lauantai 15. elokuuta 2009

Fatti fittailee

Eilen perjantaina vietin vapaapäivää ja pikkusisko (siis ihan kirjaimellisesti) tulikin viikonlopuksi kyläilemään.

Valjastin hänet toki heti kuvaushommiin. Ja otettiinkin ihanassa rappukäytävässäni pari asukuvaa...



- Panta ja laukku Terranova, Praha
- I love NY-teeppari New Yorkista 2004 (L)
- Hame kirppikseltä (one size)
- Takki GT (XL)
- Kengät Nike Dunk Low, Ruotsi (9)



Tuossa tietysti muistin, että kameran piuha unohtui, joten piti sitten kiivetä vielä ylös hakemaan se... KIVA. (HISSI EI OO SIIS EDELLEENKÄÄN KORJATTU!!!)


Minua ja Pikkusiskoo on aika paljon haukuttu samannäkösiks (ei kyllä haittaa yhtään, sitä voi kyllä haitata :DDD). Se onki laiha versio meikästä.


Ruoka se maittaa kyllä sillekin ja mentiinkin heti Morrisoniin lounaalle. Siellä on kyllä hiton isot noi annokset.


NOMNOM.


Siellä se oli vaan nättinä ja ei jaksettu syyä. No päätettiin lähtee Tigin tukun kautta Pepille Puistolaan.


Bussissa oli leppäkerttu :)



Sisko pelkäs sitä :DDD


Peppi lähti poikaystävineen ajelee kohti Joensuuta ja me jäätiin koiravahdeiksi ja fittailemaan (ja hissiä pakoon:DDD). Itse keskityin ensin vielä hieman tankkaamaan.




Nauratti ku tossa Hula hoopissa meikäläinen ja Peppi heitteli noita vanteita ja pyöritti myös kaverina taustalla :D Huh. Meinas hiki tulla ihan pelkästä katselusta.


Sisko vähän joogaili.


Meikä rupes steppailemaan.




Sitten uskaltauduin kokeilemaan Joogaa eka kertaa ja olin tietty heti mestari.


Onkohan tällä menny nyt hieman termit sekasi?



Sitten olin fittaillu niin paljo, että se käski jo pitää taukoo. :D Tein työtä käskettyä ja siirryin vaihtopenkille.



Mimmi pintteli siskon ohi juoksussa :DDD


Naureskeltiin ku Mimmi ja Sisko oli ihan virkeinä ja Peppi ja Pepin BF vaan nukku :DDD
(Jos ei oo pelaillu pariin päivään, hahmo menee unille)

EDIT: Huomaa minun ja Pepin hieman tukevammat hahmot... :DDDD


No kerta Wii Fit pakotti tauolle niin olihan se lähettävä kohti kauppaa.





Jouduttiin toki heti vaikeiden päätösten eteen. Kotiin päätyi Chocolate macadamia. NAM!


Koissu oli ihmeissään ku hypittiin ja potkittiin vähän lisää :D


Mulle avautu uus kenttä jossa saa esim tv:tä katsellessa askellettua laudalle ja Wiin ohjain kokoajan antaa sulle rytmiä. No käppäilin sitten 10min. Ja olin kyllä kirjaimellisesti aika tulessa.

Tuon urheilu-urakan jälkeen mentiinkin saunaan.



Lähdettiin vielä illasta käyttämään koissua lenkillä. Peppi käski minun laittaa mansikkayöhousut, mutta en kehannu :D Pöllin sitten Pepin kaapista kaikki muut vaatteet...


Nyt töihin ja tänään leffailtaa?

12 kommenttia:

  1. voi kun työ siskot ootte niin ihania tyttöjä, saako teidät pulloon meidän kirjahyllyyn, niin voisin teitä aina katsella?:) hei, minäkin aloitin blogiharrastuksen mimmin innoittamana, käyhän tsekkaa; janelogiaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ootte te aika samannäköisiä sun siskon kanssa :)

    VastaaPoista
  3. IHANAT Niket! Kelpais mullekin. :(

    Mä niin haluaisin kokeilla tota Fittiä! Ehkä toivon synttärilahjaks. Voi olla, ettei lahjojen antajat ehkä haluu lahjoa mua enää yhelläkään uudella liikuntaharrastuksella. :DD

    VastaaPoista
  4. "Huomaa minun ja Pepin hieman tukevammat hahmot..." HAHAHAHAH :D:D:D:D te ootte niin ihania :D <3<3

    VastaaPoista
  5. Jane: Awww!! Alan heti lukemaan tietty sun blogii. Yks ihana Jane-postaus vielä tulossa :)

    -R-: Voi kiitos :)

    Jenna: Joo :) Pitäis varmaan laihduttaa niin mentäis kaksosista :DDD

    Tiia: Joo, se on oikeesti tosi kiva :D Ja ainakin mulla siinä ihan hiki tulee...

    fffrida-frida: Joo siinähän kävi meillä niin, että se hahmo paisu entisestää, ku laski painon ja painoindexin :D KIVA! :D Mutta sehän on vaan totuus :D

    VastaaPoista
  6. Sori jos haisin tänään ja olin muutenki vähä.... romuna ja turvoksissa. On vähä paha olo meinaa. Oon oikeesti paljon freesimpi!!! :D
    Oli hei hauska törmätä!

    VastaaPoista
  7. Liisa: Siis hei HETKINEN :D Sä sanot MULLE, että olit TURVOKSISSA :DDDD (itse olen 247365 sitten varmaan aivan järkyttävän turvoksissa:DDD)

    Ja joo oli tosi hauska törmätä :D Kohta ei oo enää niinkään hauska, kun joudun palaamaan täältä Pepiltä Pasilaan ja kipuamaan taas yhdeksänteen. HUH. :)

    VastaaPoista
  8. Hahahaha, et vissiin sit kiinnittäny huomioo esim mun silmiin, joita hädin tuskin näkyi kaikelta pöhötykseltä, ja sormiin joita just ja just pystyn liikuttamaan :D Ommeinaa nestetasapainot vähä sekasi!

    VastaaPoista
  9. Liisa: Joo ei kato siltä omalta pöhötykseltään tuommosia asioita huomaa :DDD

    VastaaPoista
  10. vitsit ootte ihanan hassuja <3

    nii ja sun siskolla on supernätti paita (nii siis se kukkanen)!

    VastaaPoista
  11. raizku: Gina Tricotista niitä saa :)))

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.