perjantai 21. elokuuta 2009

Bändi-ihastus: I Love Vivian


Mun kaveri vinkkas eilen mulle tämmösestä kavereidensa bändistä, että kävisin kuuntelee. Tein töitä käskettyä ja tykästyin samantien ihan hirveesti. En tiedä bändistä mitään, mutta kuunneltuani nää muutamat biisit, voin kai jo julistaa olevani fani. Ainakin melkein. Mä tykkään Kings Of Leonista tosi paljon ja jotenki se tulee mun mieleen tästä.

Nyt mulle selvis, että niillä on keikka Javan terassilla tänään klo 17:00 ja tekis melkein mieli käydä tsekkailemassa bändi ihan livenä. Taidankin siis suunnata käväsee kuuntelee keikan ja sit illalla Taiteiden Yöhön hillumaan kivojen tyyppien kanssa!

Laulajalla on ihan törkeen magee soundi ja vitsi noi biisit jää soimaan päähän.

Varastin tän kuvan poikien MySpacesta, toivottavasti ei haittaa. Niin ja mua ei ainakaan haittaa se, että bändissä on näin ihkui poikii! (nää on kyl vissiin aika nuorii, et tää läski on ihan mummo niiden rinnalla.. :D)

Mitäs tykkäätte? Ei muuten kuulosta yhtään suomalaiselta.

5 kommenttia:

  1. Tykkään! Kuuntelin kaikki biisit läpi!! :)

    VastaaPoista
  2. Tämä ei varsinaisesti liity tähän postaukseen, musiikkiin kyllä yleensä. Eli siis postausaihe-ehdotus.

    Olen itsekin 'isoluinen' neiti ;) ja olen koittanut etsiä biisejä jotka jotenkin sivuavat lihavuutta tms. Tämähän sopisi teille postausaiheeksi kuin nenä päähän! Ehkä? Olen itse keksinyt vasta muutaman hassun, ehkä te ja lukijat keksitte lisää. :)

    Jukka Poika - Pläski (vilahtikin jo jossain entryssä)

    Mika - Big girl (you are beautiful)

    Queen - Fat bottomed girls

    Sir Mix-A-Lot - Baby got back :D

    VastaaPoista
  3. Oi vaikutti muuten oikeasti hyvältä bändiltä. Täytyy varmaan hankkiutua kuuntelemaan jonnekin joku kaunis kerta :)

    VastaaPoista
  4. Pojilla oli kyllä ihan jeppismeininki tossa hommassa!
    Mutta tää nörtti jäi kaipaamaan vähän enemmän tuolta MySpace-sivustolta.. :P

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Samoin :)) Ihania ja livenä myös ihania!

    Anna: Mehän itseasiassa tehtiin juuri pari päivää sitten postaus ns. "läski-biiseistä" :) Ootkos käyny kuuntelee? Mun facebook-kavereina olevat lukijat oli auttanu mua niiden kasaan haalimisessa, että kiitos vaan heille!

    Maya: Ehdottomasti! Kuulin villiä huhua, että lokakuussa ois keikka Helsingissä, joten sinne siis!

    paula: Mitäs jäit kaipaamaan? Alastonkuvia? ;) Hahaha no ei. Mä haluisin sinne lisää biisejä ehdottomasti! Vaaditaan! :) Niillä oli ihania slovareitakin. Läskillä meinas tippa vierähtää linssiin siinä viinilasi kädessä.

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.