torstai 14. huhtikuuta 2011

Heatwaveeeeee!

Siis mä en kestä!



Mä tiedän, että oon fiilistellyt täällä vaikka jo kuinka paljon Chiddy Bangia, mutta mä en vaan saa tarpeeksi. Mä oikeesti valehtelematta kuuntelen CB:n biisejä ihan joka päivä vähintään pari kertaa ja mä vaan R-A-K-A-S-T-A-N sitä bändiä. Tuun aina hyvälle tuulelle niiden biiseistä ja yks mun parhaista NYC-muistoista onkin TÄMÄ.....

No tänään pestessäni käsiä vessassa tajusin räppäileväni Opposite Of Adultsia sana sanalta ja tulikin mieleeni, että oonko ehkä vähän kuunnellut tätä biisiä...

Oon jo hetken huomannut Twitterissä ja Facebookissa kun Chiddy Bang on hehkuttanut uutta biisiään Mac Millerin kanssa (joka on kans yks tän hetken suosikeistani) ja tänään sitten vihdoin kaivoin sen esiin kuunnellakseni..

Ei olis ehkä pitänyt. Mun iho on kananlihalla ja mulla on niiiiiiiin sairaat kesäfiilarit ettei järkeä. Onko tää enää normaalia, että musiikki saa ihmisessä tämmösiä fiiliksiä aikaan?



Tässä mun kesähitti. Mä aion kuunnella tätä miljoona kertaa ja varmaan linkittää tänne blogiin myös miljoona kertaa. Mun kesän missio on päästä Chiddy Bangin keikalle ja voin kyllä kertoa, että sekoisin siellä ihan totaalisesti. Toinen missio on päästä taas tanssimaan Chiddyn kaa, se on ehkä maailman siistein.


Mä oon niin rakkautta täynnä, tää biisi lataa sitä muhun sekunti sekuntilta.

16 kommenttia:

  1. Siis Peppi nyt Suomeen pysyvästi?

    VastaaPoista
  2. ui mikä biisi :o

    luin toita faktoja tuolta ja rupesin miettimään että eikö teidän oikeat nimet ole mimmi ja peppi ? :o

    VastaaPoista
  3. Suomeen pysyvästi? Täh? Eipä oo tällaisesta ollut puhetta. :D

    Ei oo meidän oikeet nimet Mimmi ja Peppi! :)

    VastaaPoista
  4. Törkeen hyvä biisi!! :)
    Mäkään en tienny et ne ei oo teidän oikeet nimet :D

    http://dashantilife.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. hei on muute aika jepajee kappale B)

    VastaaPoista
  6. Aivan mahtava toi teijän uus ulkoasu! tykkään!


    http://xmynewpassion.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Kivaa fiilistä luova kappale. Tykkään. :) Tulispa kesä pian!!!

    VastaaPoista
  8. Mulla on aika viha-rakkaus-suhde teidän blogiin. Välillä tulee sellane tunne ku näkee teijän jutun jossain lehdessä esim. et "noi on ihan liian yliarvistettuja -,-" mut silti aina kun avaan tän teidän blogin oon 100% rakkautta täynnä. Te kaksi olette MAHTAVIA! ♥ ja teidän jutut on tosi hauskoja! Aina kun näen poni-polkupyörän mua alkaa naurattaa "Pommin mini- Mimmin poni" :---D

    VastaaPoista
  9. Mac Miller- Knock Knock, musavideossa hyvä fiilis

    VastaaPoista
  10. Eikö nolota tuollaiset känniset fanikuvat?

    VastaaPoista
  11. seurusteletko mimmi vielä? :) ei vaan oo näkyilly sun "Poikaa" aikoihin, ei sillä että yksityiselämää täytyis täysin sotkee blogii, mut tuli tämmöne kysymys vaa mielee. :>

    VastaaPoista
  12. Anonyymi: Seurustelen juu. Kantsii tsekata myös tota meidän backstage osioo, siellähän tuo viimesimmässäkin kuvassa komeilee... :)

    VastaaPoista
  13. Moissan! nyt oli kyllä pakko tulla kommentoimaan, että ootte ihania ja teidän blogi on kyllä varsinainen päivänpiristys <3 :)
    hyvää kesänodotusta!!

    http://elenainspirations.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. Anonyymi: Vois hävettää jos olis humalassa, mutta oon ihan vesiselvänä ollut liikenteessä tuona iltana. :)

    VastaaPoista
  15. Noh, tarkoittaen kyllä tuota toista osapuolta :-)

    VastaaPoista
  16. No hänkin kyllä ihan skarppina oli liikenteessä jos tarkkoja ollaan. :D Mutta tosta fanituksesta en tiedä, hän nyt vaan sattui fanittamaan mua! ;)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.