tiistai 17. heinäkuuta 2012

ILOttelua Joensuussa

Kuten jo fiilistelinkin, päätin tänä vuonna vierailla pitkästä aikaa Ilosaaressa. Pääsyynä oli ehdottomasti Black Star, jonka näkemistä oon odottanut vuosia, mutta toisena hyvänä syynä se, että Ilosaaressa on yleensä todella, todella paljon kavereita paikalla. Rakastan Joensuuta ja Suomen kaupungeista se onkin ehdottomasti mun toinen koti.

 
Elokuu keräsi yleisön paikalle. Me vietettiin melkein koko festarit Rentolavan tuntumassa.
 
 Martan kanssa ollaan ihan mahdoton parivaljakko. Perustellaan aina kaikki sillä, että ollaan kaloja ja saadaan olla tällasia hörhöjä.

Haluaisin, että Anna muuttais kokonaan Helsinkiin. Se on mun paras kaveri Joensuun ajoilta ja asuu nyt väliaikaisesti Turussa. No okei nyt kesän Helsingissä kyllä!

Majotuttiin ton Jennin luona jota halailen tässä. Tutustuin Jenniin aikoinaan New Yorkissa, se on ihan mielettömän ihana tyttö! Valkotoppiseen Ninaan oon tutustunut aikoinaan riparilla ja ollaankin koettu teini-iässä jos jonkinlaista yhdessä. Lilli sitten taas on uudempi tuttavuus tältä keväältä ja ihan huippu tyyppi!

Lemppareimmat Joensuu-tytöt. Sydän!

Noah on melkein niinku mun pikkuveli. Toi on niin ihana, että tekee mieli aina vaan halata sitä.

Annan veli Antti on kans huippu. Antti halusi ehdottomasti päästä blogiin asti!

   
Oikealla syy miksi aikoinaan muutin Joensuuhun. Ymmärtänette varmaan... Vasemmalla Mikon ihana pikkusisko Elina!

 
Noah pääsi aikuisten naisten keskelle.

Moi Graden käsivarret!

 Rakkautta pojille.

Ekowhan sai mun julkisen rakkaudentunnustuksen jo melkein kolme vuotta sitten. The Megaphone Staten VLA Kings on yks parhaista levyistä tänä vuonna ja no.. onhan toi Ekow edelleen ihana.

Jonne sais jo pikkuhiljaa kosia Martaa, en jaksa enää odottaa häitä!

Rakastan tätä pariskuntaa myöskin. Kimi ja Jannika on iso rakkaus!

8 kommenttia:

  1. haluaisin yhtäpaljon kavereita kuin Pepillä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaverit on elämän suola, olen onnekas kun mulla on niin paljon hyviä ihmisiä elämässäni! :)

      Poista
  2. Peppi näytät tosi onnelliselta ja se on kiva! :)

    VastaaPoista
  3. Oot ihana Peppi!(ja joensuuhan rakastaa sua myös) Mä näkkiin sut viikonloppuna, mut olin just autossa enkä päässy moikkaamaan, bummer!:-D
    t.Nora xx

    VastaaPoista
  4. aaa festarit niiin kuuluu kesään! meikä oli tänä vuonna ruississa, ilosaaressa olis kans nättiä käväistä joskus :) kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  5. Katsoin aluksi, että otsikko oli "IL: Ottelua Joensuussa" ja olin sillee; "MITÄH?! KENEN KAA PEPPI ON TAPELLU!"

    Ehkä alkaisin tarvita silmälaseja... :D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.