torstai 20. elokuuta 2009

Lihava sai postia


Heräsin juuri vapaapäivänä postiluukun kolahdukseen. Postimies oli jaksanut siis kiivetä nämä yhdeksän kerrosta tuodakseen
minulle postia. Kipitin unihiekat silmissä postiluukulle (lihava ei yleensä saa usein postia, joten tämä hetki oli spesiaali!) Ja mitäs sieltä luukusta olikaan putkahtanut. KORTTI!!! Onpa mukavaa.




Innostus kortista vaihtuu ärsytykseksi kun tajuan lähettäjän: Painonvartijat. Kortti onkin siis laihdutuskehotus. SIIS KUKA MINUA KÄSKEE LAIHDUTTAMAAN, MINÄHÄN LAIHDUTAN VAAN JOS ITSE HALUAN!!! Kortin luettuani iskee älytön angsti ja luultavasti kortin perimmäisen tarkoituksen vastainen reaktio. Tämä kanahan ei käskien laihduta!

Olen siis ollut Painonvartijoissa joskus vuosikausia sitten ja yhä sieltä minua ahdistellaan tulemaan ryhmään. Joskus parin viikon poissaolon jälkeen alkoi postissa tulla kortteja "huhuu, missä luuraat..." jne. AHDISTAVAA!!! Luuraan missä luuraan, ÄLKÄÄ AHDISTELKO!! En varmaan ole unohtanut tulla ryhmään, vaan pois jääntini on luultavasti ihan oma päätökseni. (Mielestäni hyvä kirjoitus Paikkareista LaardiLeidillä täällä.)

Tilitän kortista Pepille ja alamme pohtia asiaa. Mieleen tulee myös nämä "isojen tyttöjen kuvastot" joita suoltaa ajoittain postiluukusta. Olemmeko jossain vaiheessa esim. Ellokselta tilatessamme ruksineet kohdan LIHAVA? Voin niin kuvitella, että siellä firmassa on joku läskikuvastovastaava joka joutuu postittamaan läskeille kuvastot pari kertaa vuodessa, että lihavat pääsevät tilaamaan omat telttansa. Asiakastiedoissa lukee nimi, osoite, asiakasnumero ja ruksi kohdassa LÄSKI. ÄRSYTTÄVÄÄ!!! (Tuhlaus on pohtinut asiaa myös täällä.)

Ja mitähän tuo postimieskin ajatteli kiikuttaessaan painonvartijointikutsua vartavasten minulle tänne yhdeksänteen... Luultavasti kirosi ammattinsa ja kaikki maailman lihavat alimpaan sinne.


13 kommenttia:

  1. Hei kuule, sä et kuitenkaan saanut "kaipaatko kumppania" -korttia!:D Se oli vielä joku viis kertaan ton kokoinen.;)<3

    VastaaPoista
  2. Moumou: HAHHAHHA! No jos huomenna sitten? :D SYY HERÄTÄ!!!

    VastaaPoista
  3. mulle ei oo vielä tajunneet lähettää tota läski-korttia vaikka kans joskus oon hetken ollu paikkareissa. Se kokoontumispaikka olis itse asiassa käytännössä katsoen mun omalla takapihalla, mut en hitto ala maksaa 12 € viikossa punnituksesta. :0
    Mut joo, toi läskirekisteri vaivaa mua edelleen. Ehkä se lukee asiakasnumerossa, 243424564Läski

    VastaaPoista
  4. Juu ite tilasin ellokselta joskus löysiks tarkotetut farkut 42 koossa. Palautinkin vielä ne. Noh, nyt sieltä tulee joka kuukausi joku vtun Plus Size Collection mainos ja mun vaatteet on yleensä 38.. Kiitos Ellos! :).

    VastaaPoista
  5. Nuo kortit on ihan vakkarikamaa postilla joka syksy. Enkä mä ny justiin muista mitä mielessä liikku sillon ku semmosia jonkun postilaatikkoon tunki :)

    VastaaPoista
  6. ah, tää teidän blogi on vaan joku maailman loistavin :D <3

    VastaaPoista
  7. Tuhlaus: Postia odotellessa ;) No jos ne ois jo luovuttanu sun suhteen ;)

    miuku1: Haha. Just tota tarkotan :D (vaikka omat vaatteni eivät ole lähelläkään kokoa 38)

    mari: Joo, huvittaa vaan ku tosiaan täällä ylhäällä ei varmaan nyt asu ketään muita ku minä, joten tommosen kortin takia joutu reppana kipuamaan :DDD (en mä oikeesti kuvittele, et postinjakaja perehtyy mun posteihin)

    VastaaPoista
  8. Olen ollut Paikkareissa kahdesti, ja nyt mua muistetaan joka joulun ja kesän jälkeen peräti kahdella kortilla! Ja tokihan ne tulee vielä samana päivänä... Postinkantaja varmaa pohtii että millainen megaläski tuonkin oven takana mahtaa asua ku Painonvartijat muistaa peräti kahdella kortilla... :D

    VastaaPoista
  9. Löysin tän blogin ihan sattumalta ja jäin heti koukkuun! Ihan loistavaa kamaa, saa täällä töissä hymyillä suu korvissa ja välillä vähän hihittää ääneenkin :D Itse myös vähän isompana tyttönä komppaan kyllä teidän juttuja ihan täysillä, juuri näin sitä elämään pitääkin asennoitua - ei se ole niin vakavaa! Meinasin muuten kysellä Pepin vanhojen postauksien puuttuvien kuvien perään, mutta onneksi vastaus tähän sattui silmään. Toivottavasti kuvat on pian nähtävillä :)

    Keep up the good work!

    -Tilda-

    ps. en siis halunnut jättää nimetöntä kommenttia, mutta blondina en osannut valikosta poimia oikeaa versiota...

    VastaaPoista
  10. Mustaa huumoria viljelevä,painonsa kanssa kamppaileva ystävättäreni naureskeli kerran,että ne on varmaan siellä Elloksen asiakaspalvelussa ihan ulapalla,kun ko. neidin tilaamien vaatteiden koot on vaihdellu ihan sujuvasti tyyliin 38-46.. "Et lähetettäiskö me tolle nyt tää telttamallisto,vaiko onko se taas jossain riukukuosissa..?" ;)

    VastaaPoista
  11. Heippa!
    Löysin just vasta bloginne ja täytyy kyllä sanoa että mielettömän hyvä! :) jatkan siis seuraamista ;)

    VastaaPoista
  12. Kerran tilattiin kaverille pyöreiden synttäreiden kunniaksi pumpattava nukke jostain sx-nettiliikkeestä (taisi olla keltainen ruusu tms.) Oli muuten hauska juttu sillon, nyt kuulostaa lähinnä lapselliselta. No mutta pointti siinä, että nykyään kyseinen putiikki pari kertaa vuodessa lähettelee mulle ns.sauvakuvastoja. Mainokset tulee kyllä isossa valkoisessa kirjekuoressa mutta monta noloa tilannetta on sattunut niitä aukaistessa. Ja onko mikään näkyvämpi kuin valkoinen kirjekuori jossa on lähettäjänä muka joku einiinkäänsuomalainenfirma. Hoh.

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.