perjantai 8. maaliskuuta 2013

Naistenpäivän kisa: Voita ripset!

Mikä erottaa aina piirrustuksissa naisen ja miehen? No RIPSET tietty! ;)

Mietittiin minulle noin kolmen-neljän viikon välein ripsiä laittavan Pinjan kanssa, että ilahdutetaan vähän teitä näin naistenpäivän kunniaksi järkkäämällä ripsikisa, jonka palkintona olisi siis yhdelle onnekkaalle naiselle lahjakortti ripsien pidennykseen. Vastaathan kuvan kysymykseen ja jätäthän myös sähköpostiosoitteen kommenttiboksiin! :) Aikaa osallistua on 10.3. sunnuntaihin klo 23.59 saakka! Pinjan taitavaa osaamista myös kynsien saralla voit katsastaa vaikkapa täältä, nyt iski sitten myös kynsihimo!


EDIT: Ripset itselleen voitti nimimerkki Fanni :) Onnea!


107 kommenttia:

  1. äitini, hän on kasvattanut minut


    maria.moi.moikka@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Klisheisesti, mutta totuudenmukaisesti äiti, ehdottomasti.
    Ollaan käyty läpi tuskaa, kipua, iloa ja naurua. Nyt kun itse on aikuinen, voi äidin kanssa nauttia ystävyydestä ja olla iloinen sekä kiitollinen siitä että vaikka nuorena tuntui, että äiti on joskus liian tiukka, kontrolloiva ja epäoikeudenmukainen, se on kantanut hedelmää ja minusta on kasvanut vastuullinen, elämää nähnyt ja toisia kunnioittava aikuinen nainen.

    VastaaPoista
  3. Oma <3 Äiti <3 ei varmaan sen tarkempia perusteluja kaipaa.

    t. Mira
    miwa85@netti.fi

    VastaaPoista
  4. Äiti, jonka kanssa meillä on omia insidevitsejä. Äiti on tukenut minua jokaisessa vaiheessa elämää. Antanut toteuttaa unelmia. Kun äiti kuuli minun muuttavan pois kotoa kesti hetki hÄnen sulatella asiaa. Kuitenkin nyt hän valmis luovuttamaan esikoisen maailman menoon:)

    VastaaPoista
  5. Elämäni tärkein nainen on tietenki äiti! <3

    VastaaPoista
  6. Elämäni tärkein nainen on äitini. Paras ystäväni, tuki ja turva. Vahvin koskaan tapaamani ihminen,kahlannut läpi suuret ja pienetkin meret, ojat ja mutakuopat mutta aina noussut ylös. Suurella sydämellä varustettu ihminen joka on aina valmis auttamaan muita eikä koskaan mieti itseään.

    neitiprinsessa@gmail.com
    Äitini on supersankarini, esikuvani ja ihanin nainen maailmassa. <3

    VastaaPoista
  7. Mun elämän tärkein nainen on äiti, koska äiti pitää aina kaikista huolta. Toinen elämäni tärkein nainen on minä itse.

    VastaaPoista
  8. Mun elämäni tärkein nainen oma äiti. Sillä on ollut todella raskasta (mm. avioero) ja se on aina jaksanut tukea ja kannustaa mua, vaikka hänellä itsellään on ollut raskasta ja vaikeita hetkiä elämässä. Nykyään ollaan samassa työpaikassa, niin äidiltä olen saanut vankan ammattitaidon, ja voin kysyä äidiltäni mitä tahansa. Muutin poikaystävän kanssa yhteen n. 6kk sitten ja äidille olen voinut soittaa kaupasta, kun olen tarvinnut jauhelihakastikkeen reseptiä tai tietoa mistä tahansa ns. "arkielämän asiasassa". Viime viikonloppunakin äiti paistoi lettuja, koska olin niin huonolla tuulella ja halusi piristää. Vaikka ollaankin riidelty, huudettu toisillemme ja sanottu vihaavamme toisiamme, niin aina syvällä sisälläni olen tiennyt että äiti tukee, auttaa ja erityisesti rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. Äidille voi aina soittaa ja äidin luona on aina avoimet ovet.

    VastaaPoista
  9. mun elämäni tärkein nainen on äiti ! ♥

    idamooi@hotmail.com

    VastaaPoista
  10. Elämäni tärkein nainen..onpas vaikea kysymys, kun niitä on niin monia.
    Mutta jos yksi pitää valita, niin sanon sitten, että mummi :)

    elleea09@gmail.com

    VastaaPoista
  11. äiti! ehdottomasti:)
    saara.ulisee@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. Äiti on ehdottomasti tärkein nainen, sekä tärkein ihminen elämässäni! Äiti on korvaamaton, parasystäväni, esikuvani ja se tyyppi, jolle voi soittaa koska vain ja kertoa mitä vain. Äidiltä saa aina neuvon, oli sitten ihmissuhdeongelmia tai kriisi, minkä mekon laittaa illalla baariin päälle. Äiti on ihana <3

    pomppuankka@hotmail.com

    VastaaPoista
  13. Oma äiti tietenkin :)

    rockonmama@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. No äitihän se tietysti on kaikkein tärkein ja rakkain. Tuskin tarvii sen kummemmin perustella :)

    Hyvää naistenpäivää myös teille molemmille!

    huttuuvain ät gmail piste com

    VastaaPoista
  15. Oma äitini on mun elämäni tärkein nainen. Meillä on hyvin avoin, rehellinen ja hyvä äiti-tytär-suhde. Hänelle voin puhua aivan mistä tahansa, hän ei ole koskaan tuominnut tekemisiäni vaikka olisin jotain "tuomitsemisen" arvoista tehnytkin. ;) Toivon, että minusta joskus tulee samanlainen äiti kuin hän minulle on. <3

    VastaaPoista
  16. Varmaan aika tylsä vastaus; mutta sanalla sanoen äitini. Elämä ei ole ollut lainkaan helppoa, ja äitini on ollut tukemassa minua aina, niin hyvässä kuin pahassakin. Mulla on yksinkertaisesti maailman paras äiti. <3

    redheadchicaz@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Äiti on ehdottomasti elämäni tärkein nainen ja esikuva myös :)

    nennahei@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Sina (sina@wippies.fi)8. maaliskuuta 2013 klo 17.34

    Mun elämäni tärkein nainen on Nana. Nana opetti mulle kaiken, mitä elämästä kuuluu tietää - ainakin kaiken sen, mitä mun kuuluu tietää.

    Mä ajattelin aina, että mä en ymmärrä kuolemaa, miten se on niin mystinen ja miten se on niin käsittämätön, suuri? Kuolemaa mä en ymmärtänyt, ikinä. Ja sit yhtenä päivänä se osui kohdalle - se kuolema. Ei se ollut sellainen rysähdys, kun mä aina kuvittelin. Ei se ollut sellainen maailmanloppu, kun mä olin kuvitellut. Ei, kun se oli tyhjyys. Pohjaton tyhjyys. Nana kuoli, koska se auto ei pysynyt tiellä.

    Ei oo sanoja vieläkään, mutta Nana sai mut ymmärtämään. Se sai mut ymmärtämään kuolemaa ja vielä enemmän.. se sai mut ymmärtämään elämää. Ja se oli jotain, mitä mun kuuluikin oppia ymmärtämään. Siihen asti musta tuntui, että mä olin elänyt elämääni ihan turhaan, mutta se menetys piirsi uudet ääriviivat kaikelle. Nana meni edeltä ja näytti, että elämä on nyt, eikä sitten joskus. Toivottavasti kaikki muistaa sen.. ettei siitä tarvis muistuttaa.. Se muistutus voi nimittäin tulla koska vaan ja kenen tahansa kautta. Älä odota sitä.

    Eli Nana, Nana oli ja on mun elämäni tärkein nainen, koska se opetti mut elämään. :)

    Ihanaa naistenpäivää kaikille, myös Nanalle <3

    VastaaPoista
  19. Äiti on tietysti, mutta toinen yhtä tärkeä nainen on kummini. Hän on opettanut minulle suunnattoman paljon asioita elämästä, hänen esimerkeistään ja elämänasenteestaan olen oppinut itsekin jokseenkin paremmaksi ihmiseksi. Että muistan kiittää, kunnioittaa ja rakastaa enemmän, sekä itseäni ja muita. :)

    VastaaPoista
  20. Ai niin sähkis: tiiakuisma@gmail.com

    VastaaPoista
  21. no pakkohan se on sanoa, että äiti. niin paljon oppeja saatu vahvalta naiselta, joka ei koskaan luovuta!

    VastaaPoista
  22. sähköposti jäi, amme90@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  23. Aivan ehdottomasti rakas tyttöystäväni <3
    Olin aikaisemmin väkivaltaisessa liitossa, joka vei itsetuntoni enkä enää ollut oma itseni, olin kynnysmatto. Tavatessani nykyisen tyttöystäväni olin vielä keskellä avioeroprosessia (tai siis rekisteröity parisuhde oli kyseessä). Tämä nainen rakasti minua aivan rajattomasti, tuki minua erossa ja unelmissani, opetti minut taas luottamaan ja antoi minun olla juuri se minä joka minä olen. Ja hän tekee sitä yhä, jokaikinen päivä. Eikä päivääkään mene, ettenkö olisi kiitollinen siitä, kuinka elämäni on nyt niin täysin erilainen ja niin paljon parempi kuin ennen. Rakastan tyttöystävääni päivä päivältä enemmän ja tänään(kin) elämäni nainen on todellakin kukkansa ansainnut. Minulle joka päivä on naisten päivä, nimittäin meidän päivämme <3

    minttu.pietikainen@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Elämäni tärkein nainen on tutoropettajani ammattikoulusta. Olin juuri muuttanut omilleni ja aloittanut opiskelut uudella, vieraalla paikkakunnalla. Opintojen alkutaipaleella siirryin ryhmästä toiseen ja pelkäsin ja jännitin kovasti, että miten sopeudun uuteen ryhmään ja selviän opinnoissa eteenpäin. Opettajan tuki ryhmään liittymisessä, ammatin vaatimassa kasvussa sekä erityisesti aikuistumisessa on jotain aivan korvaamatonta. En ole aivan varma, että olisinko valmistunut ammattiin ja töissä nykyisellä alalla, jos en olisi kyseistä opettaja tavannut. Sain häneltä valtavasti uskoa, luottoa ja rohkaisua siihen, että olen hyvä juuri tälläisenä kuin olen ja että tulen pärjäämään elämässä ja valitsemassani ammatissa, vaikka opiskelujen aikana siihen en aina itse uskonutkaan.

    kaisse@luukku.com

    VastaaPoista
  25. Minun elämäni tärkein nainen on joskus epävarma, mutta pärjää silti. Elämäni tärkein nainen pyrkii aina hieman pidemmälle, vaikka muut yrittäisivät lannistaa. Päättää itse miten elämänsä elää, usein vastoin yhteiskunnan odotuksia. Elämäni tärkein nainen ei ole aina onnensa kukkuloilla tai sinut itsensä kanssa, mutta ymmärtää sen, että nämä fiilikset kuuluu elämään. Elämäni tärkein nainen on aina tukenani, ja kannustaa minua eteenpäin. Elämäni tärkein nainen on kuin ulkoinen kovalevy, muistaen kaikki tärkeimmät unelmat ja tavoitteet yrittäen pitää kiinni siitä, että niitä kohti ollaan menossa. Vaikka tällä naisella on rakkaita naisia ympärillään, hän ymmärtää että oppiakseen rakastamaan toisia, on rakastettava itseään.

    Elämäni tärkein nainen on minä.

    maija-leena.peura@helsinki.fi

    VastaaPoista
  26. Helppoa : Äiti <3
    -saprukka

    VastaaPoista
  27. äiti, tai pikkusisko Henny <3.
    laaksosaara@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Elämäni tärkein nainen on oma tyttäreni, jonka elämäniloa ja aidosti pienistä asioista iloitsemista en voi kuin ihailla. <3

    VastaaPoista
  29. Ai niin, anteeksi, siis sähköpostiosoite unohtui vielä :/ Eli 3lenanblog1(at)gmail.com

    VastaaPoista
  30. Elämäni tärkein nainen on tietenkin äiti. Tiedän olevani etuoikeutettu ihminen, koska minua on siunattu äidillä, jolla on harvinaisen suuri sydän. Valoisan, rakastavan ja kannustavan äidin tyttärenä on ollut helppoa kasvaa vahvaksi ja elämää pelkäämättömäksi naiseksi. Näin naistenpäivänä toivoisin maailmaan enemmän äitini kaltaisia suvaitsevaisia ja humaaneja ihmisiä.

    (riittaelina@yahoo.co.uk)

    VastaaPoista
  31. Elämäni tärkein nainen on tyttäreni Sorja! <3
    Terkuin Suski susa32_fin@hotmail.com

    VastaaPoista
  32. Ehdottomasti oma äitini! aivan superi ja kannustava ihminen joka aina on siellä kun tarvitsee! Tekin olette todella innoittavia ja tuntuu siltä että olette aina pirteitä ja tsemppaavia:) IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ <3 pusut ja halit!
    -Lintsu
    lintu.lh@hotmail.com

    VastaaPoista
  33. Parhain ystäväni <3
    (hanna8201@luukku.com)

    VastaaPoista
  34. Mun kummi-täti on mun elämän tärkein nainen. Se on ollut paikalla kun kukaan muu ei ole ja olen ollut yksin. Se yrittää aina auttaa ja keksii jotain keinoja aina. Meillä on välissä tuhansia kilometrejä ja ikävä on aina kova, mutta näkeminen sitten taas on aivan ihanaa!

    VastaaPoista
  35. Minun supermummi <3

    t. Leena Ruusu
    leena.ruusu@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Elämäni tärkein nainen on äitini. Se on ehkä klisee, mutta pitää paikkansa. Äidille voi kertoa kaikki murheet ja ilot, jakaa onnistumiset ja epäonnistumiset sekä kokea niin riemut kuin surutkin. Ei mene päivääkään etten puhuisi äidilleni ja vaikka välimatkamme on pitkä, kun puhuu äidin kanssa puhelimessa niin voi tuntea hänen olevan siinä vieressä. Äitini on yksi parhaista ystävistäni. Äiti <3

    VastaaPoista
  37. Äiti on elämän tärkein nainen :)

    jenna2011@live.fi

    VastaaPoista
  38. Elämäni tärkein nainen on tietenkin hyvin kliseisesti - Äitini! Hän on minulle elämän antanut ja elämän eväät luonut <3

    Sposti: karohei@gmail.com

    VastaaPoista
  39. Elämäni tärkein nainen on luonnollisesti oma rakas äitini. Nainen, joka jaksaa kannustaa ja tukea päivästä toiseen. Ihailen äitiäni monestakin syystä. Viime aikoina hän on joutunut kokemaan yhden elämänsä raskaimmista taakoista ikinä, toipumaan asiasta jota ei toivoisi kenellekään. En voisi toivoa ihanempaa äitiä, kiitos!
    riksutin at hotmail.com

    VastaaPoista
  40. äitini ja naispuoliset ystäväni ovat tärkeimpiä, niin paljon nähty ja koettu yhdessä. Ilman heitä monet hyvät hetket olisi jäänyt kokematta :) mirkapy10@gmail.com

    VastaaPoista
  41. ei tarvinnu hetkeekään miettiä: elämäni tärkein nainen on äiti. ♥

    mai2460@hotmail.com

    VastaaPoista
  42. Elämäni tärkein nainen on oikeastaan vielä pieni tyttö eli 5-vuotias tyttäreni. Hän on elämäni valo ja välillä ihan hirvittää, miten osaan antaa hänelle tarpeeksi hyvän naisen mallin sekä ainekset terveelle itsetunnolle kaikkien nykyajan ulkonäkö- ja muiden paineiden keskellä. :)

    E-mail: ilkamayl (at) jyu.fi

    VastaaPoista
  43. Tärkein nainen elämässäni on ehdottomasti äitini. Olen ottanut hänestä mallia elämiseen pienestä isoon saakka, ja tulen ottamaan loppuelämäni..<3

    roosa.tykkylainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  44. Elämäni tärkeimmät naiset ovat ehdottomasti äiti, mummu ja mummi sekä parhaimmat tyttöystävät! Kaikilta olen oppinut niin paljon elämästä, ja ilman heitä olisin todella hukassa.

    VastaaPoista
  45. Äiti, tottakai! <3

    katja.kontkanen@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Mun elämäni tärkein nainen on mun tyttäreni - joka ei kylläkään vielä ole nainen. Toivottavasti näin saa vastata:)
    purjehtija@netti.fi ja toivottavasti Pinja tulee tekemään mulle ripset Turkuun:)

    VastaaPoista
  47. Äiti <3
    justiina_94@hotmail.com

    VastaaPoista
  48. Elämäni tärkein nainen on ehdottomasti äitini. Hän on aina tukenani, kuuntelee ja auttaa. Hänelle voi kertoa kaiken, eikä hän ikinä tuomitse. Äiti lohduttaa kun maailma kaatuu niskaan, ja kannustaa jatkamaan eteenpäin. Äiti on yksinkertaisesti paras <3

    VastaaPoista
  49. Elämäni tärkein nainen on ja oli edesmennyt mummini.
    Hymyili sairastelusta huolimatta ja jaksoi olla mummi loppuun asti<3

    Iinuli_96@hotmail.com

    VastaaPoista
  50. Tärkein nainen elämässäni on ehdottomasti oma äiti, ilman häntä elämästäni ei tulisi mitään. <3

    anskuuuu@gmail.com

    VastaaPoista
  51. Elämäni tärkein nainen, on Isosiskoni.
    Hän on minun ollessani vauva kärrännyt minua ympäriinsä. Hän on antanut minulle ilon olla ojalleen täti. Hänen kanssaan olen pikkutyttönä tapellut ja oppinut tempperamenttia. Hän on olluut minulle monessa asiassa esikuva ja samalla tehnyt asoita ja virheitä joita osaan nyt itse tulevaisuudessa karttaa....
    minttu.sinisalo@hotmail.com

    VastaaPoista
  52. äiti tietysti, kaikkein tärkein <3

    jenna.kotamaki@hotmail.com

    VastaaPoista
  53. Elämäni tärkein nainen on ehdottomasti oma äitini kaikista erimielisyyksistä ja riidoista huolimatta. Olen kiitollinen siitä kuinka hyvän lapsuuden hän on minulle tarjonnut ja opettaa kuinka pärjätä elämässä eteenpäin. Isäni menehtyi kuusi vuotta sitten ja siitä asti olemme olleet paljon enemmän äidin kanssa tekemisissä. En voi kuin ihailla hänen sisukkuutta ja pitkää pinnaa, sillä en ole koskaan ollut mikään unelmalapsi vaan se kapinoiva teini. Äitiäni rakastan aina, vaikka välillä kaipaankin omaa tilaa.

    ahlforslinda(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  54. Moni muu on varmasti vastannut samalla tavalla, ja hyvä niin. Äiti on elämäni tärkein nainen. Olen iloinen, että moni muukin kokee samoin. :)

    anna.nylund@phnet.fi

    VastaaPoista
  55. Äiti on elämäni tärkein nainen. Vaikka ollaan yhteisen elämämme aikana käyty paljon taistoja, niin äitiin voi silti aina luottaa, äitiin voi aina nojata ja äiti tietää, milloin täytyy halata. Kiitos äiti, että olet olemassa <3 fevejii@gmail.com

    VastaaPoista
  56. Elämäni nainen on ehdottomasti oma äitini. Äitini on yksinhuoltaja ja pitänyt minusta ja kaksoisveljestäni huolta unohtaen omat etunsa aina taka-alalle. Äiti on aina ollut kotona kun tulen koulusta, eikä minun tai veljeni ole koskaan tarvinnut pelätä jäävämme yksin. On ollut rankkaa selvitä yksin ilman tukiverkostoa kahden lapsen kanssa. Meiltä ei ole koskaan puuttunut mitään ja olemme saaneet harrastaa meille rakkaita lajeja. Vaikka olen veljeni kanssa pian aikuisia niin en voi koskaan osoittaacäidilleni tarpeaksi kiitoksia siitä kuinka hyvän elämän ja maailman parhaan äidin olen saanut

    (anniina.nevala@hotmail.com)

    VastaaPoista
  57. Mun elämäni tärkein nainen on kyllä äiti. Vaikka me riidellään usein niin äiti on aina se kehen voi turvautua ja luottaa kaikissa asioissa! Toinen on mun äitipuoli jolla diagnosoitiin vakava haimasyöpä puoli vuotta sitten joka on levinnyt maksaan ja keuhkoihin. Itken täällä nytkin kirjoittaessani tätä. Rakkaan ihmisen menettämisen pelon kanssa joka päivä eläminen on tosi raskasta :(

    VastaaPoista
  58. voi ei unohdin mun spostin joka on emmakoskinen@windowslive.com

    VastaaPoista
  59. Kyllähän se tärkein nainen mun elämässä on oma äiti :)

    salmiac.alphabet@hotmail.com

    VastaaPoista
  60. Oi juuri viikonloppuna juttelin naisen kanssa jolla oli ihanat ripset ja ajattelin, että mulle kanssa:)
    Tärkein "nainen" makaa tuolla sängyssä. Hän on meidän prisessa. Kahden ison pojan jälkeen meille suotiin vielä tyttö:) Hän on 1v3kk, pikku nainen;)

    VastaaPoista
  61. En pysty osallistumaan kilpailuun koska asun oulussa mutta haluan silti kertoa että elämäni tärkein nainen on rakas äitini. Nuoruuteni oli vaikea ja äitini pysyi tukenani koko sen ajan. Moni olisi luovuttanut mutta hän ei. Hän on paras ystäväni, esikuvani, vahvin nainen mitä ikinä olen tavannut! Kiitos Äiti.

    VastaaPoista
  62. Mun elämässä on paljon tärkeitä naisia!hyvin tärkeä nainen mun elämässä on ollut mun edesmennyt isoäiti ,mutta äiti on kyllä tärkein nainen tällä hetkellä mun elämässä<3 siskot ja paras ystävä tulevat kyllä heti perässä!

    VastaaPoista
  63. UNOHDIN LAITTAA TUOHON MUN VIESTIIN SÄHKÖPOSTIOSOITTEEN!:--D
    se tulee nyt tässä:
    nunskinansku@luukku.com

    VastaaPoista
  64. Olen paljosta kiitollinen mummilleni, mutta eniten olen hänelle kiitollinen äidistäni. Eli vastaan mummi, koska ilman mummia ei olis äitiä ja ilman äitiä ei olis minua. Ja muutenkin mummi on super. ♥

    VastaaPoista
  65. Äiti on miun elämän tärkein nainen <3 ei ois miuta jos ei ois äitiä, aina turvana ja tukena on äiti edelleen <3

    elli.koskivirta@suomi24.fi

    VastaaPoista
  66. Kyllä se oma äiti on. Hänelle voi kertoa kaikki ja hän ymmärtää. Osaa olla tukena ja hänelle on ihana olla tukena kun tietää että rakastaa vaikka sitä aina ei sano.

    ansuliini1(at)luukku.com

    VastaaPoista
  67. Hei, no äiti tietty, ja nykään asutaan ihan vierekkäin, eri asunnoissa, tosin :)
    terveisin
    Tiina
    tiina.makelainen@gmail.com

    VastaaPoista
  68. Hei. Kyllä Se elämäni tärkein nainen on mama(äiti). Äiti on ihminen jota ilman en olisi minä. Äidin kanssa on jaettu ilot ja surut. Vaikka asutaan eri paikkakunnilla niin yhteyksissä ollaan jollain tavalla päivittäin:) . Mun äiti on adoptoinut minut vauvana Etiopiasta yksinhuoltajana, joten ajattelisin että siinä on kova muija joka on selvittänyt kaiken yksin. Äiti on antanut minun aina tavoitella unelmiani sekä tukenut minua kaikissa valinnoissani. Äiti on siis elämäni tärkein nainen ja esikuva. Ystävällisin terveisin: Elssa . elssaantikainen@gmail.com

    VastaaPoista
  69. Oma äitini, tarvitseeko tätä nyt edes perustella? :))

    noorakkk@hotmail.com

    VastaaPoista
  70. Elämäni tärkein nainen on Äiti!

    nea.seuri@gmail.com

    VastaaPoista
  71. Elämäni tärkein nainen on tietysti äiti.

    annu.autio(at)gmail.com

    VastaaPoista
  72. No aivan ehdottomasti se oma äiti! Aina ja ikuisesti <3
    Hemasuu@utu.fi

    VastaaPoista
  73. No tähän on vaan yksi ja oikea vastaus minun tapauksessa: Äiti.
    (hyvinä kakkosina tulee siskot ja mummu<3)

    henssuuu@hotmail.com

    VastaaPoista
  74. Elämäni tärkein nainen ja ihminen ylipäätään on ehdottomasti äitini. Ilman häntä ei mua tässä elämässä olisikaan. Upein, ystävällisin ja hyväntahtosin ihminen kenet tunnen.<3

    jonsqi@gmail.com

    VastaaPoista
  75. Elämäni tärkeimmän naisen titteliä on moni jakamassa; paras ystäväni Paula, sisareni Jannika, Jonna ja Ida, sekä myös oma Äiti <3 (ja jotta ei tulisi tappelua, niin äitihän se varmaan on?)

    VastaaPoista
  76. Minun elämäni tärkein nainen on ÄITI. Olen kokenut paljon hänen kanssaan ja luottamusta tarvitaan kaikissa ihmissuhteissa. Voin aina uskoa häneen ja tiedän mistä hän pitää ja mitä voimme yhdessä tehdä, se on mahtavaa. Parasta on tehdä yhdessä kaikenlaista askartelua. En aiemmin edes uskaltanut ottaa korvakoruja, mutta koska olemme tehneet korvakorumme itse viimeiset 3 vuotta uskalsin 17-vuotiaana käydä ottamassa äitini kanssa korvikset. Nyt muistan aina koruja käyttäessäni oman äitini jonka kanssa olen kokenut myös paljon muuta.

    Mikäli minulle suotuu ripset niin..
    / ciatrica@windowslive.com
    / http://keepinthedistance.blogspot.com

    VastaaPoista
  77. minulla on kolme upeaa isosiskoa ja maailman paras äiti, joista en osaa millään päättää tärkeintä. he ovat aina olleet minun esikuviani, kaikki omalla tavallaan.
    sanon siis tärkeimmäksi naiseksi elämässäni kummitätini, jonka perheen kanssa vietin lapsuudessa lähes kaikki loma-ajat (tai ainakin lapsesta se tuntui siltä). heidän kanssaan pääsin reissaamaan, viettämään monta hyvää hetkeä sekä saamaan ihania muistoja !
    sennila@suomi24.fi

    VastaaPoista
  78. Elämäni tärkein nainen on aika klassinen: Oma äiti.

    passingby.blogi@gmail.com

    VastaaPoista
  79. Kyllä se äitini taitaa olla <3

    (sonja.sulkunen@hotmail.com)

    VastaaPoista
  80. Elämäni tärkein nainen on äiti. Niin ärrsyttävä, hössöttävä ja toisaalta yhdessä nauretaan ja kukaan ei oo niin varmasti samalla puolella kuin äiti :)
    Sitten lisänä iso liuta tärkeitä naisia ystävinä ja mummo&mummi ♥ onhan noita tärkeitä!

    Jenni
    jenni.j.toivanen (at) gmail.com

    VastaaPoista
  81. No tietenkin äiti <3
    emmi.paunonen@gmail.com

    VastaaPoista
  82. No tietenkin äiti <3
    emmi.paunonen@gmail.com

    VastaaPoista
  83. Mun elämän tärkein nainen on minä itse! Upeita naisia elämässäni on montakin, ja jokainen heistä ansaitsee tunnustuksen, mutta kyllä se vaan niin on, että jos en osaa rakastaa itseäni hyvässä ja pahassa niin elämä on aika raskasta. Ja kun olen sinut itseni kanssa, osaan rakastaa muitakin paremmin.
    -piipaa
    nopsa007@gmail.com

    VastaaPoista
  84. Oma rakas sisko! <3

    ssarastus@gmail.com

    VastaaPoista
  85. Mun elämän tärkein nainen on 4 vuotta nuorempi pikkusisko. Marikki on ollut olemassa aina, ja siinä tiedossa on älyttömästi vahvuutta ja voimaa silloin, kun tuntuu että elämässä on muuten liikaa turbulenssia ja vaihtuvia elementtejä. On joku, joka tietää minut juuri sellaisena kuin olen, ja silti rakastaa.
    Marikki on mylös huikea täti mun tyttärille - heidän teini-ikään tullessaan ihan korvaamaton asia sekin - ja ihana äiti omille pienille pojilleen. Luottoihminen, perusturva, ihana kaikella tavalla.

    aninposti miuku gmail.com

    VastaaPoista
  86. Äiti on ihanin sekä jo poisnukkunut mummuni <3

    jenniina.kanto(a)gmail.com

    VastaaPoista
  87. Tietenkin minä itse! Eikä tarvitse edes perustella. Toivottavasti myös omat tyttäreni osaavat pitää itseään arvossa läpi elämän.

    -Retsi (retsi87@luukku.com)

    VastaaPoista
  88. Äiti<3

    maria.lukkarila25@luukku.com

    VastaaPoista
  89. Äiti on mullakin tärkein nainen elämässä ollut ja on edelleen <3
    tintsukka79@hotmail.com

    VastaaPoista
  90. Äiti on se tärkein nainen mun elämässä:) en tarpeeksi usein sitä hänelle sano,mutta eiköhän hän tiedä sen silti :)

    Heidieveliena@gmail.com

    VastaaPoista
  91. Mummi :) Hän on tukenut, antanut kullan kalliita neuvoja ja ollut läsnä aina tärkeimpinä hetkinä :) Mummini ei koskaan tuomitse ja on antanut myös itse tehdä virheitä, joista olen oppinut paljonkin.
    wwhatiwouldndo@gmail.com

    VastaaPoista
  92. Eläimäni tärkein nainen, ehdottomasti oma mammani. Häneltä olen oppinut miten suurimmistakin kärsimyksistä voi selvitä ja miten tärkeä oma perhe on ja pysyy tärkeänä vaikka ei heitä välillä näkisikään pitkään aikaan. ♥

    Biqu_@hotmail.com

    VastaaPoista
  93. Äitini, koska hän on supernainen. <3

    VastaaPoista
  94. Ehdottomasti isomummuni, jolta olen aina saanut parhaat vinkit ja neuvot 91 vuoden vankalla elämänkokemuksella. Viimeisin neuvo oli, ettei miehiin voi luottaa, mutta joskus niille kannattaa siitäkin huolimatta antaa mahdollisuus.
    Sartsu.j@gmail.com

    VastaaPoista
  95. Olen varmasti jo miljoonas, joka vastaa äiti. Näin se kuitenkin vain on <3

    VastaaPoista
  96. Miun elämäni tärkein nainen on tietenkin; äitini. Äiti on tukenut miuta elämäni aikana, ja auttanut mm. 2-vuotiaan tyttäreni kanssa, ja tukenut ja auttanut kun päätin muuttaa elämäni kokonaan.. :) <3

    jonna.nikulainen@gmail.com

    VastaaPoista
  97. Tällä hetkellä haluan vastata terveellä itsekkyydellä, että elämäni tärkein nainen on minulle Minä Itse.

    eeva.s(ät)jippii.fi

    VastaaPoista
  98. Ehdottomasti äitini! Äitiin saa milloin tahansa puhelinyhteyden, kun tulee kysyttävää, sekä viikonloppuisin on ihana istua valmiiseen ruokapöytään. :--)

    VastaaPoista
  99. Elämäni tärkein nainen on äitini! <3 mutta myös on "mummini" joka on tsemppanut minua pienestä pitäen.

    VastaaPoista
  100. Ehdottomasti elämäni tärkein nainen on Äitini! <3 mutta myös "mummini" joka on tsemppanut mua ihan pienestä lähtien.

    VastaaPoista