ääreen kannustamaan näitä hottiksia!

    VastaaPoista
  28. Haa, Tuomo Ruutu on käyny mun kassalla... Siitä on jo pari kesää, mutta voi AAAH, se oli kuuma!

    Palaisin takaisin siihen kesäduuniin jos saisin seuraavaksi palveltavakseni tuon Lepistön, NAM, miten tuollanen on voinu mennä ohi, vaikka aloitin noiden Leijonauroiden sniikkaamisen jo kymmenen vuotta sitten?

    En yleensä hekumoi hyvännäkösiä miehiä, mutta nuo jääkiekkoilijat saa aikaan melkosta vipellystä...

    VastaaPoista
  29. Seuraan leijonia, mutta miehen takia vaihdan vaikka maata. Dany Heatley <3<3<3

    (Ja jos Danylle käy niin voisin joskus deittailla vähän Maxim Afinogenovia.)

    VastaaPoista
  30. Tuomo Ruutu on kyllä aivan ehdoton ykkönen täälläkin. Ja jos Tuomon ottais boyfriendiksi niin sais samalla tutustua Jarkkoon niin ei ois yhtään huono diili!

    Mikko Koivukin on aika lutussuloinen, mutta se on turkulainen.. :)

    Kenties tulossa postaus MTL-kisastudiosta?

    VastaaPoista
  31. teillä on kyllä p****n mies maku ikinä! jos noi on komeita niin mä olen joulupukki!! :D toi Sami Lepistö menee just ja just sellaseen ryhmään kun "menettelevä" ja noi muut jatkaa siitä huimasti alaspäin jopa ryhmän "helvetin rumat" ohi!! mutta maku asioista ei voi kiistellä joten pahoittelen jos esitin mielipiteeni liian ilkeästi...Tykkään muuten kyllä teidän blogista,ja paljon! :)

    VastaaPoista
  32. No täähän on perseestä. Mä oon liputtanu ton Niko Kapasen puolesta vielä sillo ku se oli Tepsissä ja punatukkanen. Mistä teitä sen ihailijoita on ilmestyny? Enyhoo, meillä on sen kanssa häät tulossa, muut voi unohtaa sen. Ja jos joku menee mäkeen, nii mä tyydyn Mikko Koivuun. Ihan vaan koska se on niin sairaan pitkä.

    VastaaPoista
  33. Anna, sä oot ite mainostanu Kapasta niin paljo et kaikki muutki naiset on huomannu sen ihanuuden ;D

    Amelia

    VastaaPoista
  34. Oon lätkäfani siis oon JYPin kannattaja henkeen ja vereen. Ekan kerran olin JYPin pelissä 2-vuotiaana :D

    Leijonista mun suosikit on Niko Kapanen, Teemu Selänne, Tuomo Ruutu, Sami Lepistö ja Kimmo Timonen.

    VastaaPoista
  35. Mun suosikkileijona ja poikaystäväehdokas numero yksi ois kyllä toi Jarkko Ruutu. Ihanan äijä, mullle tulee siitä mieleen Russel Crowe Gladiaattorissa <3

    VastaaPoista
  36. Mun one and only love is Mikko Koivu <3 Ihastuin siihen jo vuanna -98, kun näin sen jonkun kiekkolehen kannessa. Sitä ennen Saku oli ykkönen, mut sen jälkeen tuli Mikko ja sulatti mun sydämen <3 Siitä lähtien oon seurannu sen uraa ja keränny lehtijuttuja ja kirjotellu siitä päiväkirjaan yms. Näitten kisojen takia menetän yöuneni, ihan vaan siks ku pakko kattoo kaikki Suomen pelit :D

    VastaaPoista
  37. Ensiks ihan yksinkertaisuudessaan: ootte ihania! Ja toiseks: jeejee vielä kalpan kannalla ootte, hyvä juttu!:D Ite kun oon siis kuopiosta niin toki iteki kalpaa "fanitan". Ja leijonia tietenkin seuraan:)

    VastaaPoista
  38. vielä lisää cupcake-vaihtoehtoja:

    http://www.groovyvegetarian.com/wp-content/uploads/2009/05/vegan-vanilla-cupcake.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/__IP6S4qrDTw/Sh10gYu-VrI/AAAAAAAACOQ/o8aumgsroTQ/s400/strawberry+banana+cupcakes+4.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/_tPVor1tro7k/SlxvP8GBa5I/AAAAAAAABns/ipZRbZuDnk0/s400/simply_cupcakes.jpg

    http://www.bitingreviews.com/chicagobites/wp-content/uploads/2009/07/iron_cupcake_choc_passion.jpg

    http://www.babble.com/CS/blogs/strollerderby/2009/02/cookie-monster-cupcake.jpg

    http://images.marthastewart.com/images/content/tv/martha_stewart_show/show_photos/2051_2100/2090_recipe_cupcake_xl.jpg

    http://farm2.static.flickr.com/1158/530614675_e99bc6452f.jpg

    ETENKIN VIIMEINEN ON IHANA

    VastaaPoista
  39. Mun namupalat:

    1. AINA JA IKUISESTI Tuomo Ruutu <3 Nam!

    2. Teemu Selänne - se vaan on ihana! Fanitan jo 8-vuotiaasta lähtien sitä. Oon myös saanu siltä nimmarin ja se on livenä niin komea ja lihaksikas, että jalat alta!

    3. Sami Lepistö.

    Hei meidän leijonamaku menee täysin yksiin! :D On nuo muutkin söpöjä, mut nää on ne ihan ykköset.

    VastaaPoista
  40. Mua ärsyttää, että nää listat on ihan samanlaisia joka puolella:D Tosin ei siinä nyt mitään ihmeellistä oo. Oma TOP3 on määrittelemättömässä järjestyksessä Tuomo Ruutu, Mikko Koivu ja Sami Lepistö, bonussijalle pääsee Jarkko Ruutu. Oon fanittanut Ruudun veljeksiä kauan...!! Mut mä en vaan niin tajua, mitä ihmettä ihmiset näkee Niko Kapasessa!? Onneks ei kaikilla oo kuitenkaa samanlainen maku:D

    VastaaPoista
  41. 1.ville peltonen

    muita ei edes mahdu ajatuksiini. <3


    (paitsi raipe:D)

    VastaaPoista
  42. seuraan tottakai ;D ja tänä vuonna ensimmäiseks pisti silmään filppula, jotenki niin katseenvangitsija :D
    eli
    1. valtteri filppula
    2. niko kapanen/tuomo ruutu
    3. teemu selänne/saku koivu, ne kulkee niin käsi kädessä muutenki mut yhessä näyttää paremmalta!
    4. sami lepistö
    5. ja ei sitä aina uskois sanovansa mut toi kiprusoff pääsee listoille ku se on niin salaperäsen söpö!

    olipa kiva tulla lukee tämmönen postaus ku oli "mieluisa aihekkin" ;D
    nimim. harrastukset: urheilukuvaus ja jääkiekko

    VastaaPoista
  43. mites noi tuomon kulmat :D

    VastaaPoista
  44. Uih, täälläkin seurataan silmä kovana Leijonia.
    Mulle kelpais Sami Lepistö ihan yksin <3

    VastaaPoista
  45. Nää on vuoden kohokohtia kun pääsee tsiigaa leijonia telkkarista ahahah! :P Mutta mun poikaystävälista näyttää tältä

    1. Tuomo Ruutu (Siis kattokaa nyt sitä, ei tää mitään selityksiä kaipaa. Aivan jumalainen, aina ja ikuisesti)
    2. Sami Lepistö
    3. Mikko Koivu
    4. Valtteri Filppula
    5. Sanoisin tähän Petteri Nummelin, mutta jos tosta olympiajoukkueesta puhutaan niiin Niko Kapanen

    VastaaPoista
  46. Siis EHOTTOMASTI Niklas "pikku-hakki" Hagman on niiin HOT! Vähänkö oon kade Inka Heneliukselle, kun pikku-hakki näytti sille persettään!

    VastaaPoista
  47. riia - jes, joku muukin! Mie jo kauhistuin, notta missä on Miikka Kiprusoff. Sehän on ihan käsittämättömän söpö kaveri, etenkin ilman kisaturrikkapartaansa.

    VastaaPoista
  48. Mimmi MTL <3 Tuomon kulmat :D

    Mahtavia listoja teillä, mut tietty toi mun on ainut oikee ;)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.