lauantai 19. kesäkuuta 2010

VIHDOINKIN!

Terveisiä Provinssista! Täällä on ollut ihan superhauskaa ja meille on kans tapahtunu jos jonkinlaisia ihan huippuja juttuja. Ei pysty edes sanoin kuvailemaan millanen fiilis eilen oli. Ihot kananlihalla ja pyörrytti ja itketti ja jännitti ja vatsoissa kiers.

Vuonna 1994 katottiin My So Called Lifea ja rakastuttiin Jordan Catalanoon. Eilen katottiin 30 Seconds To Marsin keikkaa ja ne on vaan NIIN hyviä. Tää oli nyt mun kolmas kerta kun pääsin niiden keikkaa kattomaan ja täytyy sanoa, että se on yks parhaista livebändeistä ever.



Eilen se tapahtui. Meidän jutustelun jälkeen Jared sanoi: "Give me a hug" ja sit me syleiltiin. (sata sydäntä tähän)

Me jatketaan täällä, katotaan mitä tästä päivästä tulee. Kumpparit jalkaan ja festaroimaan! :))

Translation: we finally met him. We've been waiting for this to happen since 1994. I'm soooo happy right now! :)

30 kommenttia:

  1. AWWWW, ihana Jared! <3

    VastaaPoista
  2. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Mun jared :(

    VastaaPoista
  3. Mahtava kuva ! :) (täytyy sanoa että olen hieman kateellinen..):D

    VastaaPoista
  4. Ooh. Soooooo jealous!! Jared on ihana.

    VastaaPoista
  5. Niin kateellinen! Jordaniin mäkin oon aikoinani rakastunut <3

    VastaaPoista
  6. Mä teen vielä joskus paidan jossa lukee Jordan Catalano. Vaikkei se osannut edes lukea :).

    Jared varmaan osaa ja haliikin ihan sujuvasti näköjään! Mutta annetaan anteeksi, eihän se itse ihanuudelleen mitään voi.

    VastaaPoista
  7. ääää mä en kestä, voiko olla kuumempaa miestä!! miten te voitte olla noin tyynen näkösiä sen kainalossa??? :D ihan kuin jokapäiväistä hommaa tollanen jaredien kanssa jutskailu..

    VastaaPoista
  8. Eih, minä oon NIIN kateellinen. Jordan <3

    VastaaPoista
  9. oiii oon niin kade! Olin kans eilen ite kattoos 30 seconds to marsin ja täytyy sanoa että oli kyl mahtava! :-) <3

    VastaaPoista
  10. Aloin itkee tän postauksen lukiessani... Mew & 30stm kuuluu lempibändeihini, Jaredia olen fanittanut hmm, kymmenisen vuotta? Tarkoitus oli alun perin lähteä Provinssiin edes toista bändiä katsomaan, kunnes sain 12 h iltavuoron klo 13-01. Mut toi teidän yhteiskuva on UPEA, toivottavasti nautitte Provasta ja bänditarjonnasta ihan täysillä... :)

    VastaaPoista
  11. Olen kateellinen!!
    En ois kyllä ikinä uskaltanu edes jutella sille, joten pointsit sinne! :D

    VastaaPoista
  12. Vau! Oon ihan järkyttävän kateellinen siitä, että pääsitte tapaamaan Jaredin, koska se on ihana! :) Mutta niin ootte tekin, ootte Jaredin kanssa upee kolmikko!!

    VastaaPoista
  13. oivoi. aiheutitte juuri pienimuotoisen sydänkohtauksen. olen samaan aikaan järkyttävän kateellinen, mutta todella onnellinen teidän puolesta! miten tollasta jumalaista miestä voi edes seistä noin lähellä ;___; *pyyhkii kuolaa*

    VastaaPoista
  14. Oon _niin_ kade! :DDD
    Miten oikein pääsitte tapaamaan Jaredia? Näittekö Shannonia tai Tomoa siellä?

    VastaaPoista
  15. Voi kateus!!! :--D Mutta ihana kuva kyllä teistä, ei voi muuta sanoa. ♥

    VastaaPoista
  16. voi ei! miten löysitte jarren?! KATEELLINEN. ite hipasin sen kättä vaan =(

    VastaaPoista
  17. Hei,
    kun lukee teidän juttuja, tulee vaan NIIN hyvä olo. Hyvä tytöt, ootte vaan ihanaisia!

    VastaaPoista
  18. mimmi, ootko käynyt ehkä joskus sata vuotta sitten rasmuksen sivuilla?

    VastaaPoista
  19. Tehtiin Miss Mixiin juttua pojista ja joo tavattiin Jared, Shannon ja Tomokin! :) Ne oli kaikki IHANIA! <3

    Ne myös yöpy meidän kanssa samassa hotellissa, mut tällä kertaa ei samassa huoneessa. ;)

    VastaaPoista
  20. Ah Jared! <3 Jared on IHANA! <3 Oon nyt teille kateellinen ku saitte halata Jaredia! : D

    VastaaPoista
  21. Awws, ihana JARED!! ♥_♥ ;)
    Oon kieltämättä aika kade, mutta ilonen teidän puolesta! :)

    VastaaPoista
  22. Ihana kuva. :) Vau!

    Lueskelen teidän blogia aina välillä, olette ihanan iloisia ja pirteitä ihmisiä. Saatte mut aina hyvälle tuulelle! :) Kauhean kliseistä, mutta oon teistä saanut voimaa rakastaa itteäni hieman enemmän just tälläsenä ku oon. Ostin tällä viikolla leggaritkin tunikan kanssa, vaikka oon ennen ajatellu, että vaan laihat saa pukeutua niin. Nyt tuntuu siltä, että totta helvetissä mäkin saan pukeutua niin! Ihanaa.
    Kiitos teille ihanille tytöille ihanasta blogista!

    VastaaPoista
  23. http://ylex.yle.fi/areenawidget/showplayer/video/1080823

    Marssien haastattelun lopussa näkyy kun te tulette sisään. ;D

    VastaaPoista
  24. Sydän pysähty ku näin ton kuvan!! Oli tosi masis ku en päässy VIELÄKÄÄN kattoo 30 seconds to marssia! tähän vielä asiaan kuuluva: "Jared<33!!"

    Kuuntelin teijän haastattelun just NRJ:ltä ja tykkään tosi paljon teijän asenteesta näin isompana tyttönä :) mulla nimittäin on just se ongelma et aattelen olevani vähemmän kauniimpi/hotimpi koska oon isokokonen :(

    Mutta jees hyvää matkaa New Yorkiin! :D o/

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.