keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

"Kuumetta ainakin sata astetta"

Heräsin tänään aamulla palaveriin ja olo oli ihan hirveä. Tultuani palaverista soitti Mimmi ja ilmoitti alottaneensa päivänsä oksentamalla. Mä tulin kotiin, painuin pehkuihin ja täällä on oltu siitä lähtien.


Olo on koko ajan ihan hirveä ja kuume nousee, mutta oksennusta ei ole onneks mulla tullu. Meillä on huomenna eräs kiva juontokeikka ja sen takia edes jommankumman on oltava terve.


Kivoja juttuja tänään: Mulle neuvottiin mistä voin katsoa True Bloodeja, Flow Festival julkaisi ihan tajuttomat artistinsa, Pekka on soittanut ehkä sata kertaa, tajusin ostaa pillimehuja, oon kuunnellut Chris Brownin uutta levyä sadasti, ladannut puhelimeen uusia aplikaatioita ja saanut levättyä.


Meidän Miss Mixin pomo lähetti tänään sähköpostiimme kuvia VIIKSEKKÄÄSTÄ Zac Efronista (:(((() ... Mutta se myös jakoi tän ihanan, ihanan biisin wallilaan joten tykätään siitä taas. Sade on ihana, tiesittekö että se muuten lausutaan Shade? Mä en tiennyt ennenku yks fiksu poika New Yorkissa kertoi mulle tän.

Mulla on ikävä kaikkia kivoja ihmisiä, haluisin jonku tänne kattomaan mun kanssa True Bloodeja.
Mimmille paljon jaksamisia Nummelaan, se on vielä miljoonasti pahemmissa oloissa varmasti kuin minä.

16 kommenttia:

  1. Mä haluan kans tietää mistä voi kattoa True Bloodeja! :)

    VastaaPoista
  2. hei, mieki haluun kattoo true bloodeja! mistäs niit voi katella? :)

    Paula

    VastaaPoista
  3. Oivoi, tuota mahapöpöä on nyt kamalasti liikkeellä :(( toivotaan että tuo on sitä sorttia joka on päivässä ohitte:)

    Paljon paranemisia ja jatkakaa samaan malliin! Olette ihania! :)<3

    VastaaPoista
  4. Kaikki on kipeenä... Mäki olin tänää lääkäris ja tuli sit mukaa biis eri lääkettä... Pikasia parantumisia teille että pääsette sinne jonnekki juontaa (;(

    VastaaPoista
  5. Ainakin sidereeliltä pystyy kattoo TrueBloodeja. Mutta ite suosittelen jos vanhoja haluu kattoa että vuokraa boksin makuunista :)

    Paranemisia sinne!

    VastaaPoista
  6. 1-3 seasonit true bloodystä voi kattoa fin-tv:stä! haku kenttään True Blood ja tsädäm! t. se joka neuvoi peppiäkin 8D

    VastaaPoista
  7. True Bloodit on ihania <3 Just tuli sähköpostia, että tilaamani 1 &2 kausi on postitettu!!

    VastaaPoista
  8. hahhaa anteeks pakko kysyy ku jäi häiritsemään, lausutaan siis ihan shade vai sheid? :D

    VastaaPoista
  9. näytät noissa kuvissa skinssin effyltä! <3_<3

    VastaaPoista
  10. Minä voin tulla siun kanssa kattoon :D Jos lupaat että menet mun puolesta Hissankokeeseen :3

    VastaaPoista
  11. Voi ettät ku oot superkaunis kipeenäkin ! :) jaksamisia !

    VastaaPoista
  12. Moi! Teillä on aina hyvin epämuodolliset asut päällä (paitsi ehkä juhlissa). Olis kiva saada vinkkejä muhevien muotojen business-pukeutumiseen! Joillakin meistä kun on valitettavast hyvinkin säänneltyä tämä työpaikkapukeutuminen ja helppoahan se olisi ostella slimmattuja jakkupukuja koossa 38...

    VastaaPoista
  13. Ainoa huono puoli on se, että me ei koskaan itse pukeuduta bisnesvaatteisiin, kun meillä ei sellaista sääntöä ole. Niinpä meillä ei ole oikein sellaisia vaatteitakaan! :)

    VastaaPoista
  14. Anonyymi HOI!

    isotkoot.com -kirppikseltä voi löytyä tai ZIZZI -merkiltä. Tsekkaa myös mun blogi, siellä lisää aiheesta: http://lovehandles-suvi.blogspot.com

    MTL:än tytöille parantavaa energiaa -ommmmm :-)

    VastaaPoista
  15. Voi eiiii, inhottavia tuollaiset kurjat taudit. :/ Pikaisia paranemisia molemmille!! :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.