keskiviikko 5. elokuuta 2009

Läski laitettiin selkä seinää vasten!


Mä kävin noutamassa pääpalkinnon Digityttöjen musaskabasta. Palkinnon, jota oon ehkä vähän täälläkin jo hehkuttanut..... :D Pöllähdin toimistoon hyvinkin hikisenä ja kiiltävänä, koska olin kuumeessa (yrittää selitellä itselleen) ja oli ihan hirveen kuuma päivä. Lisäpalkinnoksi sain 50e arvosta latausseteleitä Nokian musakauppaan ja löyhyttelinkin niillä valuvaa naamaani tyytyväisenä. Ne kaikki oli ihan hirveen ihania tyyppejä ja se fiilis oli jotenkin sellanen ku olis kotiinsa mennyt. Haluun kans tollasen työpaikan!

Tässä teille pari kuvaa ja video. En ehkä vielä lähtis mihinkään Suomen Huippikseen hakemaan! :D

Minä ja rakas. Se näyttää aika pieneltä mun rinnalla.

Musaskaban voittaja, leiskuva More to love! -Peppi kävi noutamassa pääpalkintonsa eli hulppean N97 -puhelimen. Ihana, räiskyvä Peppi jätti videotervehdyksen, jossa kertoo omista fiiliksistään.

Minä, rakas ja rakas sormus, jonka oon saanut parhaalta ystävältäni. Ilman lempibändiäni en olis ees voittanut tätä skabaa! I (still) heart Hanson!

Bonukset Pepille iki-ihanasta Hanson-sormuksesta, joka kuulemma kulkee aina mukana... tämä, jos mikä, on tosifaniutta ;)

Videoterkutkin haluttiin ja meikäläinenhän tarttui tuumasta toimeen:




Puhelin on ollut TÄYDELLINEN. Ainoana miinuksena se, että sen käyttis on jotenki vanha ja mun pitäis saada päivitettyä puhelin ASAP, koska se katkoo puheluita, menee pois päältä, viestit ei tuu perille. Niin ja on hidas. Liikkeeseen jos vien, ni siinä menee viikko, kun kotona sen vois tehdä kymmenessä minuutissa. Ainoa ikävä juttu on tietenkin se, että melkein kaikilla mun tutuilla on macit ja Nokian PC-suitea ei voi ladata macille.


Voinko tulla jonkun luokse päivittämään mun puhelimen? Anyone?
Olen epätoivoinen. En voi jättää rakastani viikoksi muiden käsiin.


10 kommenttia:

  1. Vau sä oot kaunis! Miten sulla pysyy iho noin hyvässä kunnossa, jos syöt niin paljon herkkuja kuin väität?:>

    VastaaPoista
  2. no siis mun iho on usein hyvinkin järkyttävässä kunnossa, mutta parani huomattavasti jätettyäni sokerit pois. nyt taas huonontunut, kun oon välillä syönyt mitä sattuu. oon kuitenkin suhteellisen tarkka oman ruokavalioni kanssa, viimeaikoina rönsyillyt PAHASTI. juon joku 3-4L vettä päivässä, että ehkäpä silläkin on osansa! ;)

    VastaaPoista
  3. apua täällä toinen true hanson-fani!! Ne on (tai siis oli sillon pikkusina) ihania. <3<3 Se eka levy on rakkautta

    VastaaPoista
  4. AH RAKASTAN TEITÄ!!! VIHDOIN BLOGI KURVIKKAILLE NAISILLE - JEE HYVÄ TE!!!
    OOTTE NIIN NÄTTEJÄ <3

    VastaaPoista
  5. Joo mulla on kanssa ihan jumittava softa tossa :D välillä siis menee ihan jumiin ja alotusvalikossa jos haluais muokata tota näyttöä, niin valinnat näppäimellä avautuu siihen päälle se missä pitäisi lukea esim. vaihda taustakuvaa jne. mutta mulla ne laatikot missä pitäisi lukea jotain on tyhjiä :D Aattelin kanssa että pitäis laittaa jossain vaiheessa toi päivitettäväksi. Veikkaan että ne on just tekemässä Nokialla jotain parempaa päivitystä tohon, koska tällä hetkellä ei oo yhtään mustia n97 koko meidän ketjussa vaan ne on siellä Nokian tuotannossa jumissa :D Oon siis ite puhelinliikkeessä töissä. Mut muuten toi on kyllä ihan rakkauspuhelin <3

    VastaaPoista
  6. paras puhelin it is. Ollaan rakastuttu palavasti <3 haluun jo myös sen skype-päivityksen tähän :)

    VastaaPoista
  7. Emmylou: Ne on edelleen IHANIA <3
    Anonyymi: AWWWW IHANA! Kurvikkaat naiset on pehmeitä ;)

    VastaaPoista
  8. Ihanaa Peppi kun sait ton puhelimen vihdoin. Toi on niin hieno! Täytyy nähdä se joskus.

    Ainiiiiiin, tänään tai huomenna tulee ne hiustenpidennys hiukset postiluukusta, nam!

    T: Yksi kuumeessa oleva täältä vitoselta!

    VastaaPoista
  9. Tervehdys!
    Halusin vain kertoa, että rakastuin juuri teihin ja teidän blogiin!:)
    Ootte aivan ihastuttavia kumpikin. Ja kauniita! Kuka on koskaan kehdannut sanoa, ettei tuhdimpi tyttö vois näyttää aivan uskomattoman hyvältä!?

    Kiitos, piristätte mun tylsiä työpäiviä!

    VastaaPoista
  10. Emzzi, paranemisia paljon, paranemisia paljon! Joo kyllä näät, hieno se on 8)oon kyllä saanu siihen jo pari naarmua, ku en tajunnu et kosketusnäyttöä ei pidä kynsillä ohjata :DDD

    Oioioi, minäkin tahdon PIAN!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.