keskiviikko 4. marraskuuta 2009

Mimmi sydän Syvärin Sydän




Lähettiin toissa iltana More to Love-isin kanssa mökille saunomaan ja paistamaan makkaraa.



Meidän mökillä on joku ehkä siistein tuo laituri.



Katottiin diiliä samalla ku ootettiin hiilloksen muodostumista.



Meikä viipotti KalPa-pipo päässä menemään.



Isi meni uimaan mutta ei se kauan viihtyny siellä jäisessä järvessä (outoo) vaan tuli kyttäämään josko makkarat ois valmiita. Siististi höyrys koko ukko :D



Järvi oli tosiaan jo ohutta jäätä täynnä.



Ite seisoskelin Hilkan tekemissä uusissa villasukissa laiturilla.



Makkaratkin alko olemaan valmiit. Nam.

Syötiin makkarat ja isi lähti kotiin yöks, minä jäin itekseen mökille. Iskä vielä useeseen otteeseen vakuutteli että uskallatko varmasti jäädä itekseen. No uskalsinhan minä, saunoin ja painuin pehkuihin.



Aamulla kuvailin vähän syksyistä mökkiä.






Ja joutsenperhettä joka uiskenteli rannassa.









Tavotteena oli tehdä koulujuttuja ja onneksi sain niitä jopa tehtyä.



Jos on Intiassa nättiä, niin ehkä jopa vielä nätimpää (ja ainakin rauhallisempaa) on meidän mökillä!

No illemmalla iskä soitti onko möröt jo syöny minut ja lähettäiskö keilaamaan ja olin tietty heti innoissani mukana (koska oon tämmönen urheilija). Iskä tuli hakemaan (sitten ku oli löytäny lompakkonsa, 20min myöhässä) ja ehdinkin jo kävellä mökkitietä isiä vastaan pimeessä susien kanssa tovin... Jännitti jonku verran! :D



Päästiin vihdoin keilaamaan ja isi rupes takomaan pisteitä.



En yhtään ihmettele miksi valitsi minut keilausseurakseen. Olin keilaamassa ehkä kolmatta kertaa ja ei oo tuokaan näköjään se meikäläisen laji. Isin kanssa on huippu urheilla ku se kannustaa kokoajan :D Tuli ihan vanhat hiihtoajat mieleen.



Sain kai kerran täyskaadon ja heti tuli tuommonen läskimaha ruutuun. Yrittivätkö kenties vihjailla jotain?





Isi myös kunnostautu kuvien ottajana...





Alko siinä isikin olemaan jo aika hapoilla kun se reilu tunti oltiin mätkitty :D



Heti kun oisin ruvennu vähä kirimään niin peliaika päätti loppua. Iskä vei siis tämänkin pelin suvereenisti!



Punaset posket sieltä kyllä sai.



Hiljasta oli Tahkolla ja oltiin alussa ja lopussa ainoot asiakkaat koko Tahko Spassa. Mutta eipä siihen muita tarvittu, ku mukavaa oli ihan kahdestaan. Oli tosi kiva isi-tytär-ilta. Ja oli mukava viettää laatuaikaa isin kanssa koska ensi sunnuntaina isänpäivänä iskä on Saksassa ja minä taas Helsingissä.


Tykkääkö muut viettää laatuaikaa isin kanssa?



Translation: I was at our villa with my father :) He went iceswimming. Water in the lake is really cold in this time.
Yesterday we went also bowling together (and he won!!:S) I really like to spend time with my father :) And I love our villa too. There is soooo peacefull! :) Do you spend father-daughter-time together?

30 kommenttia:

  1. Tykkään :)
    Nää kuvat olivat erittäin ihania!
    Ja upea mökki teillä!
    Oon keilannu tuol kans! upeeta! :D

    VastaaPoista
  2. Kuinka söpöä, että isäs nimi oli tossa keilailussa isi! :) Muutenkin ihanan lämminhenkinen postaus ja siis ihan mieletön mökki teillä. Tai ennemminki joku huvila :D

    VastaaPoista
  3. Ihana toi sun huppari!
    Ja hiemanko hulppea mökki, kelpais mullekki. :D
    Mä tykkään kyl olla isin kanssa, vaikkei kahdestaan aikaa enää vietetäkään. Penskana kävin isin kanssa kaksistaan katsomassa mm. rallia. :) Oon vieläki ihan isin pikkutyttö. <3

    VastaaPoista
  4. Kivan näköinen mökki teillä!
    Mäkin haluaisin niin mökkeillä, mutta harmikseni meillä ei oo ikinä ollu omaa mökkiä :(
    Mutta joskus mä sellaisen hankin itselleni! :D

    VastaaPoista
  5. mä tykkään kovasti viettää aikaa papankaa(siis isän) :-). paitsi tänään on ollu sille vihanen koska se ei jaksanu lähtee ajelee ikeaan >:-(

    VastaaPoista
  6. ooi mikä luksusmökki! ihanan näköinen, tuolla kelpaisi olla pitempäänkin :)

    VastaaPoista
  7. en nyt tiedä onko toi kovinkaan mökki :D oma käsitykseni kun mökistä on että se on jotain 20 neliöö, ei sähköä tai vesijohtoja, ja sijainti keskellä ei mitään. mutta, ei varmasti ole rahasta pulaa teitillä :D kiinnostaisi myös nähdä millanen sun vanhempien koti on! ja oma koti :D!

    VastaaPoista
  8. Mulla on ihan paras isi! Käytiin mun lukioaikoina aina sen työpaikalla pummilla stand up-illoissa ja esim. ylppäriasuun asusteet kävin ostamassa iskän kanssa, iskä valkkasi mulle kengät kun olin ensin rajannut vaihtoehdot kahteen :D

    Nyt mua harmittaakin ihan hulluna etten pääse isänpäivänä kotiin isin luo, kun sairastuin ja terveydenhoitaja määräs ettei kotoa saa lähteä eikä vieraita saa ottaa vastaan :'(

    VastaaPoista
  9. Siisti mökki! aika more-to-love :D!
    Mäkin tykkään isin kanssa hengailla aika paljonkin, käydä vaikka auto- tai ruokakaupassa tai ikeassa. Mun ei tarvii kyllä pyytää isiä ajelemaan ku voin ajella itsekkin, mutta isin toyotaa täytyy silloin lainata. Iskän kanssa on kiva olla, ja mun iskä on ihan superhauska :D!

    VastaaPoista
  10. Ihana tuo teidän mökki ja voi noita maisemia! Maistuis tuollainen. Meillä on mökki Ylä-Savossa ja kyllä sinne lähtisin nyt mielelläni. Mulla ei valitettavasti ole tuollaista suhdetta isääni, kateellinen siis olen. Mukavalta kuulostaa teidän yhteiset puuhastelut.

    VastaaPoista
  11. Voi hitsi teillä on mieletön mökki! Tosin ei tota kyllä voi mökiksi sanoa, enemmän taitaa huvilan puolelle mennä :)

    Mie oon kans joskus käyny tuolla TahkoSpassa, kun isoveli oli siellä töissä. Itseasiassa kaapista taitaa löytyä ko. paikan mainospipo ja paita... :D

    Oon henkeen ja vereen isintyttö, vaikka välillä onkin erimielisyyksiä. Siksi on tosi kiva lukee tälläsiä postauksia!:) Viimeksi fiilisteltiin oman iskän kanssa vinyylejä ja musaa yleensä ja se oli siistiä.

    -myrtsi

    VastaaPoista
  12. Voiii miten kivaa teillä on varmaan ollut! Joskus on tosi ihanaa vaan hengailla just jonkun iskän kanssa rauhassa, tulee ihan mieleen se aika, kun oli ihan lapsi vielä. :) Sellanen liikkis olo. :D

    Olis kyllä ihanaa päästä jollekin tollaselle mökille vähän rauhottuu, näyttää niin ihanalta! Sais vaan olla rauhassa, aah. Oon vähän kade. :D

    VastaaPoista
  13. mä näin viime yönä sellaista unta, että mun puhelimeen oli tullut puhelu. Soittajana luki More to love. Soitin sitten takaisin ja puhelimeen vastasi nainen, joka esitteli itsensä More to love mamma.Sit heräsin :( mut arvatkaa vaan nauroinko kun muistelin, tuutte mun uniin vitsin ihanat :D

    VastaaPoista
  14. Ihanat maisemat mökillä :) Vitsi että alkoi tekemään grillimakkaraa mieli! (Noh, koska mun ei tekis mieli jotain :D)

    VastaaPoista
  15. Voi olisimpa mäkin noin hyvissä väleissä isäni kanssa..

    VastaaPoista
  16. Ihana mökki, oikea huvila! Ja laatuaika iskän kanssa on ihan parasta, harmi vain, että liian harvoin siihen on muka aikaa. Pitääkin ehkä mennä soittamaan iskälle:)

    -Heidi

    VastaaPoista
  17. Oon aina ollut enemmän isin tyttö, mutta en silti ole ollut koskaan mitenkään läheinen kummankaan vanhempani kanssa. Kun lähden 3 kuukaudeksi Usaan, isä kättelee mennen tullen, äiti saattaa halata, mikä on outoa, koska emme koskaan halaa. :P Ehkäpä viettelisinkin siis mieluiten laatuaikaa mökillä yksin tai miehen tai kavereiden kanssa, vanhempien seurassa olisi vain se outo hiljaisuus...

    VastaaPoista
  18. edelliseen postaukseen viitaten ! te ootte kyllä jotakin ihan liian ihania ! huippu oli se teidän AMIS-lehden juttu !:--- )

    VastaaPoista
  19. vähänkö siun iskä vaikuttaa kivan rennolta tyypiltä:) ja ihania mökkikuvia

    VastaaPoista
  20. Tykkäisin viettää, mutta isäni asuu Pietarissa ettei keretä näkemään kovin usein :( se on sääli!

    VastaaPoista
  21. aivan mahtavan ihana juttu! tekis mieli halata sua ja iskää ja mökkiä ja suomea!

    http://avaramaiju.blogspot.com/

    VastaaPoista
  22. Mä oon kyllä samaa mieltä, kun jotkut, ettei toi ole mökkiä nähnytkään, mutta en mä tiedä mikä muukaan nimitys kuvais tollasta lötköilymestaa :)

    Ootteko tehnyt jotain teidän kuville vai onko vika mun koneessa, kun puolet kuvista jää aukeematta?!

    VastaaPoista
  23. Älä naurata kutsumalla tota mökiksi :D:D Siis huvila tai kakkostalo tuo on. Meidän mökki on sähkötön ja vedetön koppi saaressa, koko ehkä noin 15 neliöö. Se on Mökki.

    Mut ihanalta näytti, ja laatuaika isin kanssa on aina kivaa. Miä en enää vietä paljo kaksin aikaa isäni kanssa, mutta ikinä ei olla riidelty ja oon aina ollu isän tyttö :)

    VastaaPoista
  24. I-H-A-N-A mökki!! voittaaa jopa meän mökin hahaha ;) ja ihana isi sulla ko nuin viettää aikaa sinun kans!! :) Vietän itte aika vähän yhteistä aikaa. Yleensä ollaan koko perhe keskenään. :)

    VastaaPoista
  25. Mökkejä on erillaisia!!! Kyllä mekin sanotaa mökiksi, vaikka melkein samanlainen on ko teillä. Hieman vanhempi vaan, ainaki luulisin :) Huvila on sellanen erillainen silti =DD Haha vaikea sanoa, mutta mökki on mökki!

    VastaaPoista
  26. Voi hitto miten ihana mökki! Meillä ei ole edes rantaa eikä sähköjä vaan ihan metsän keskellä ja ulkovessalla mennään... : D No ei siinä mittään.

    VastaaPoista
  27. Isi on paras. Oon myös isin tyttö ja ollaan ollu noin 12 vuotta sitten (nyt meikäläinen vanha 27-v.) yhessä interreilaamassa. Nyt ostin meille liput U2-konserttiin, koska molemmat ollaan ko. bändin ihan super-faneja. Aina ku mulla on jotain hukassa (usein) tekee mieli alkaa laulaan: "I still havent't found what I'm looking for..." Laululahjattomuuden vuoksi onneks en pitkään. :D

    VastaaPoista
  28. Toi paikka on kyllä niin ihana!!! Se sisustuskin ja kaikki :)!!! T: Serkkusi vaimoke

    VastaaPoista
  29. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.