maanantai 10. elokuuta 2009

Laardi ostoksilla!


Näin tänään töiden jälkeen mun erittäin hyvää ystävääni kaupungissa ja käytiinkin vähän kiertelemässä kauppoja, Niin ja tietty juoruilemassa..

Mentiin ensimmäiseksi Gina Tricotiin ja nauratti ihan hirveesti yks juttu..
Tiedättekö, kun on sellaiset tavalliset vedettävät ovet ja sit siinä on aina semmoset puolikkaat "lisäovet" jotka voi avata, jos tulee vaikka isompi kuorma sieltä tms.? Noh, se perus ovi oli kiinni ja mun ystävä pujahti oikein mallikkaasti siitä pienestä kolosta sisään, ilman että sen tartti edes aukasta ovea. Mä siinä hetken kattelin sitä rakosta ja mietin, että tostako mun oikeesti pitäis mahtua.. Mörssäri päätyi sit (kerrankin) olemaan fiksu ja avas ihan normaalisti sen oven. Miettikää, jos olisin jäänyt vaikka siihen rakoon kiinni ja joku henkilökunnasta olis joutunut tulee vetää mua käsistä, että pääsen sinne sisään? Sit hyvällä tuurilla olisin vielä toki kaatunut jonkun päälle tms. yrittäessäni irti siitä raosta. :D

Mentiinkin aika nopeesti sitten hakemaan vähän murua rinnan alle.. Picnicissä on vaan niiiin hyvät uuniperunat ettei järkee.

Tässä tutkitaan mitä äiti on ostanu. Ilmeisesti jury kelpuutti, koska rupes nukkumaan tohon päälle..

Kävin Mimmiltä ostamassa vähän väriä kulmakarvoille ja yhden siveltimen.

Takki, koko L Zara
Neuletakki koko L, Vero Moda
Pipo, One Way

Korvikset H&M (EDIT: HAHA kiitos Anonyymi. Laardi luuli kenkäkoristeita korviksiks ja tänäänki testaili niitä korviin ihmetellen, et olivat väärinpäin:D LOL)

Laardi (Lordin kadonnut kaksoissisko) leveili tänään seuraavissa:
Tennarit: kirppis, koko 38
Leggarit: Stockmann, koko L
Hame: Jotain suomalaista ja vanhaa, kirppis
Vyö: kirppis
Toppi, GT koko XL
Takki, Zara koko L

14 kommenttia:

  1. Laardi on ollut oikein nättinä taas liikenteessä (vaikka laardin maski on aika pelottava) ja hienoja ostoksia tehnyt. Mimmille lähetän sympatiaa hissin vuoksi!

    VastaaPoista
  2. Joo Laardi heitti maskin kehiin taas.. :D Kiitos vaan ja Mimmi kyllä saa munkin sympatiat. IHAN HIRVEETÄ, kun ei sitä tunnuta korjaavan! Se sano, että muuttaa meille viikonlopuks :DDD

    VastaaPoista
  3. voooi että tykkään teidän blogista c: vasta vähän aikaa oon ehtiny lueskella, mutta oon jo nyt suuri faninne! kerrassaan mahtavaa :p

    VastaaPoista
  4. Mä jään aina pepusta kiinni kaikkialle. :DD Vaikka muuten olenkin melko sutjakassa kunnossa niin peppu on jotenkin niin pyöreä, että pitää aina tosissaan pelätä, että pääseekö jostain raosta pois. Etenkin kun jos siihen jumiin jäis niin siinä sitä sitten perseestä roikkuis. :D

    VastaaPoista
  5. oon kade sveapiposta, miksei jyväskylässä myydä niitä??

    VastaaPoista
  6. Aino: Ihanaa, kun tykkäät. Kiitos <3

    Tiia: Hahah apua mua rupes vähän naurattaa, ku mietin tollasta tilannetta. Pyöree peppu on pop! :)

    Lumo^: Sun pitää vaatia, et joku kauppa ottaa ne valikoimiinsa tai sit tilata. :)

    Sanni: Kiitos <33 Tajusin kyllä vaan, että niitä pitää pitää väärinpäin?!?!?! Ne klipsut on jotenki ihan hölmösti väärinpäin, ei mitään järkee!

    VastaaPoista
  7. Rakastan blogianne!! Olen jo pitkään ollut kyllästynyt saman kaavan muotiblogeihin, mutta teidän bloginne on ihanan raikas, aito, hauska, omaperäinen! Jatkakaa samaan malliin!! :)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: KIITOS!!!<3 Blogi pidetään jatkossakin meidän näköisenä! :)

    VastaaPoista
  9. onks noi sydämet semmoset kenkäkoristeet :--)? ku tossa missä ne on kiinni on joku kengän kuvaki ja jos ne kiinnikkeet on silleen väärinpäin korviksiks :---D

    VastaaPoista
  10. HAHAHAHAHAHAHA ON MUUTEN VARMAAN :DDDD apua kuolen, KIITOS :D mä ihmettelin ihan sikana, et mitä hittoa :D LOL LOL!

    VastaaPoista
  11. Ai että, kun mä katoin, että sä olet jättimäisen valkoisen pörrökauluksen tms. ostanut... Siis tuota koirista tuossa... :D Mutta siis paras blogi teillä jne., tiedätte varmaan jo.

    VastaaPoista
  12. mie en naa teijan kuvia :(
    ehka se johtuu tasta korealaisesta lapparista australiassa, taa ei oo ennenkaan tykannyt suomalaisista sivuista.

    mut aaaivan ihana blogi, meitsi tykkaa!

    VastaaPoista
  13. "HAHAHAHAHAHAHA ON MUUTEN VARMAAN :DDDD apua kuolen, KIITOS :D mä ihmettelin ihan sikana, et mitä hittoa :D LOL LOL!"

    haha, eipä mitään :---D <3 ootte ihania ja ihana blogi =D!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.