keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Maailman Toisella Puolen...

Illalla oli sellanen tilanne, että olis tehnyt niin paljon mieli vaan kävellä yhden ihmisen luokse, koputtaa sen oveen ja lösähtää sen sohvalle. Ainoa ongelma tässä oli oikeastaan se, että meidän välissä on melkein 7000km matkaa ja täytyy sanoa, että välillä se tuntuu ihan hirveältä.

Mä en olis koskaan uskonut, että muutamassa kuukaudessa kotiudun johonkin sillä tavalla, mutta niin siinä vaan pääsi käymään. Se hehku mun kasvoilla mistä aina huomauttelitte oli varmasti sitä kuuluisaa rakkautta, koska joka aamu herätessäni oli ihan hirveen rakastunut olo. Sitä rakkautta riitti kyllä ihan kaikelle mahdolliselle.

Eipä siinä, se rakkaus ei onneksi ole kadonnut mihinkään, mutta se kaipuu sinne on ihan hirveen kova. Mulla on siellä niin älyttömän hyviä ihmisiä joita haluisin kaikkia päästä vaan rutistamaan jo.

Kokosinkin tähän pienen kollaasin hyvistä hetkistäni tuolla kaupungissa.



Käyn tällä hetkellä niin hirveetä sotaa sisälläni, kun järki käskee pysymään täällä ja sydän vetää New Yorkiin. Olisin kuitenkin ehkä maailman tyhmin jos nyt kuuntelisin pelkästään sydäntäni ja näin onneksi mulle sanoo myös ne tärkeät siellä New Yorkissa. Ne asiat siellä on ja pysyy, mutta nää jutut täällä mitä tällä hetkellä tehdään on sellaisia unelmia, joista ei kumpikaan olis koskaan edes uskaltanut unelmoida.

En ole paluuni jälkeen viettänyt päivääkään olematta yhteydessä Nyciin ja valvon myös öisin katsomassa Knicksin pelien kulkua.

Oon niin onnellinen, että lähdin täältä ja koin ton hetken tuolla. Nyt tiedän, että mulla on kaksi kotia ja että pystyn viettämään aikaa niistä kummassakin.

Kunhan aikataulut selviää niin tämä tyttö ponkasee käymään toisessa kodissaan ja tällä hetkellä on myös projektina ottaa niitä tärkeitä sieltä tutustumaan Suomeen. Hullua! :)

Tässä vielä yks tän hetken parhaimmista biiseistä. Me törmättiin eilen tuohon ihanaan laulajaan, Elliin kaupungilla ja mä vaan hyppäsin sen kaulaan vaikka ei olla kunnollakunnolla koskaan tavattu. Elli vaan on niin ihana! :)



I heart New York. I heart Helsinki.

Kaikesta tästä tunnemyrskystä huolimatta, oon ihan sairaan onnellinen. Herään hymyillen joka päivä ja musta tuntuu, että tää saattaa olla tähänastisen elämäni parasta aikaa.

15 kommenttia:

  1. IHANA postaus. Tuntuu niin oudolta ja samalla siistiltä, että voit kotiutua jonnekin ulkomaille noin täydellisesti, unohtamatta Suomea!: )

    VastaaPoista
  2. Ahh, olen niin rakastunut tuohon Haloo Helsingin kappaleeseen <3

    Ja koita hei pärjäillä sen ikävän kanssa, ja vaikka varmasti kuulostaa tyhmältä, niin tiedän tunteen...

    Haaveissa NewYork: http://paivauni-daydreams.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Kaipuu on jännä tunne, yhtä aikaa riipivä ja silti jollain kummalla tavalla suloinen... :) Toivottavasti pääset pian lähtemään Nyciin tärkeitä ihmisiä tervehtimään!

    VastaaPoista
  4. Ihana biisi
    tykkään muutenkin Haloo helsingin muistakin biiseistä<3

    Mulla on varmaan koti nykysin täällä
    mutta Suomessa on toinen koti aina
    ja ne kaikki ihmiset ne ruuat ja kokemukset jää muistoihin Suomesta
    joka kerta kun käyn saatan katella lomakuvia usein myöhemminkin:).

    Jamssi

    VastaaPoista
  5. Oi jotenkin tosi ihana postaus :') En aluks kauheesti tykänny tosta biisistä, mut nyt oon varmaan neljän päivän aikana kuullu sen joka päivä radiosta ja tykästyn siihen aina vaan, vaikken maailman toisella puolella ole koskaan käynytkään :>

    VastaaPoista
  6. Ooooi, osaat kirjottaa nii koskettavasti! Mulla on sama tunne Lontoosta & Tampereesta, vaikken kummassakaan ikäväksen asu. Jotenkin veri vetää kumpaankin :)

    - Hannavee
    http://likoorikahvi.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Sä kirjotat aina niin ihanasti! :) Toi biisi on tosi hyvä. <3

    VastaaPoista
  8. Heippa! Mulla on sama tilanne vähän kuin sulla, mutta olen nyt täällä New Yorkissa. Olen kotiutunut tänne muutamassa viikossa niin, etten haluaisi pois koskaan. Mutta Parin kuukauden päästä pitää palata :/

    Toivoin, että olisit ollut täällä kaupungissa samaan aikaan kuin minä ja että olisit ehtinyt treffata tätäkin bloginne lukijaa :) More to love rokkaa! :)

    Jos haluat tsekkailla tuoreita New York -kuvia niin mun blogi löytyy osoitteesta: http://vivalanewyork.blogspot.com/

    Tsemppiä kahden elämän välillä seilaamiseen!

    Ulla

    VastaaPoista
  9. Osaat kyl kirjottaa niin hyvin, et aina tulee niin hyvälle mielelle! :)

    Toi biisi on tosi hyvä ja aika osuva mullekki, ku oon nyt asustellu Losis ja Vegasis pari kuukautta. Koht pääsee näkee taas perhettä ja Suomes asuvii kaverei! <3 Ja sä toivottavasti pääset pian kattoo sun Nykis asuvii kavereita! :)

    Elli on kyl ihana symppis persoona, ei oo ainakaan kusi noussu päähän, niinku monella muulla.

    VastaaPoista
  10. Ihana Peppi, ihana ihana.

    Toivon teidän molempien päiviin paljon hymyjä ja iloja. <3

    VastaaPoista
  11. Voi kun toivoisin että ne työjutut olisi jonkun ihanan vaateliikkeen "tuominen" Suomeen.. :) Sellasen, josta tämäkin pullukka löytäisi vaatteita!

    VastaaPoista
  12. oon muuttamassa syksyllä englantiin, ja oon innoissani, mutta samalla kaipaan jo valmiiksi helsinkiin. enkä ees oo helsinkiläinen, vaan turkulainen. enkä yleensä kaipaa turkua ollenkaan. paitti ehkä turun kesää ja aurajoen rannalla istumista... mutta tosiaan. se on ihana tietää että tuntee todella kuuluvansa jonnekkin. silloin onm helppo lähteä maailmalle, kun on joku yksi tärkeä paikka jonne voi aina palata.

    VastaaPoista
  13. Olipa ihana biisi! Itse työskentelen matkaoppaana ja välillä tulee pitkiäkin aikoja vietettyä siellä maailman toisella puolella ja kyllähän siinä aina ikävä tulee kotia, sit kun taas tulee kotona käymään ja lähtee uuteen maahan niin tulee ikävä niitä vanhoja paikkoja ja sinne jääneitä ystäviä. Täytyy vaan aina toivoa että joskus vielä taas tiet kohtaa. Nyt taas odottelen uusia seikkailuja ja kolmen viikon päästä onkin lähtö kohti Bulgariaa kesäksi, sen jälkeen luoja tietää minne!

    VastaaPoista
  14. Voih New York ei ikinä lähde sydämestä kun siellä kerran on käyny ! maailman ihanimpia kauppoja, kauniita auringonlaskuja Brooklyn Bridgellä, hymyileviä ja avuliaita ihmisiä ja ennen kaikkea supa nami nam ruokaa ! kirjotatte ihanasti elämästä, tulee hyvä fiilis :))

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.