sunnuntai 29. marraskuuta 2009

What a weekend!


Huh mikä viikonloppu. Perjantaina oltiin kattomassa Adam Tenstaa ja voi pyhä sylvi. Voisin tehdä oman postauksen siitä miten kamala paikka se Fabric oli, mutta oon jo unohtanu, ku en jaksa yleensä hirveen pitkään murehtia mitään. Tai ei paikassa sinänsä edes mitään vikaa, mutta se oli täynnä ördääviä nuoria, lattiat täynnä lasinsiruja ja kyllä siellä pari tappeluakin tuli todistettua. Paikka oli NIIIIIN täynnä ettei siellä pystyny ees liikkumaan kunnolla, joten meikäläinen oli hyvin valmista kauraa lähtemään kotiin heti. Tenstan keikka kesti huikeet 16min, mutta täytyy sanoa, että kyllä se vaan oli hyvä ja olis tosi kiva päästä joskus kattomaan ihan kunnon keikka siltä.

Eilen oltiin sitten myös koko päivä liikenteessä, kun heti aamusta riennettiin kokoukseen isolla porukalla. Siellä menikin sitten iltapäivään asti, nopea käväsy kotona ja syömään blogityttöjen kanssa. Meitä oli taas ihan älyttömän iso porukka ja oli niin hauskaa. Kameroita näky ihan säälittävän vähän, jotenkin kukaan ei vissiin ihan hirveesti jaksanu kuvailla ja se oli oikeestaan aika tosi kivaa. Sieltä suunnattiin vielä vähän jorailemaan ja Mimmille yökyläilemään.



Tänään tulin aamusta kotiin ja nyt pitääkin rientää suihkuun, koska suunnataan poikien kanssa kattomaan PARAMOREA. Pojat fiilistelee bändiä ihan tosissaan, mä tykkään kans biiseistä paljon ja niiden livevetoja kattoneena voisin veikata keikasta tulevan aika hyvä! Ne on tosi energinen keikkabändi ja mä tarviinkin nyt vähän energiaa. Enkä niin vähääkään, oon nimittäin nukkunut tommosia parin tunnin yöunia ja tuntuu, että nukahdan pystyyn. Pojat fiilistelee myös tota laulajaa, koska se on kuulemma niin ihana ja ne meinaa kuulemma tuoda sen tänne meille saunomaan. Saa nähdä lähenkö ite sit treffeille Zac Efronin kanssa, ku se lens taas Suomeen kattomaan meitä Mimmin kaa.... Rasittava stalkkeri.

Mulla onkin ollut aika musapainotteinen viikonloppu ja ens viikolla olis kans pari keikkaa joille haluisin mennä piipahtamaan.

Huomenna eli maanantaina olis 69 eyesin AKUSTINEN (love) keikka Aleksanterinkadun Nokia-liikkeessä klo 17, mutta sen taidan missata valitettavasti :(
Keskiviikkona olis Tavastialla Anna Puu josta tykkään ihan älyttömästi ja joka olis täydellistä nähdä, mutta luulen joutuvani ehkä skippaamaan senkin. :(

Tämmöstä täällä, musta on ollut aivan ihanaa jaksaa pitkästä aikaa oikeesti tehdä jotain. Oon niin pitkään ollu sairaana ja jotenki ihan veto poissa, joten oli ihanaa nähdä ystäviä, musiikkia ja ihmisiä. Toivotaan, että leikkaus tulis pian ni pääsisin ihan oikeesti terveeks ja vois nauttia elämästä niinku ihan täysillä! :)







Miten teijän viikonloppu meni? Teittekö jotain erityisen huisia? :)

Translation: Had a really lovely weekend, now I'm going to see Paramore live and I guess it's going to be a great night.

12 kommenttia:

  1. Mä olisin pääsy mukaan jututtaa Paramorea, jos olisin tajunnut hieman aikaisemmin... Nyt olen sanonut Tepolle, että infoo mua noista kaikista haastiksista... Mewin oisin päässy tapaa kanssa tällä viikolla... Kyllä ketuttaa nyt kympillä... Grr...

    VastaaPoista
  2. oon kyllä aika kateellinen tosta paramoresta ==( noo pitäkää hauskaa (=

    VastaaPoista
  3. onse zac aikamoine : )))

    VastaaPoista
  4. EEEI VIHAAN TEITÄ! olisin niiiin halunnut kattomaan Paramorea :( ette sitten tee mitään postausta niiden keikasta, paitsi jos se on ihan huono >:|

    p.s. en oikeesti vihaa teitä, varsinkaan jos ens kerralla otatte mutkin paramorea kattomaan :_)

    VastaaPoista
  5. Lohdutukseksi kaikille kerrottakoon että Mimmeli ei katso Paramorea vaan tuli hetki sitten töistä ja katsoo kohta Kadonneen jäljillä ja BB-finaalin ;)

    VastaaPoista
  6. Mä olen kohta lähdössä kans Paramoren keikalle, ehkä nähdään siellä!

    VastaaPoista
  7. Mä oisin niin halunnut mennä tonne konserttiin, mutta liput oli loppu paitsi jotkut yläkatsomon siinä vaiheessa ku tajusin et ne tulee Suomeen :(

    VastaaPoista
  8. Wouhuu Paramore oli tajuttoman hyvä!!! Loppuunmyyty jäähalli ja jengi ihan messissä alusta loppuun saakka! :)))) Mainio päätös viikonlopulle!

    VastaaPoista
  9. olin ittekkin tuola paramorea katsomassa, kentällä melkein eturivissä ja voin kertoa että PARAMORE TOSIAAN OLI NIIN LOISTAVA MITÄ ODOTINKIN! =) Voiko bändistä pitää enempää. olen ihan innoissaan =)

    VastaaPoista
  10. mä näin sut! jäädyin totaalisesti kun näin sut siellä jäähallilla. porukka oli sillee ''mitä sä oikeen teet?mitä sä katot?ketä toi on?'' ''NO TOI ON SE PEPPI SIITÄ MORE TO LOVESTA!#%¤&"!!'' ''ai mistä? en oo koskaan kuullu, soittaaks ne hyvää musiikkia?'' :------------DDDeivät oikeen ymmärtäneet. melkein tulin vetäseen hihasta, mutta en sitte rohjennu :c oli kyllä niin kova keikka, että oksat pois! Hayley on<3

    VastaaPoista
  11. Paramoren toinen keikka Suomessa, ja molemmat päässy todistaan paikan päälle <3 Oli niin liikuttava veto se Misguided Ghosts, heiluttii kylki kyljessä ja tippa linssissä kaverin kanssa <3 Paramore on parasta mitä maa päällään kantaa <3

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.