keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

Paksupepe on laskeutunut..

Tänään mä siis aamulla suuntasin kohti lentokenttää ja Sveitsiä.
Syy miksi tänne oon tullut on se, että Samsungilta lanseerataan uus puhelin (joka kyllä ollaan Mimmin kanssa jo aiemminkin esitelty teille) ja minut tuotiin paikanpäälle seuraamaan tilaisuutta. En oo koskaan käynyt Sveitsissä, joten täähän oli mulle ihan hirveen kiva juttu.

Koska kyseessä on myös ensimmäinen matka YKSIN ever, ei tietenkään kohelluksitta ole myöskään selvitty....

Oon yks maailman hölmöimmistä ihmisistä välillä, mut tää on kyllä menny jo ihan uudelle tasolle tää mun säätäminen. :D

Alotetaanko vaikka siitä, että minä Peppi More To Love en ole nukkunut silmäystäkään viime yönä. En saanu unta ja höpöttelin yhden ystäväni kanssa Skypessa useita tunteja, joten päätin siinä sitten pakkailla rauhassa, käydä suihkussa yms. TOTUUS: Havaitsen viideltä, että mun täytyy lähteä 5:50 bussilla, enkä oo vielä ees pakannut. Sitten hirveellä kiireellä kamaa kassiin ja vaatetta niskaan.

Pääsen lentokoneeseen ihmeen kivuttomasti ja simahdan jo ennenku ollaan ilmassa. :D Herään siihen, että lentoemäntä tarjoaa mulle Mozzarella-sämpylää ja mehua. Nam, 2min ja ne on syöty ja Peppi nukkuu taas.


Herään kuulutukseen, että kohta ollaan perillä. Kattelenkin sitten luonnollisesti vähän ulos ja fiilistelen miten kivaa on nukahtaa Helsingissä ja herätä Sveitsissä.

Juoksen ulos lentokoneesta, koska mulla on ihan KAMALA vessahätä. Aattelen, että kerkeen siinä hyvin käydä vessassa ennenku laukut tulee. TOTUUS: Tuun ulos vessasta ja kaikkialla on ihan autiota. Meen sinne missä niitä laukkuja vastaanotetaan, siellä ei ole KETÄÄN. Joudun kääntymään henkilökunnan puoleen ja he neuvovatkin mut laukkuni luokse.. Mun urheilukassi kököttää keskellä lattiaa siellä typötyhjässä paikassa. Hävettää.

Mua ja toista henkilöä ollaan vastassa kentällä kyltin kanssa. Muuten hyvä, mutta ne on joutunu odottamaan mua ties kuinka kauan, kun en sitten löytänyt sieltä ovea uloskaan...


Kuljettaja tuo meidät hotellille. Kiitän kuljettajaa ja paiskaan oven kiinni.. TOTUUS: Yritän paiskata ovea kiinni katsomatta sinne päin ja tää toinen henkilö puristuu sinne väliin, koska on juuri nousemassa ulos. Hyvä Peppi. :D


Saavutaan hotelliin. Check in onnistuu suhteellisen kivuttomasti, mitä nyt joudutaan hetki odottamaan. Onneks tiskillä on namia.


Pääsen huoneeseeni ja ryntään kattomaan ulos. Mielessä joku ihana vuoristomaisema alppimajoinen. TOTUUS: Hotelli on melko lähellä lentokenttää, kauempana keskustasta ja täten maisematkin on sen mukasia.


Päätän laittaa vähän väriä huuliin ja poskiin (ahh, löysin taas noi mun oranssit) ja lähteä ettimään jotain mielenkiintosta tästä hotellin lähettyviltä.


Kaikki muu on teollisuusaluetta, mutta väliin mahtuu tämmösiä nättejä taloja myöskin. Hurmaavaa. TOTUUS: Ei siinä hirveen kauaa jolkotella, kun täällä alkaa sataa vettä just sillä sekunnilla kun Peppi astuu hotellista ulos. :D Nää talot oli kuitenkin todella hurmaavia ja niiden pihoissa oli ihania puroja yms. Peppi likes.


Tuun hotelliin ja päätän vähän kuvailla kaloja, koska ne on niin ihanan värikkäitä. TOTUUS: Kuvaan kaloja liian läheltä ja yhtäkkiä osa hiuksistani hulahtaa altaaseen jonka seurauksena nälkäiset kalat rupeaa lutkuttamaan niitä.. :D Poistun paikalta.


Tuun huoneeseen ja päätän ottaa itsestäni muutaman kuvan, koska ihastelen tota huulipunaa niin paljon. En oo oikeen osannu hirveesti kuvailla itseäni viimeaikoina, kun oon aina tottunu et Mimmi ottaa kuvat musta.

Nyt alankin sitten valmistumaan Samsungin tilaisuuteen, meidät kuljetetaan johonkin täältä hotellista piakkoin. Kaikista noista kommelluksista huolimatta mulla on jo tähän mennessä ollut hauska reissu ja uskonkin, että illasta tulee ikimuistoinen! Toivon ihan hirveesti, että kerkeisin näkemään meidän lukijaa, joka asuu täällä ja on lupautunut mun oppaaksi. Pitäkää sormet ristissä, että aikataulut antais periksi edes pikatreffeihin ja nopeaan kaupunkikierrokseen!!! :))

Muita faktoja Pepin matkailusta:

- Oon ehkä luullut, että täällä on eurot. Mulla ei tietenkään ole vaihdettuna rahaa.
- En tiennyt, että täällä on aikaero. Kuulin siitä vasta Mimmiltä vietettyäni pari tuntia jo maassa.
- Jouduin huoltoasemalla kysymään nolona, että "paljonkohan tää on about euroissa", koska mulla ei ollut hajuakaan
- Pakkasin mukaan kyllä vaikka mitä turhaa, mutta unohdin kaikkea oleellista
- Unohdin mun huoneen numeron ja jouduin käydä kysymässä sitä tuolta toiselta matkustavalta henkilöltä. Hänen huoneen numeronsa muistin kuitenkin. :D

Että semmosta. I gotta feeling, that tonight's gonna be a good night! ;)

40 kommenttia:

  1. APUA OOTPA KAUNIS *__*

    VastaaPoista
  2. Sveitsi on kyllä kiva maa. Toivotaan et ei oo koko ajan sateista ja pilvistä niin ehdit nähdä vaikka auton ikkunasta alpeista vilauksen :)

    VastaaPoista
  3. Vitsit oot kaunis tuossa peilikuvassa :o Wowtsi! Ja oli melkoisen viihdyttävää luettavaa, meikä olisi itku kirkussa ja epätoivoisena haikailemassa takaisin kotiin :D Eli osaan kyllä arvostaa sitä, ettet oo ollenkaan lannistunu!

    VastaaPoista
  4. Mäki haluun Sveitsii! :D

    VastaaPoista
  5. Oot sitten onnistunut säheltämään oikein kunnolla! Voi ei! Onneks makta meni muuten hyvin :D

    VastaaPoista
  6. Sie olet ihan jenni vartiaisen näköinen!!

    -Tomomi

    VastaaPoista
  7. Voi ei, sun reissuhan on sitten ollut niinku paremmasta komediasta! Tää postaus kyllä piristi iltaa todella, voin niin kuvitella itseni samanlaisiin tilanteisiin :D Hauskaa loppureissua :)

    VastaaPoista
  8. Nyt on pakko sanoa että olet todella kaunis! Ja sinussa on samaa näköä Jenni Vartiaisen kansa :)

    Bloginne on yksi parhaimmista, ellei jopa paras mitä olen lukenut. Te toden teolla valatte itseluottamusta meihin isoluisiin naisiin ja ennen kaikkea kirjoitatte todella maanläheisesti, ilman mitään turhia hienosteluja. Jatkakaa ehdottomasti samaan malliin!

    VastaaPoista
  9. Sä oot niin nätti, että ihan ärsyttää!

    VastaaPoista
  10. Hahaha sain kunnon naurut tästä postauksesta!
    Peppi oot niin ihanan kohno<3 mulle tulee aina hyvä mieli muiden mokailuista koska itse en selviä yhdestä päivästäkään ilman noloa tilannetta :D

    VastaaPoista
  11. ihanaa peppi! <3 :D tosi nätti :)

    VastaaPoista
  12. NÄYTÄT IHAN JENNI VARTIAISELTA! :) <3

    VastaaPoista
  13. Oot ihanan kaunis kuvassa! Oletko laihduttanut? Olet joka tapauksessa hoikistunut! Turvallista loppumatkaa ja kiitos hilpeästä postauksesta - onneksi mitään supervakavaa ei ole sattunut. :)

    VastaaPoista
  14. Tuli heti tosta ekasta omastakuvasta Jenni Vartiainen mieleen:)

    VastaaPoista
  15. Oot ihan hurrrrjan nätti! Ja jotenkin muistutat kauheesti Jenni Vartiaista kasvoiltas (ja siis Jennihän on ihan järettömän kaunis nainen)! Ja nuo sun hiukset <3 Hauskaa loppumatkaa/-oleilua Sveitsissä :)

    VastaaPoista
  16. Onpa söpö Peppi ja ihana talo! :)

    VastaaPoista
  17. Sä näytät ihan Jenni Vartiaiselta näissä kuvissa! Ja se on todellakin kohteliaisuus, apua miten kaunis. :)

    Ei hitto mä hajoilin noille totuuksille ja etenkin tolle kalajutulle hahaha.

    VastaaPoista
  18. Haha kivaa sähläystä :D
    Oot ihan sairaan kaunis nois kuvis!

    VastaaPoista
  19. Mä nauroin ääneen sun kommelluksille :D Sulla on todella oikea asenne! Hyvää matkaa. :) <3

    VastaaPoista
  20. Ihana Peppi<3 :D
    piristit mun iltaa näillä kommelluksilla. Mun mielestä kommellus on JUST oikea sana kuvaamaan tota kaikkea kun kerroit sen noin hauskasti.

    VastaaPoista
  21. Mikä tuo huulipuna on? Haluun kans!

    VastaaPoista
  22. Joo säteilet todellakin! oot kaunis :)

    VastaaPoista
  23. toihan on vähän kun minä olisin yksin jossain matkoilla :- D kauhulla odotan mitä siitäkin tulee jos joskus eteen sattu...

    VastaaPoista
  24. Haha, voi Peppi ! Naureskelin täällä ihan ääneen ! Ja harmittelin että se sun hotsku ei todellakaa oo kovin hyvällä paikalla. Harmi. Toivottavasti saat kuitenkin jotai irti Sveitsistä ja ainaki innon matkustaa uudelleen ! Kerro sit miten ilta meni. :)

    VastaaPoista
  25. you're so beautiful! :D love the shoulder detail.

    VastaaPoista
  26. Ooh mikä leidi! Superkaunis!
    Haha nauroin ääneen parille noille kommellukselles, voi hassua :')

    VastaaPoista
  27. ai että mulla oli hauskaa lukiessani tätä! nauran täällä koneen takana ääneen :DD kuulostaa mukavalta reissulta!

    VastaaPoista
  28. Oot ihana Peppi! <3 Oot superkaunis! :)

    VastaaPoista
  29. Saatoin ehkä hihittää vähäsen seikkailuistas lukiessni :D

    Ja komppaan muita: oot kyl hirmukaunis. Hyvää loppumatkaa sulle - ja yritä selvitä ehjänä takas, hei! :D

    VastaaPoista
  30. Ihanan helpottavaa,kun muutkin harrastaa sähläämistä. Oon siinä nimittäin erittäin taitava :D Törmäilen oviin ja seiniin ja tiputtelen tavaroita ja unohtelen asiota, joten noi sun kommelluket kuulostaa ihan mun elämältä!

    VastaaPoista
  31. siis häh!? Näytät melkein Vartiaisen Jenniltä noissa kuvissa! :)

    VastaaPoista
  32. Hah :D Mäkin osaan matkustaa melkein noin hyvin...Oot superkaunis muuten <3

    VastaaPoista
  33. Oi, naurattipa ihan ääneen kun luin Pepen matkustelusta :D lohduttavaa kuulla, et sattuu sitä muillekin.

    VastaaPoista
  34. Pepe oot ihana (ja superkaunis)! :----D ♥ Hymy tuli huulille tätä lukiessa, oli ihana lukee sun kommelluksista, itsekin nimittäin olen aikamoinen säätäjä. 8D

    VastaaPoista
  35. Mullekin tuli jotkut pienet Jenni Vartiainen-fiilikset. Mutta joo, oot kyllä aika äärimmäisen lahjakas matkustaja, mutta ei se mitään, mulla on vastaavia päiviä myös... Kuten eilen. Siitä ei puhuta.

    Nyt iski matkakuume.

    Niin ja haluan tietää mitä huulipunaa tuo on? (vai enkö sitten osannut bongata sitä jostain?!)

    VastaaPoista
  36. Heei, mikä toi sun ihana huulipuna on? Tosi nätti, oon jo pitkään ettiny tollasta!

    VastaaPoista
  37. WOW, mulla meni KYLMIKSET tosta itseotetusta huonekuvasta, se on niin nätti, aika uskomatonta O_o
    Ja tarkennukseksi, oon ihan heteronainen :)

    VastaaPoista
  38. Huulipuna on Diego Dalla Pallan oranssi huulipuna! :) Kirjotetaankohan se nimi noin? :DD

    Kiitos kaikille, ootte ihania! <3

    Toinen osa on tekeillä.. :D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.