torstai 3. maaliskuuta 2011

Oh Melo!

Eilinen oli hyvä päivä. Mä oon jo monta vuotta halunnut päästä seuraamaan NBA-peliä livenä ja siitä asti kun tulin Nyciin oon marissut asiasta. Pari päivää sitten Greg pisti viestiä, että valitse näistä kolmesta pelistä joku ja ilmota mulle. Minäpä sitten valitsin peliksi eilisen New York Knicks vs. New Orleans Hornets-pelin, koska se kiinnosti mua kaikkein eniten.

Mun unelmapeli olis varmaan The Knicks ja The Heat, mutta sit oliski vaikeeta ku oon molempien fani. Oon päätynyt siihen, että joukkueena oon The Knicks, mutta pelaajista mulle ykkönen on The Miami Heatin Dwyane Wade, joka on myös mun taustakuva tietokoneessani. Myös LeBron James on mun suosikit-listalla tosi korkeella.

No kuitenkin, eilen jännitti ihan hirveesti kun suunnattiin Madison Square Gardeniin. Oon nimittäin käynyt siellä jo pariin otteeseen fiilistelemässä, mutta nyt pääsin kunnolla sisään. :D



Nää pelit on yleensä loppuunmyytyjä ja liput menee heti kauden alussa. Sitten niitä ostetaankin välittäjien kautta ihan naurettaviin hintoihin, about 40% kalliimmalla.. Meidän paikat oli täällä hattuhyllyllä, mutta sieltä onneks näki tosi hyvin koko pelin. Liput meidän paikoille maksoi tälleen viimetingassa n. 100 dollaria/hlö. Ainoona miinuksena paikoissa tietenkin oli liian vähäinen zoomi kamerassa ja missatut lähietäisyydet käsivar.. palloon.




Illan tähti ehdottomasti. Melo siirtyi Knickseihin ja tää kaupunki on mennyt ihan sekasin. Kaikilla oli "Welcome home Carmelo"-kylttejä ja numero 7 oli ehdottomasti yleisin numero fanien pelipaidoissa. Eipä siinä, tämä kaikki ihan ansaitusti - Peppikin hurrasi Meloa vielä pelin jälkeenkin.


Olisinpa tuolla välissä halimassa poikia..


Aikalisät kuluivat mulla zoomin kanssa yrittäen päästä lähemmäksi..


Melo.


Väliajalla ihanat lapset valtas kentän ja pelasi ihan täysiä. Yleisö hurrasi!


No tässä vaiheessa mulla meni pasmat sekaisin kun Vanessaa haastateltiin ja rupesin miettimään, että onkohan meidän poikaystävä Zac Efron myös samassa tilassa kanssani.. En koskaan saanut tähän selvyyttä, mutta ei vissiin ollut. Se on hullu Lakers-fani kuulemma.


Varmaan pelaajat mietti samaa, kun toi viimeinen puristus oli aikamoista sekoilua ja minä purin sormeani.


Lopputulos kuitenkin miellytti, kun Nycin pojat voitti reippaasti ja Peppiäkin hymyilytti. Greg osti ton käden mulle, koska kuulemma jokaisella pitää olla sellainen ja arvatkaa kun huidoin sitä siellä silleen, että ensin huitasin edessä olevaa tyttöjä ja pahoittelin ni samalla mun käsi oli jo vieressä olevan pojan naamassa. :DDD


Gregkään ei ollut käyny kuuteen vuoteen kattomassa peliä, joten oli aika innoissaan!


Siellä ne kuikuilee.

Oli ihan mahtavamahtava ilta! Mä kutsuin sitä nimittäin mun Pre-birthdayksi, koska kun käytiin syömässä soul foodia, niin Greg osti mulle kakkupalasen vietäväksi kotiin. :D Mun oikeet synttärit on ens viikolla, joten tää oli aika kiva Pre-birthday! :)

Ens kerralla ollaan toivottavasti Mimmin kanssa lehdistönä makoilemassa tuolla kentän laidalla, tai vaihtoehtoisesti saatan laittaa myös hakemusta joukkueen hierojiksi. Miettikää, kun Madison Square Gardeniin taapertaisi kaksi tukevaa hierojatarta. :D


13 kommenttia:

  1. Oon ite pelannu korista 14vuotta ja NBA matsi on ollu mun unelma aina. Oon erittäin erittäin kade, mutta kiitos näistä kuvista, että sai ees vähän nähä millasta se vois olla sit paikanpäällä :)

    VastaaPoista
  2. Oioi, oon vähän kateellinen! Olisin halunnut katsomaan NBA:ta kun käytiin nycissä, mutta mistään ei enää saanut lippuja :S Ois ollut niin siistiä, oon kuitenkin pelannut jo melkeen 13v korista ja oon tosi fani! Vähän varmaan eri meno kun suomen korisliigassa.

    VastaaPoista
  3. Hei eihän Vanessa ja Zac ole enää yhdessä! Eli tuskinpa Zac oli ainakaan Vanessan kanssa siellä peliä katsomassa. :>

    VastaaPoista
  4. Ne on kuulemma aika paljon ollut yhdessä ja niiden onkin huhuttu palanneen yhteen. :)

    VastaaPoista
  5. Jes, vihdoinkin oon saanu luettua itteni samaan aikaan teidän kanssa. Enkä ole enää tyyliin vuotta jäljessä, ei siihen menny ku joku neljä päivää :)*haukotus* Nyt nukkuu, ootte ihania <3

    VastaaPoista
  6. Mullakin on ens viikolla synttärit! Perjantaina tulee 20 vuotta täyteen. Onnea jo näin etukäteen! ((:

    VastaaPoista
  7. mäki oon entinen pelaaja, enkä kyllä koskaan suomen liigaa seurannu *boring*.. hitto NBA-peli ois kyllä ihan SICK!!

    VastaaPoista
  8. As a former player and as the daughter of Finland's rebound champion I ENVY. Ens kerralla Nykin reissuun kuuluu ehdottoamsti vieräilu Madison Square Gardenilla ;)

    http://dashantilife.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. heeei millo sulla on synkkärit peppi?

    VastaaPoista
  10. Mä oon ihan Hornetsin tyttöjä! Chris Paul <3 (se oli ainaki kuuminta hottia viel kaks vuotta sitte, toivottavast se pelaa vieläki, etten tee ittestäni tyhmää;)

    VastaaPoista
  11. woow toi näyttää niin makeelt ! mäki pelaan korista ja nba-matsi ois nii huikee nähä... oon nähny espanjassa fb barcelona-madrid matsin ja siel oli jo sikasiisti meno ja toi on varmaa viel monin verroin makeempaa ! :)

    VastaaPoista
  12. MITÄÄÄ?
    Mä en oo lukenut mistään että Zac on taas sen Vanessan kanssa.
    Nyt meni kesäsuunnitelmat uusiksi.
    Peppi, vaadin sua kertomaan lähteesi ;)

    t.sssheila

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.