maanantai 26. maaliskuuta 2012

Mahtuiko turvavyö kiinni koneessa, MTL?

Saattoi tulla vähän lomakiloja, kun alkoi jo hikikarpalot valumaan punnertaessa vyötä kiinni...



Hysteerinen naurukohtaus johtui siitä, että edessämme oleva pariskunta kielikoukutteli ja Mimmi havahtui tuijottamasta heitä. Myöhemmin pariskunta otti kuvaa itsestään ja kuvassa pariskunnan takana näkyi Peppi joka tuijotti suoraan kameraan kauhistuneena.

Vieressämme istuva mies kysyi, että "Oliko pitkä päivä?" kun kikatettiin niin paljon...

17 kommenttia:

  1. ihana kikatus,hihihi.

    VastaaPoista
  2. hahaah :D mäki yritän aina ilmeillä, jos nään et jotku ottaa kuvaa sillee et oon niitten takana :DD

    VastaaPoista
  3. hui, kysyn tän nyt oikeesti mielenkiinnosta, eikö teille tule mieleen että voisi olla ihan hyvä laihduttaa jos ei vyö mene kiinni lentokoneessa?? mua ei nimittäin ainakaa naurattais siinä tilanteessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä odotinkin kuinka pitkään menee, että joku kysyy tämän kysymyksen... Ja eipä kauaa mennyt! :D

      Mun mielestä kertoo vaan terveestä itsetunnosta jos osaa suhtautua tilanteeseen nauraen! :o)

      Poista
    2. Siis vyöhän meni kiinni, eli no panic! ;)

      Poista
  4. Ihana video, tulin tosi hyvälle tuulelle :)

    VastaaPoista
  5. Haha, teillä on ihan parhaat jutut :D

    VastaaPoista
  6. Voi apua ku te ootte ihania ! :---D Mulla on ollu vähän huono päivä, mutta kikatin kyllä koko videon ajan vatsalihakset ihan kipeiksi. Eli kiitos kun piristitte mun päivää ja ehdottomasti lisää tällaista!<3

    - Emilia

    VastaaPoista
  7. Päivän piristys, aivan ihana video! <3 Joo, ja eihän se lentokoneessa ikinä helppoa ole, varsinkaan pienimmissä koneissa. :D

    VastaaPoista
  8. repesin itekki kun rupesitte nauramaan tossa, vaikken ees kuullu mitä puhuitte:DD piristitte niin paljon tätä sohvalla huilaavaa potilasta!♥

    VastaaPoista
  9. Ootta ihanoita! Mulla on oma "fat approved" lista lentoyhtiöistä niiden turvavöiden perusteella, esim. KLM ja Norwegian on päässy listalle, Blue 1 ei missään nimessä, Finnair joskus. :D

    VastaaPoista
  10. AHAHaha "lähetään nyt lentää pitkin Suomee" :DDD nauran ääneen täällä, ihania ootte. <3

    VastaaPoista
  11. Ootte aivan ihania ja teillä on just oikea asenne! Tää pelasti mun päivän. Kiitos!

    VastaaPoista
  12. Ihana video! Alkoi itseänikin naurattaa. Piristi päivää niin paljon, että piti katsoa se pariin kertaan.

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.