lauantai 12. maaliskuuta 2011

We're paying with love tonight!


Tänään mennään tyttöjen kanssa juhlimaan mun synttäreitä (jotka on siis huomenna) ja voin kyllä kertoa, että oon niin onnellinen tällä hetkellä. Mulla on ihania ystäviä ja pääsenkin hengailemaan niiden kanssa pitkästä aikaa. Monet on halunnut tuoda kaikkea hyvää syötävää (ymmärtää, että Peppi on ruoan ystävä) ja päästäänkin nautiskelemaan niistä yhdessä. En toivonut mitään lahjoja, koska mulle tärkeintä on vaan saada tärkeät paikalle. Alkuillan motto on tietenkin No Boys Allowed että päästään juoruilemaan kaikki tyttöjutut ilman niitä. Toivottavasti kuitenkin myöhemmin nähdään myös kivoja poikia!




Tää biisi soi mun päässä koko ajan ja oonkin ihan rakastunut! Niin hyväntuulinen ja tässä on tosi hyvä sanoma. Jessie J on ihana ja niin on myös B.O.B!

Nauttikaa tästä päivästä, minä ainakin aion nauttia parhaani mukaan! :)

11 kommenttia:

  1. Oj, Jessie! Tää biisi on tällä hetkellä parasta, mitä radiosta voi kuulla. :) <3

    VastaaPoista
  2. ihmettelin todella kun täällä ei ollut mitään juttua japsilandian asioista.

    VastaaPoista
  3. hyvää syntymäpäivää näin etukäteen:D ja mullakin on tänään synttärit:))

    VastaaPoista
  4. Oikein ihanaa synttäripäivää ! :)♥

    VastaaPoista
  5. Onnea ja hauskoja juhlia:)

    Jamssi

    VastaaPoista
  6. onnea peppi ! <3 olet ihana.

    VastaaPoista
  7. moikka! oon seuraillu enemmän tai vähemmän huolella teidän blogia ihan alusta asti. tänään päätin sitten lueskella uudelleen more to loven ensimmäisiä tekstejä, ja voi hitsi, kuinka oon nauranu (ja itkenytkin vähän), vatsalihaksissa asti tuntuu (tervetuloa kesäkunto!). kiitos!!!!!

    VastaaPoista
  8. Oisko mahdollista saada joskus "kaikenkattavaa" NYC-opasta?

    VastaaPoista
  9. Onnea!

    http://rosaliespaperplanes.blogspot.com/

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.