sunnuntai 9. elokuuta 2009

Kummityttöni on parhautta!







Käytiin tänään kylässä rakkaiden ystäviemme luona. Perheen äiti on mun vanha työkaveri, josta on muodostunut mulle todella, todella läheinen ja arvokas ystävä. Pari vuotta sitten saatiin kunnia alkaa kummeiksi heidän toiselle lapselleen, aivan uskomattoman ihanalle tytölle, jota joskus rölliksikin kutsutaan.

Tytön tukka oli vähän kasvanut ja sillä alkaakin olemaan jo aikamoiset hurmauskiehkurat
.

Jotenkin oudosti juuri mun kummityttö rakastaa syömistä ihan hirveesti.. Olenkin jo kehunut ystävääni, kun se on just tämmösen mörssärin valinnut tyttärelleen esikuvaks! ;)

Perheeseen syntyy pian kolmas pieni ja mä ihastelin miten nätiltä toi masu näyttääkään. Ystäväni vyötärönympärys on nyt about sama, kun itselläni.. Ja se siis on ihan viimesillään raskaana. Go Peppi!

Lapset innostu naureskelemaan meikäläisen kuville.. Leikittiin myös piiloa ja kun kysyin, että voinko mennä sängyn alle piiloon, oli vastaus aika suora: "Ei, oot liian iso" Totuus kuulemma tulee lapsen suusta?

Oli ilmeisesti niin hyvä blogi, että kummityttö päätti sammuttaa koko näytön..

Mentiinkin piirtämään, koska datailu on ihan tylsää. Tässä oon kuulemma mä ja toi sininen on tekstiä.. Oon nähtävästi kummityttönikin silmissä aika laajalle levinnyt.

Meillä on maailman sulosin kummityttö.


5 kommenttia:

  1. Voi aaaaw tota tyttöä ja tuota viimesintä kuvaa. Ootte niin söpöjä yhdessä!!

    Ja molemmat teistä tytöistä tosi kauniita ;]

    VastaaPoista
  2. Oi miten suloinen kummityttö teillä! :)

    VastaaPoista
  3. Meguli: Kiitos ja awww, toi tyttö on parhautta! <3

    Maya: No eikö oo :)) Se on ihana ja sillä on hyvä asenne elämään! :D

    VastaaPoista
  4. Peppi, bongasin sut vähän aikaa sit junassa! Eka en ollu ihan saletti et se oot sä, mut ku kaivoit kännykkäs esille ni asia varmistu, hahaa. :D Istuin siinä sun vasemmal puolella. :)

    VastaaPoista
  5. haluisin voida kieltää olleeni paikalla, koska olin todella kiukkunen ja hikinen (sori hajuhaitoista) koska jouduin JUOSTA junaan :DD oon nytteki junassa kännykkä kädessä, joten se ei oo mikään harvinainen näky! Tuu moikkaa ens kerralla :) ellen haise liikaa :D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.