torstai 7. heinäkuuta 2011

Mimmiä ja mansikoita!

Uus NewLookista tilattu liivi pääs ekaa kertaa päälle eilen, kun käytiin ihastelemassa yhtä melko tuoretta hurmuripoikaa Espoossa ja samalla poikettiin hetken mielijohteesta hakemaan 5kg mansikoita. Tykästyin tohon liiviin muuten aikalailla. Tulee pääsemään varmasti päälle mm. farkkushortsien kanssa tässä ihan lähitulevaisuudessa!

"Oota mä laitan tän hameen eka hyvin..."

"Ja onhan liivi nyt hyvin, ettei käy taas samalla lailla niinku viimeks niiden shortsien kanssa."

Kaikki tämä valmistelu ja kaikesta huolimatta multa puuttuu kuitenki kuvasta aika olennainen, eli yks jalka. :D No päällä kuitenkin seuraavaa

Pääkallopanta Warehouse
Liivi Inspire NewLook (M)
Mekko (eli hame) Vero Moda (L)
Hevoskoru Seppälä
Käsirengas NewLook
Havaianasit Slim (9)


Pakko fiilata vielä tätä tukkaa, tykkään tästä nimittäin ihan kympillä!!! Näissä kuvissa värikin näyttää suht oikeelta :) Ja tuo pääkallopanta oli toissapäivänä pakko saada, olin jo havitellu ennen tota mustakultasena, mut tuo jaden vihree on vielä kivempi!

Ilta menikin rattosasti mansikoiden parissa ja voin kertoo, että jos ei eilisistä mansikkaövereistä tullu sitä paljon peloteltua mansikkakuumetta niin... no... sitten sitä ei tullu... :D (Onko semmonen ees oikeesti olemassa? :D)

Apulainen kirjotteli nuo tekstit rasioihin. Aikamoista taidetta...

Nyt samainen apulainen soittaa, että missä kohtaa kaupassa on valkosipulimurskaa, älykäs tyyppi, aletaan vääntämään nimittäin ihan just pitsaa, kun herra sieltä kotiutuu. Tämmöstä perus arkea siis tänne. Onkos siellä muita mansikoiden ystäviä? :D

27 kommenttia:

  1. Ihana toi mekko/hame :)

    Mä muutama vuosi sitten pakastin ison määrän mansikoita. Ehkä pitäs tänäkin vuonna taas pakastella niin sais talvella tehtyy kaikkia kivoja mansikkaherkkuja.

    VastaaPoista
  2. Ah, mä siis niin oksennan noista sänkypeitto/pöytäliinaliiveistä. Ja tuota hevooskorua kattelin kans Seppälässä, mutta ei se sitten ollu tarpeeks kiva=/ Vaik oli HALPA, niin en silti tohtinu ostaa, kun en olis pitänny sitte kuitenkaan.

    VastaaPoista
  3. Mitä maksoi mansikat? :)

    VastaaPoista
  4. Awww, aivan älyttömän ihana toi panta! Harmi että Warehouse on vaan Helsingissä. :(

    VastaaPoista
  5. Mä oon niin hulluna mansikoihin ettei ole tosikaan! :D Syön aina ihan hullut määrät! Mansikkakkua onneks on tarjottu jokaisissa juhlissa joissa olen ollut tänä kesänä, joten ei tässä voi olla ku tyytyväinen! Ihana kaulakoru!

    VastaaPoista
  6. joo kesäsin aina tuntuu että iskee joku mansikkahulluus päälle! Olin just parina päivänä mansikkamaalla ja vaikka siellä tuli enemmän syötyä kuin poimittua niin vieläkin on semmonen olo että koko ajan vaan mansikoita.. :)

    VastaaPoista
  7. Newlookista ittenkin kattelin vaatteita mutta pystyykö siellä hintoja muuttamaan ollenkaan euroiksi ? ja jos voi niin mistä?! :D Jos tiedätte vastauksen kysymykseen niin kertokaa ihmeessä !

    VastaaPoista
  8. Jestas miten ihana liivi! Pitäisköhän sitä pyytää äitiä tai isoäitiä tekemään mulle tuollainen vastaava, molemmat kun ovat aivan täysin hurahtaneet käsitöihin jo vuosia sitten :D

    Ja mansikoiden ystävä ilmottautuu, nyt on jo ainakin yksi rasia pakastettuna (isoäiti soitti ja kertoi pakastaneensa meille), mutta pitää vielä hamstrata paaaaljon lisää, sekä pakkaseen että ihan suun kautta nautittuna. Ja näin saamme tatan maistamaan mansikan maun suussaan ja kuolaamaan. Eikä tietenkään mansikoita lähellä :(

    VastaaPoista
  9. Hei arvatkaa! Oikeesti puheet mansikkakuumeesta ei oo mittään höpöhöpöä! Mulla on semmonen kerran ollu eikä ollu kivvaa.

    Olin aika pieni vielä (en muista olinko ees koulussa vai just menny kouluun) ja lähettiin äitin ja siskojen kanssa mansikkamaalle. Minä olin mukana pienen ämpärin kanssa, mutta tietenki söin marjoja paljon paljon enemmän mitä ämpäriin meni. Kotiin mennessä sitten iski aivan järkyttävän paha olo. Mahassa väänti ja kierti ja oli kuumetta.

    Voi voi sitä pienen tytön tuskaa, joka oli tullu ihan viattoman tuntusista mansikoista! :( Eipä oo kyllä suuret määrät mansikoita maistunu sen jäläkeen. Huhhuh, mikä avautuminen, mutta koin vain suurta tarvetta kertoa tästä! Kiitos ja anteeksi, hihi :)

    VastaaPoista
  10. söpösöpösöpö asu!

    ja ei se vasen jalka edes oo niin olennainen ;)

    VastaaPoista
  11. Kieltämättä sulla on tällä hetkellä melko täydellisen väriset hiukset =) Muutenkin sulle sopii nuo pitkät erittäin hyvin! Täs blogeja lueskellessani mietin, et pitäiskö sitä itsekin huomenna (tai oikeastaan tänään) käydä mansikkakaupoilla. Harmi vaan, mulla ei oo ku pakastelokero, eli varma mansikkakuume pukkais, kun koittaisin vetää jotain viis kiloo mansikoita =D

    VastaaPoista
  12. Anonyymi: 40€

    Sanna: En tiedä, mut jos mahdollista niin aina kannattaa tilata punnissa niin säästää rahaa :) Summan voi sitten laskee jollain valuuttalaskurilla euroiks :)

    Hennesolmu: HUI!! Eli se ei ookkaan pelkkää pelottelua...

    VastaaPoista
  13. Mmmmmansikat <3 Ihania, mutta tosiaan liikaa syötynä tulee kuumeinen ja punoittava olo :/ Melkosen parhautta kreikkalaisen jogurtin kera pilkottuna tuoreeltaan. Namski!

    Ja tuo sun asu, täys kymppi! Kesäinen ja hauska (panta erityisen jees!). Itse tilailin Forever21:sta vaatteita, pitänee käyttää NewLookinkin tarjontaa hyväksi vielä :)

    VastaaPoista
  14. Mullaki on kokemusta siitä, että jos syö liikaa mansikoita, voi nousta kuume! Mooonta vuotta sitte söin mansikoita yhden päivän aikana ihan tosi paljon ja illalla tuli tosi huono olo ja nousi kuume! Olin ihan ihmeissään, mutta seuraavana päivänä kuume oli poissa. Vanhemmat sitte hoksas, että varmasti johtu mansikoista. Sen jälkeen on aina pelottanu syödä mansikoita ku aattelee vaan että nouseeko taas kuume :D.

    VastaaPoista
  15. Mansikat on näköjaan aika kalliita siellä. Täällä 5kg maksaa vaan 25e!

    VastaaPoista
  16. Mä kuulun ihan eri kastiin, sillä mä en tykkää yhtään mansikoista. Mun mielestä ne maistuu tosi pahalle. :D

    VastaaPoista
  17. Kiitokset ihanasta blogista, miun on pakko kertoa miten paljon juttunne ovat auttaneet minua nykyisessä elämäntilanteessa ja varsinkin itsensä hyväksymisessä. Olen saanut kivoja virkistymisvinkkejä teiltä (kynnet, kengät, vaatteet etc.) -ja olen sitä mieltä, että itsensä laittaminen on osa terveydenhoitoa ainakin minun mielestäni! Ja värit...niitä pitää olla. Tänään ostetaan mansikoita ja ruususuolaa (jos sitä täällä maalla myydään) -ja nautitaan ihanasta lämmöstä. Lenkkeilyn aloitan viileimmillä keleillä, sillä pidän liikunnasta, liikuntaa alkaa olla ikävä. Törkeintä mitä olen koostani ja liikunnastani kuullut -"älä huhki, laihdut vielä":( Olen isokokoinen, rintava nainen -ja tuo kommentti jotenkin sanottiin ilkeästi. Eikö muka saisi liikkua? Myös kommentit "ai, sinäkin siis vihdoin laihdutat" pitivät minut poissa mm. uimahallista -mutta ei enää -KIITOS TEIDÄN Peppi ja Mimmi! Kaunista uimapukua varten täytyy tosin käydä isommissa kaupungeissa tai sitten nettiostoksilla. Minusta liikunta on kuin hyvä hieronta, veri kiertää ja iho kaunistuu! Lisäksi viileämpiä lenkkikelejä kanssani odottaa mualiman ihanin koiravauva<3
    Kiitos ja halaukset, olette huippuja. Hyvä että aloititte bloggaamisen! Jos teiltä tulisi elämäntapakirja -ostaisin sen!

    VastaaPoista
  18. Moikka Mimmi ja Peppi. Olin tänään vaateostoksilla ja GinaTricotista löysin mekon (XXL) ja paidan (XL). Tuntui jotenkin nololta ostaa ne, ja aivan kuin se myyjäkin olisi katsonut vähän kieroon. Tuleeko teille koskaan sellasta oloa?

    Ootte ihania!

    VastaaPoista
  19. Teillä on ihana blogi ja ootte ihania ! Itsekkin olen XL-kokoinen tyttö,ja teidän blogianne on aina kiva lukea. :)

    VastaaPoista
  20. Mun on pakko hankkia lukulasit, että pystyn lukea teidän blogia, en nimittäin saa mitään selvää pienestä sinisestä fontista :(( Kuvia katsellessa on menny muutoksesta asti tän seuraaminen. Onneks kaveri näkee lukea tätä niin se kertoo aina teiän kuulumisia! Ja ei en ole puoli sokea joka ei näe muutenkaan lukea mitään :D

    VastaaPoista
  21. Oi, pakko sanoa että mä todellakin ihailen teitä.. Olette molemmat tosi nättejä ja kiva huomata, että osaatte olla sujut kehonne kanssa. Mä oon niin kyllästynyt siihen ku kaikki 170cm/25kg tyypit valittaa olevansa superläskejä, mut kerranki ihmisiä jotka uskaltaa olla erilaisia. :) Ihana blogi ja tekin olette ihania, kiitos <3

    VastaaPoista
  22. heyy 8) sä vaalee hiuksinen, ootko nyt mimmi vai peppi, en muista ! Mut näytät hirmusen tutulta nii kysyisin et ootko ollut isosena, tai jonain vetäjänä Sammatin musaleirillä ?! :--) ku muistan jonku sun näkösen sieltä !

    VastaaPoista
  23. JUANKOSKI HERE I COME? ;DDD

    VastaaPoista
  24. Kauniit vaatteet! Itse olen pulleva mamma,joten kiva saada vinkkejä. Mansikat on niin nam=)

    http://vintagemamma.vuodatus.net/

    VastaaPoista
  25. Nyt on kyllä pakko sanoa että pukee aivan hirveän hyvin nuo vaatteet sinua :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.