keskiviikko 17. helmikuuta 2010

Lepposa lauantai-aamu!

Terve kaikille tovereilleni!

En olekkaan pitkään aikaan postaillut tänne, niin ajattelin sitten tänään yllättää teidät ja vähän kirjotella kuulumisia..

Kuten äiti on varmaan maininnut, niin munkin elämässä on tapahtunut isoja muutoksia. Mun isi ja äiti nimittäin eros ja sehän tarkotti sitten sitä, että minäkin siinä jouduin tavallaan eroomaan. En kyllä suostunut eroomaan kummastakaan, joten ne päätti ihan yhteistuumin että niillä on muhun yhteishuoltajuus ja että nään molempia usein. Sehän sopii mulle, mulla nimittäin tulee helposti ikävä jo esim. viidessä minuutissa jos mua ei oteta mukaan vessaan. Siksi yleensä meenkin mukaan myös sinne.

Perjantaina mentiin näkemään myös mun tätiä, eli äitin siskoa ja siis se on ihan huippu tyyppi mun mielestä. Mentiin yökylään ja parasta oli mun mielestä kun syötiin lauantaina aamiaista. SIIS NAM!


Tässä yritän tälleen suht huomaamattomasti tulla apajille, kun kuulen että kinkkupakettia aukastaan.. Noi tytöt nimittäin päätt syödä aamiaista rauhassa ja minä tulin siihen rentouttamaan niiden oloa ihan todenteolla. Toin mukana myös yhden mun uusista leluista ja heittelin sitä niille ettei vaan olo kävis liian tylsäksi. Oon aika huomaavainen kaveri.


Tässä äiti on varmaan komentanut (huoh) mut pois ja yritän kuitenkin suht huomaamattomasti tulla täältä välistä tälleen... Paketti on jo auki, tästä saattaa seurata jotain hyvää jos tarpeeksi esim. katson anelevasti..


JEEEE! Ne ymmärsi yskän ja mulle tarjoiltiin myös kinkkua. JEEEJEEEJEEEE!


Huoh.. Sit äiti keksi, että Voicelta tulee Alicia Keysin konsertti ja mua rupes kyllä kyrsimään ihan kunnolla. Mä nimittäin oisin voinut lähteä vaikka aamulenkille toistamiseen tai leikkiä jahtausta, kun siellä asunnossa on tilaa missä kirmata. Äiti tuntuu tätä Aliciaa luukuttavan alvariinsa, mitä erikoista siinä nyt muka on?


Turhauduin niin paljon, että tungin itteni siihen tädin syliin sitten mukavasti. Paras asento on tälleen, että peittää myös naaman ja pussailee.. Sillon se keskittyy suhun aika varmasti.


Joo mutta mites toi mun äiti? Se näpräilee kännykkää ja ihan kyrsiintyneen näkösenä. En tajuu mikä sitä nyt on taas vaivannut? Kattokaa muuten sen "siistiä" tukkaa, hävettää kulkea ton näkösen tyypin kanssa tuolla kaduilla.. Onneks äiti kävi eilen kampaajalla ja menee huomenna uudelleen. Oli mun mielestä jo aikaki. Sitä en vaan tajuu, ku äiti väittää että myös mun turkkia pitäis käsitellä ja ettei muka oo siistiä jos on tukka silmillä? Mun mielestä oon nimittäin erittäin edustava ja nyt kun oon julkkiskin (joo yks tän mun blogin lukija tuli kysyy juna-asemalla et oonko mä se Uno sitä More To Love- blogista..) ni on ihan hyvä pitää tätä tukkaa silmillä jos haluu olla rauhassa. Yleensä en kyllä haluu, että tulkaa vaan ihan rohkeesti moikkailemaan jos esim. pyöritte tuolla samoissa lumihangissa ku minä!

Tänään tulee ihan huippu ilta, koska siis mehän mennään äitin kanssa isin uuteen kämppään leikkimään jahtausta ja tapaamaan kaikkia mun leluja joita en oo hetkeen nähnyt. Toivottavasti noi vanhukset tajuu ees tehdä mulle jotain tosi herkullista ruokaa ja rapsutella paljon. Isiä ainakin voi syyllistää heitteillejätöstä, ei nimittäin olla nähty reilu vuorokauteen taaskaan..

Toivottavasti teillä on ihana päivä ja ilta ja kaikkea. Mä palailen taas linjoille, kunhan kiireiltäni kerkeän. Sillä välin antaa mun assistenttien eli äidin ja Mimmin hoitaa tää postausten teko. Mimmi muuten lähti tänään Kuopioon, tää taitaa tietää taas pitkiä ulkoilulenkkejä, kun niiden pitää äidin kanssa aina juoruta puhelimessa niin pirusti. :)

Ps. Aika siistiä mun mielestä, että sain vihdoin tän moretolove.fi-osoitteen toimimaan!!! :)))

terkuin,
Uno

12 kommenttia:

  1. Hei ihanat, minä aamuina teiän shöy tulee spiniltä? Olin siinä uskossa, että ma, ke ja pe, mutta tänään kun innoissani pistin volyymit kaakkoon aamulla, niin eihän siellä mitään more to lovea ollutkaan!

    Sohvi

    VastaaPoista
  2. ma, ke ja pe mutta tällä viikolla tuli vaan ma, ku mimmi karkas kuopioon! :)

    VastaaPoista
  3. Moikka! Aivan ihana blogi, ootte rohkeita ja kauniita tyttöjä. Tulin tosi hyvälle mielelle, kiitos :D

    VastaaPoista
  4. Eikä, PEPPI!! Kui oot nuin kaunis ja ihana tossaki kuvassa vaikka oot vissiin vasta heränny?! Ei oo elämä reilua, ei.
    Terkkuja ja pusuja Unolle, ihana sesuli!! <3

    VastaaPoista
  5. ihana ja huippu postaus!!!:)

    VastaaPoista
  6. Siis ootko eronnut sun poikaystävästä? Eikös teillä pitänyt olla häät tulossa?

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana postaus, KIITOS näistä ihanista, erilaisista ja positiivisista jutuista!

    VastaaPoista
  8. Hei kyselisin Peppi sulta, et onko Uno aggressiivinen? Meidän "kottoni" nimittäin on todella mustasukkanen tavaroistaan, ruoistaan ja omistajastaan (sitä en tosin pistä pahakseni:P) ja hyökkää kyllä tarvittaessa hampaat irvessä päälle, jos joku hänen luuhunsa meinaa kajota.
    Mietiskelin vain, että onko tällä koirarodulla toi piirre vai onko meidän hauvalla vain joku mielialahäiriö. Muuten siis on maailman tunteikkain sylikoira, ja tulee myös vessaan aina mukaan, kuten teilläkin :D

    VastaaPoista
  9. Hahahha, ihan paras postaus! Piiloblondin aivoilla tosin tajusin vasta tuossa kinkunantamiskuvassa, että tää on Unon settiä! Mietinkin jo tuota yhteishuoltajuusjuttua ja teidän kinkunhimoa hetkisen...

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.