keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Ei se voi niin vaikeeta olla...

Mä en oo koskaan juonut edes kupillista kahvia yhteensä, joten mulle kaikki kahviin liittyvä on vähän vierasta. Koska täällä kuitenkin käy paljon vieraita niin on hyvä omistaa kahvinkeitin/kone ja niinpä olinkin ilonen, kun mulle annettiin uuteen kotiin Dolce Guston kahvikone. Mimmillä moinen (eri malli tosin) on ollut jo reilu vuoden ja ne Matin kanssa käyttääkin sitä kuulemma päivittäin. Eilen käytiin palaverissa ja ihana Nina opetti mua nyt käyttämään kahvikonettani, kun yritin kerran kotona tehdä kaakaota ja sanotaanko niin, että se ei mennyt ihan niinku elokuvissa...



Mulla on Dolceeni tuon Chai Laten lisäksi myös jääteetä, kaakota ja vaikka mitä ihanuuksia, joten haluan todellakin osata käyttää sitä. :D Ja eihän se niin vaikeeta sit lopulta ollutkaan.

Onko täällä muita Dolce Guston ystäviä?

15 kommenttia:

  1. Moikka, pakko kysyä, että miten sait siitä kuumaa?? Mä saan vaan ihan haaleaa, teen mitä juomaa tahansa, Dolce Gusto on laite, mutta hieman erilainen. Onkohan se maanantaikappale, vai eikö me vaan osata käyttää sitä, hmm.. :)

    VastaaPoista
  2. Toi vaikuttais kyllä tosi kivalta vehkeeltä testata, mutta vähän noi kustannukset mietityttää kun kahvia kuluu tässä taloudessa TOSI paljon.

    http://tuplaongelma.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. En ole juuri tuota konetta käyttänyt, mutta olen kaikkien kahvi- ja teejuomien ystävä, ja haaveilen vastaavasta kahvikoneesta... Vain pieni epäilyksen ääni välillä kuiskuttelee että se on niin epäekologinen kapseleineen ym. - mutta NIIN houkutteleva!
    Terveisiä silloin-tällöin-lukijalta ulkomailta, teillä on todella hyvä blogi :)

    VastaaPoista
  4. Minä! Minä! Minä! :D Tuo on niiiiin ihana ja helppo ja nopea ja ah niitä kahveja, voi omnomnom. Kirjottelin jokin aika sitten aiheesta postauksenkin; http://nupppu.blogspot.com/2012/01/dolce-gusto-kannattiko.html. Pitäiskin tilata tässä laskujenmaksun lomassa lisää noita kahveja, edelliset loppuu. Meillä kuluu eniten sitä Chocochino-kaakaota, Cappuccinoa ja sitte jääteetä. Myös Mocha-kahvi on aivan järjettömän hyvää!

    VastaaPoista
  5. Ootko maistanut mitä juomia? :) Itse haaveilen samanlaisesta <3

    VastaaPoista
  6. :DD oot niin söpö!♥

    VastaaPoista
  7. oon halunnu tommosen....... se olis kiva!!!!!!

    VastaaPoista
  8. teille tytsyt http://cubecrash.blogspot.com/2012/03/one-lovely-blog-award.html

    VastaaPoista
  9. Voi ei! Me saatiin viime jouluna anopilta joku halppismallin Dolce Gusto, siinä ei nimittäin oo noita palkkeja ollenkaan, vaan se pitää jotenkin (en tiedä miten) arvioida itse se veden määrä! Niin raivostuttavaa puuhaa, joten me ollaankin käytetty kahdesti tuota meidän vekotinta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on just sama malli.. Se oli aluks kyl vaikeeta, mut ite teen aina niin että katon vaan koska se veden väri muuttuu haaleemmaks ni sit lopetan veden päästämisen.. On toiminu ihan hyvin, ja varmaan pikkuhiljaa oppii arvioimaan sen veden määrän muutenki.:)

      Poista
  10. Mä ennustan että vuoden päästä kaikkien masiinat pölyttyy kaapissa eikä mistään saa noita kapseleita. Vanha kunnon kahvinkeitin FTW. :D

    VastaaPoista
  11. Täällä on Dolce Guston ystävä! Tosi näppärä pikku vekotin :) Ihania kahveja ja muksut osaa tehdä siinä itse kaakaonsa.

    VastaaPoista
  12. Mua naurattaa peppi vieläki sen joululahjatoiveet postauksen takia :DD olisit ny edes yrittäny korjata tilannetta.. Tunnen monta stadilaista bloggaria ja ne tietää mistä puhun ku kysyn mielipidettä tästä.

    VastaaPoista
  13. Muuten olisin varmasti ton kapineen ystävä,mut musta on vähän turhaa,et yhden lasillisen takii tulee tonkin verran muovijätettä : ( tällaiselle eko-pimulle toi ei oo mikään paras vaihtoehto!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.