lauantai 13. helmikuuta 2010

Must you make me laugh so much?

Voi pojat miten ilahduinkaan herätessäni tekstiviestiin joka ilmoitti, että Ilosaarirock on julkaissut tänään ensimmäisiä bändikiinnityksiään. Kyseiset festarit on sellaset etten haluis ikinä missata niitä, koska siellä on aina niin kivaa ja parasta olikin aina asuessani Joensuussa se kun kaupunki rupes täyttymään festariväestä. Mulle Ilosaari on aina ehdottomasti yksi kesän kohokohdista ja uskon niin olevan myös ensi vuonna.



Nyt meen jo kananlihalle ihan pelkästään siitä ajatuksesta, että sain tänään tietää erään lempparini saapuvan kyseisille festareille. Kyseessä on Imogen Heap ja oon fiilistellyt sitä jo ties kuinka monta vuotta ja toivonut aina näkeväni sen livenä. Nyt se sitten tapahtuu, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :) Nainenhan on tunnettu myös Frou Froun toisena puoliskona ja myös Frou Frousta pidän erittäin paljon.

Bongasin Imogen Heapin joskus muistaakseni O.C:sta ja siitä asti oon tykännyt siitä kovasti. Tässä onkin pari biisiä miksi tuolloin ihastuin tähän:





Mä oon jo monta päivää fiilistellyt kesää, mökkeilyä ja aurinkoa. Nyt en ainakaan enää kestä odottaa, että kesä tulis ja pääsis tekemään kaikkea supersiistiä ja etenkin tietty nauttimaan LÄMMÖSTÄ. Mä haluan jo nyt Ilosaareen. Oon niin innoissani tästä, että HUH!

Suosittelen todella tutustumaan Imogen Heapin tuotantoon, uusin levykin on aivan todella jees.

Peppi is very, very happy now! :))

15 kommenttia:

  1. Mikä sattuma! Laitoin just Imogenin levyn soimaan ja heti perään tulin lukemaan MTL:a... Imogen on ihana!

    VastaaPoista
  2. Aaahhh Imogen! Mä oon viitisen (kai) vuotta sitä fanittanu ja on se vaan niin ihana! Täytyy tosissaan alkaa harkita Ilosaarta...

    VastaaPoista
  3. mäkin oon käyny ilosaaressa varmaan nyt 4 tai 5 vuotta peräkkäin ja on ehdottomasti paras festari kesän aikana!! (no en oo käyny koskaa missää muissa ku ei ollu tarvetta, kun ILOve) :D

    VastaaPoista
  4. Mäkin odotan kesää oikein innolla :) Ois ihanaa, kun jo lumet sulas, ehkä se kesä tulee nopeammin täälä Ruotsissa, kesäksi sitten Suomeen takaisin, harmi vaan että Suomen kesä on niin lyhyt :( Siitä pitää ottaa kaikki irti :)

    VastaaPoista
  5. A P U A !!!! Tänä vuonna munkin on IHAN pakko tulla Ilosaareen jos kerta Imogen Heap esiintyy siel. Ah perfection. <3

    VastaaPoista
  6. Frou Frou ja Imogen Heap ovat kyllä parhaita. En pahemmin festareita harrasta niiden kalliuden takia mutta nyt vois jopa harkita jos Imogen Heapin näkis... Kiva juttu!!

    VastaaPoista
  7. Mäki bongasin Imogen Heapin joskus OC:stä! :-D

    VastaaPoista
  8. Dear Mimmi ja Peppi!
    Oon lukenu teidän blogia jo ihan melkein alusta asti ja silloin r.a.k.a.s.t.u.i.n teidän huumoriin ja itseironiaan.Olitte niin hauskoja ja vallottavia!Nyt tuntuu että teistä on jotenki kadonnu se sama palo mikä sillo alussa oli:Täällä näkyy harvoin sellaisia ihan perus kertomuksia mitä olitte sinä päivänä tehny tai teidän mahtavia kannanottoja tai mielipiteitä bikineistä.Nyt näkyy vaan kuinka ootte millonki ollu jossai H&M tutustumistilaisuudessa tai vastaavassa.Se on niin SÄÄLI, ootte niin mahtavia ilman mitään radio tai indiedays juttuja,josta tosin onneks jo lähditte.
    Nää kaikki radio jutut ja vastaav at on teille aivan mahtavia tilaisuuksia,ja tietty me innokkaat lukiat ollaan onnelisia teidän puolesta.Toivoisin vaan niin että tulisitte takaisin!Ihania te nytkin olette ja tän viestin ei todellakaan ole tarkoitus olla loukkaava tai mitään,koska tuen teitä ihan 100 % ja fanitan ja vaikka mitä!
    Älkää siis unohtako itsejänne vaikka teille tarjotaankin vaikka mitä kivoja juttuja,vaan olkaa ne hupaisat Peppi ja Mimmi joihin me alussa tutustuttiin.
    Ihanaa kevään odotusta teille molemmille :)

    VastaaPoista
  9. Hei ihanaiset!! Voisitteko päivittää bloginne osoitteen blogloviniin? Olen jäänyt ihan paitsioon bloginne suhteen koska päivitykset eivät päivity sinne :(

    Olette superrr ihania!

    VastaaPoista
  10. Eikä! Pakko päästä Ilosaaree ku Imogenki tulee! Mä bongasin kans ton Hide and Seekin O.C:stä, Calebin hautajaisista..:)

    VastaaPoista
  11. imogen heapi on ihana ! rentouttavaa unimusiikkia:) meelaiks

    VastaaPoista
  12. Voi teitä ihanat! Olen monesti hekotellut täällä ääneen koneeni ääressä postauksianne :)

    Ilosaarirockissa olen ollut kerran ja on sanottava, että se hyvä fiilis oli ihan käsinkosketeltavaa. Aivan loistava meininki ja kaikki toimi ja jos ei toiminut, niin kukaan ei räyhännyt kenellekään.

    Varsinaiset plusmerkkiset vestivaalit :)

    VastaaPoista
  13. Sun ansiosta postasin Imogen Heapista mun musablogiin, käy ihmeessä tsekkaamassa jos kiinnostusta löytyy!

    http://boutique42.blogspot.com/2010/02/nothing-to-salvage-anyway.html

    VastaaPoista
  14. Voi ihanaa! Mäkin innostuin vallan paljon Ilosaarirockin ulkoasun ja ekojen bändien paljastamisesta :) Ilosaarirock on myös mulle maailman kotoisin festarin ja Joensuu edelleen sydäntäni lähinnä oleva kaupunki, vaikka en varsinaisesti oo asunu siellä kun ihan pienenä vaavina. Mennäänkö yhdessä Ilosaarirockiin? :D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.