keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Se on ottanut musta vallan..

Ai mikä? NO LOMA TIETENKIN!!!

Mä en nyt virallisesti mitenkään oo kesälomalla, mutta täytyy sanoa että oon koittanut ottaa mahdollisimman rennosti. Mun Suomi-puhelin ei oo ollu päällä varmaan aikoihin ja unirytmi on aivan ylösalaisin.

Tiedättekö sen tunteen, kun tekee mieli vaan olla ja elää ja nauraa ja juoksennella ympäriinsä ja pysähtyä lueskelemaan hyvää kirjaa ja nauraa lisää ja nauttia? No sitä mun elämä on tällä hetkellä. Mä en jaksa suunnitella pahemmin mitään, mä en jaksa roikkua Facebookissa, mä välttelen tietokonettani ja ennenkaikkea mä nautin mun elämästä.

Mä en pysty edes sanoin sitä kuvailemaan millasia fiiliksiä tää New Yorkissa oleminen tällä hetkellä mussa aiheuttaa, mutta muistan joka päivä kiittää Jumalaa siitä, että täällä olen. Mä olen niin onnekas, niin onnellinen ja rakastunut kaikkeen.



Mä kaipaan Unoa, ystäviä ja perhettä paljon mutta voi kun vaan voisin teleportata ne kaikki tänne ja jäädä tänne.

Kello on 4 aamulla ja istuskelen täällä kotona läppäri sylissä hoitelemassa työjuttuja pienessä ilmastointi-flunssassa. Huomiseksi on luvattu kuumaa ja aion uhmata kaikkia maailman flunssapöpöjä ja mennä rannalle tai altaalle.

Kuuntelen joka päivä vähintään kerran Beyoncén uuden levyn ja oon fiilistellyt paljon myöskin tätä:



Ahh. Beyoncé on ihana ja herranen aika miten hyvä toi uus levy onkaan? Jotkut valittaa, kun on liian erilaista ja tylsää, mutta voitte vaan kuvitella kuinka paljon Peppi ikuinen romantikko ja rakkauslaulujen rakastaja tykkää?

Nauttikaa, eläkää ja rakastakaa. Älkää pelätkö liikaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan vaan menkää rohkeasti sitä vastaan.

12 kommenttia:

  1. Aivan mahtava dokkari, kiitos Peppi! :)

    VastaaPoista
  2. Peppi älä kiusaa, mäkin haluan joku päivä New Yorkiin! *__*

    VastaaPoista
  3. Viisaita sanoja ja upeaa, että olet löytänyt paikkasi. Minäkin tunsin noin mm. Tukholmassa ja Helsingissä asuessani. Olen kaupunkilaistyttö...mutta kohtalo heitti piskuiseen maalaiskaupunkiin -jossa kaikki huomataan, kyylätään ja tällätään yhteen muottiin. Ja ollaan erittäin mielellään ilkeitä. Siksi kotoutumiseni on kestänyt ja koetellut lähimmäisteni hermoja, kun olen ruikuttanut epätoivoisesti pääsyä isompiin ja vapaampiin ympyröihin. Kaikkeen sitä nainen rakastuessaan ryhtyykin. Mutta sen olen myös oppinut, että olen aika vahva, kun kestän tätä. Ja tahdon löytää itsestäni syitä olla tässä ja nyt onnellinen, vaikka paikka ahdistaakin minua -ihan varmasti tulevaisuudessakin. Ja jospa joku haluaisikin tutustua minuun, kun hymyilen ja uskallan olla oma itseni.

    VastaaPoista
  4. Peppi oot ihana! Ja Mimmi myös :)

    VastaaPoista
  5. Ihanaa Peppi kun sä rohkaiset ihmisiä toteuttamaan unelmiaan! <3

    VastaaPoista
  6. Hei tälläistä vastausta kaivataan niin sanotusti ISOLLA porukall että mitä paikkoja Pohjois-Pohjoinmaalla jotka hyväksyisi lämpimästi tyyliin baarissa ????? Ollaan luettua teidän blogia ja ootte aivan mahtavia ja annatte uskoa meille että yhä voi silti uskoa olla että ollaan kauniita vaikka olla isoja :) ootte ihania :) <3 <3 <3

    VastaaPoista
  7. Tykkään teidän blogista ihan hurjasti, mutta pakko antaa välillä tällasta "rakentavaa" palautetta.. Ymmärrän, että Peppi on löytänyt paikkansa Nykistä ja nauttii siellä olostaan, ja se on enemmän kun oikein, mutta omaa lukemisnautintoa hieman häiritsee nämä aivan jatkuvat New York-HEHKUTUKSET (ei kai sielläkään nyt sentään ihan KAIKKEA voi rakastaa..), kun tuntuu, että niitä on kohta joka ikisessä Peppi-postauksessa. Enkä kuitenkaan näitä pepin päivityksiäkään haluaisi lukematta jättää:) Että jos niitä rajoittaisi hiukkasen, muuta parannettavaa en sitten blogistanne keksikään. Hyvät kesänjatkot teille molemmille!

    VastaaPoista
  8. Siis onko Nykissä rantoja, missä? :D

    VastaaPoista
  9. Peppi on ottanut ton vitun jenkki asenteen "kaikki on niin ihanaa, koskettavaa, mahtavaa jne". Mikäs siinä, jenkki onkin persoonattomien maa.

    VastaaPoista
  10. Sori nyt vaan anonyymi mut mä oon sitten ilmeisesti suomalaiseen vartaloon syntynyt persoonaton jenkki, ku oon ollut pienestä pitäen tällänen. :D

    VastaaPoista
  11. Moikka! ajattelin vain kysyä semmosta että asutko sä Peppi siellä new yorkissa vaiko kauan olet siellä? :) ja onks siellä kallista asua :o janiin, kertoisit vähän kuluista yms! kiitos jo etukäteen jos viitsit vastata =)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.