tiistai 19. heinäkuuta 2011

Synttäriasua!

Huhhei ja terkkuja täältä todella paahtavasta ja tahmeasta Nycista! Viimeiset päivät on ollut jotain ihan käsittämättömän lämmintä (vihdoin) ja kun asteet lähenee neljääkymmentä ja kosteusprosentti sataa niin mitäpä siitä seuraakaan? No totaalinen pakko päästä uimaan koko ajan ja kiiltävä naama. :D

Meillä on täällä nyt paljon suomalaisia kylässä ja tänään käytiinkin juhlistamassa Inkan synttäreitä syömällä hyvin. Ajattelin nyt vihdoin ottaa näitä asukuvia, kun ne jotenkin aina unohtuu...


Meidän porukkaa, eli Inka, Peppi, Jannika ja Kira.

Mä en oo täällä vielä shoppaillut oikeestaan yhtään tai ihan vähän, mutta muut on shoppailleet kyllä sitten munkin edestä.. Jotain pientä on kuitenkin tarttunut mukaan ja tässä onkin yhdistelty vähän uutta ja vanhaa...





Korvikset Forever 21
Toppi H&M (L)
Hame H&M (12 eli 42)
Kengät Swedish Hasbeens for H&M

Nyt pitäis kömpiä jo äkkiä nukkumaan, kello on 5 aamulla ja mulla on huomenna Evanescencen haastattelu. Otin äsken tunnin puhelun Mimmin kanssa ja nyt voikin hyvinmielin painua pehkuihin.

Kuulemma Suomessakin paistaa ens viikolla, mä oon ainakin ihan hulluna näihin helteisiin. :)

Ihanaa päivää kaikille ihanille!

14 kommenttia:

  1. voi että näytät kauniilta ! :)

    VastaaPoista
  2. Oot kyllä ihan älyttömän kaunis!(:

    VastaaPoista
  3. MITÄÄÄÄ EVANESCENCE! <3 Sano terkkuja Amylle Suomesta. 8)

    VastaaPoista
  4. Oot ihku. Mä en pysty käyttää mitää hameita ilman leggareita ku reidet hinkkaa ikävästi yhteen :D

    -Tintti-

    VastaaPoista
  5. Eeeeeikä, EVANESCENCE! Vitsit oon kyllä kade sulle :D Amy on niiin paras, se ääni varsinki!

    VastaaPoista
  6. Sinussa on jotain unohtumattoman ihanaa ja kaunista. En ole esim. kasvojasi voinut unohtaa - yleensä mulla on huono kasvomuisti, mutta sinun kasvosi jäävät mieleen. Ihana, kertakaikkiaan.

    Taisit elää NYCissä kuten "native". :) Ei mikään tavallinen turistireissu.

    VastaaPoista
  7. ootko minkä mittanen? törkeen hienot vaatteet btw! :)

    VastaaPoista
  8. Katsastin teidän kaikkien kengät ja komeet olivat. Tänään olen mietiskellyt kenkiä, josko pääsis kohta ostoksille...Asusi on muutenkin nätti. Itselläkin tänään lyhyt mekko, eipä täälläkään muulla asulla kannattanut kuumuuteen lähteä...Onkohan Texasissa kuumempi kuin siellä Isossa Ompussa, vai tekeekö liikenne ja asutus kuumuudesta tuskallisempaa? Oli vain uutisissa miten Texasin elikot kärsivät helteestä...Nycin tyttöjen nassut eivät näyttäneet yhtään kärsiviltä...<3

    VastaaPoista
  9. Jälleen olet ollut niin kauniina liikenteessä :)

    diamondgirl-janika.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Kivat kengät ! Ihanasti taas sätteilet :)

    VastaaPoista
  11. Oot ihan tajuttoman kaunis! Sä oikein hehkut onnellisuuta :)

    VastaaPoista
  12. Tintti.. pyorailyshortsit ajaa asian :)

    VastaaPoista
  13. Oon aika pyöreä ja ostin tuollaisen hameen punaisena ja siihen kaveriksi laittaisin mustan tai valkosen topin ja ison sydän kaulakorun.
    Tuntuu tyhmältä pitää korkealla tota hametta, ku näytän mun mahan kanssa,että olisin raskaana. Mutta kerrankin mun vaatekaapissa on jotain muuta,kun mustaa. Ja viis muista! :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.