torstai 31. maaliskuuta 2011

Olen onnellinen, mitä sä luulit?

Siis mä oon nyt kaks päivää kuunnellut repeatilla tätä bisiiä ja hymyillyt. Rakastan englanninkielistä musiikkia, mutta välillä Suomesta vaan tulee näitä helmiä. Viimeksi Jos Sä Tahdot Niin sai mussa tämmöset fiilikset ja nyt sitten tämä.



Tästä biisistä (ja videosta) tulee auttamatta sellainen olo, että haluaa kesän tänne nyt heti. Seuraavaksi sitten haluaakin juosta jonkun ihanan pojan kanssa rantaan pussailemaan...



Mennessäni toissapäivänä salille näin lasipalatsin seinällä tuon ison Elokuu-mainosjulisteen ja rupesin hymyilemään. Kannattaa käydä siellä kurkkaamassa tota julistetta, se jotenkin valaisee koko sen harmaan aukion. Se on aivan ihana! Huomenna toi leffa tulee sit ensi-iltaan ja mä oon jo päättänyt, että haluan mennä pian katsomaan sen!

Peppiin kyllä vetoo kaikki kaunis ja romanttinen. Vetooko tämä teihin? Tuleeko nuori ja kaunis olo? :)

13 kommenttia:

  1. Vetoaa!! Meillä on Kimin kanssa sunnuntaina 1v-päivä ja huomenna mennään kattomaan toi leffa.. <3

    Anna Järvinen on todella edukseen laulaessaan suomen kielellä! Ihanaa <3

    Haleja tyttöset!!!!

    VastaaPoista
  2. Siis ihan täysin samanlaiset fiilikset. Haluan kesän ja kesäromanssin tänne nyt heti, kiitos :D
    Ja toi biisi saa kolmannenkin repeat päivän jälkeen vielä kylmätväreet kulkemaan ympäri kroppaa vaikka en mikään suomalaisen musiikin suurkuluttaja ole.

    Aurinkoista kesänodotusta kaikille ;)

    VastaaPoista
  3. kyllä mä ton haluaisin mennä katsomaan. ei oo välttämättä mikään maailman erikoisin elokuva, mutta tarviiko sen ollakkaan. mut saa myös hymyilemään kaikki kaunis ja söpö, poikaystävä aina ihmettelee vieressä kun oon itku silmässä leffojen söpöissä kohtauksissa.

    VastaaPoista
  4. Eilen mäki kuuntelin koko illan kappaletta, IHANA!
    Tulee mieleen mun ja miehen ensimmäinen yhteinen kesä, ja ihanat muistot :)

    VastaaPoista
  5. On ihana kappale tykkään;)

    Mä kyllä itken kaikissa draama ja herkissä kohtauksissa leffoissa
    mies vaan ojentaa nenäliinoja:P

    Jamssi

    VastaaPoista
  6. Kävin itse katsomassa viime viikolla tuon elokuvan ja niin kannatti. Paras kotimainen elokuva hetkeen, ainakin jos mietitään tämmöisiö hempeää menoa kesässä:) ainoa huono puoli leffassa oli juuri tuo kesän kaipuun paheminen ja se että miksi ei elä useammin hetkessä kiinni!

    PS. repeatilla siitä asti itelläki kyseinen kappale soinu:D

    VastaaPoista
  7. Ihana kappale, kesää odotellessa <3

    VastaaPoista
  8. Oi kiitti vinkistä, toi kappale on aivan ihana!:) Oon menossa kattomaan ton leffan tässä lähiaikoina ja odotukset on aika korkeella..:)

    VastaaPoista
  9. Kiitos tästä postauksesta, oli päässyt tällaisen biisin julkaisu livistämään ohi oman huomioni!

    Ihana, upea Olavi!

    VastaaPoista
  10. Eikä! Tää tuli just Voicelta ja harmittelin, kun en huomannu kappaleen nimeä. Ja nyt se lukee täällä ja löytyy vielä suoraan koko kappelekin! Ootte ihania<3 :)

    VastaaPoista
  11. eiks 'jos sä tahdot niin' ole sen kauhean jipun biisi? hyi, kylmät väreet tulee koko tytöstä... kai mulla on vaan kova sydän etten voi ymmärtää hänen kaltaisen suuren taiteilijan kärsimystä LOL. samppa saa kyllä kaiken anteeksi <3
    elokuun kuva on ihan hieno kyllä kai. mut varmaan yhtä tyhmä ku kaikki muutki tollaset leffat :P (no ku kerta kysytte!)

    VastaaPoista
  12. ei nappaa lässynlässyn"romantiikka" - jos sä tahdot niin on ihan kauhee biisi ja ilmeisesti tääkin ! vaikka olavi uusivirralla on ihan jees biisejä, tää on kyllä hirvee....:D

    VastaaPoista
  13. Hei täytyy kul sanoo et teil on iha mahtava blogi!! tykkäsin tosi paljon=)Liityn lukijaks,hei jos haluuttte ni jos voisittte ees vaik vilkasta mun blogii?:DDhttp://sofianjutut.blogspot.com/

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.