sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Äiti 60!

Eilen vietettiin mun kasvattiäidin kuuskymppisiä merellä. Meillä oli mukana perheen lisäksi muutama äidin ystävä ja tietenkin myös paljon ruokaa ja kaikkea hyvää. 

Päivä oli todella onnistunut ja muistin jälleen miten paljon rakastankaan olla merellä. Kuinka rauhottavaa on vaan istua siinä merituulessa ja fiilistellä suolan tuoksua? Täydellistä. 

Äiti oli onnellinen, kaikki oli onnellisia ja kyydissä ollut (toivottavasti jo ensi viikolla syntyvä) ensimmäinen lapsenlapsikin potki hellästi siskon mahassa kun laulettiin äidille. 

Perheeseen kuuluu tällä hetkellä 11 (pian 12) jäsentä ja meidät kyllä aina kuulee ja näkee, kun saavutaan paikalle. Veljeni mukaan minä, ainoa sinkku porukasta olen kuin Hyacinth Bucket, joten eipä tarvii varmaan hetkeen haaveilla omista häistä, jos tämä on se tapa jolla mut esitellään kaikille. :D 

 
Rakkautta.

8 kommenttia:

  1. ihanan herkullisen näkösiä herkkuja! :p

    VastaaPoista
  2. voi että, ihanat juhlat, perhe on parhautta :)

    VastaaPoista
  3. Olipas tunnelmallisen näköiste juhlat!
    Ja kiva mekko sulla!

    VastaaPoista
  4. Moi! Eksyin tohon teidän Forever 21-tilausohjepostaukseen, siitä oli paljon apua, kiitos! :) Mutta mulla olis yksi kysymys, jos suinkaan osaatte vastata siihen, niin olis huippua! Eli, oon pistämässä tilausta Forever21:een ja mietin että mikä koko olis mulle sopiva farkuissa. Nimittäin mulla on farkkukoko suomen koossa 34, eli mulle menee just ja just Henkkamaukan ynnä muitten peruspuolelta ostetut farkut. Mutta sitten mulla on Lindexin chinot jotka on kokoa 48, 46 olis myös ollut ihan jees mutta päätin ottaa löysemmät.

    Niin eli se kysymyshän kuuluu että mikä koko mulle saattais sopia Forever21:den farkuista?:-) Tiiän että se on tosi vaikee arvioida varmaan, mut jos osaisitte antaa jotain suuntaa.

    VastaaPoista
  5. ootpa kauniina! <3 :) toi mieskin tuossa ekassa kuvassa kattelee sua niin ihaillen :D

    VastaaPoista
  6. Oi mitä herkkuja siellä! Ihanannäköiset juhlat!

    VastaaPoista
  7. Ihanat pirskeet! Onnittelut mammalle!

    VastaaPoista
  8. All those berries! I cant wait for summer! :D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.