torstai 19. marraskuuta 2009

Malleilua ja ihanat saappaat!

Eilen heräsin siskon uudesta kodista ja sen uudesta ihanasta sängystä (jonka patjojen alla olevat säleiköt sain rösäytettyä alas muuten pari kertaa painoni alla :D) onnellisena, koska mua hemmoteltiin. Sisko toi sänkyyn meille tämmösen tosi sulosen aamiaisen ja nautittiikin se siinä yhdessä. (Kuinka söpö se onkaan, en kestä!)


Meillä tuli hieman kiire, koska piti lähteä siskon koululle. Se valmistuu ensi keväänä parturi-kampaajaks ja on alkanut nyt tekemään opinnäytetyötään. Se olikin pyytänyt mua malliksi yhteen lookkiin ja suostuin yllättäen, mitäpä en tekis siskon vuoksi ja toisinpäin! (Totuus: Rakastan kun mun tukkaa ja naamaa laitetaan :D)


Meidän hiukset laitettiin Tigillä..


..Samoin naamat. Teki mieli varastaa nää kaikki yllättäen.


Siinä kiireinen malli laitettavana. Olin ihan sika ärsyttävä, koska olin hirveen väsynyt näiden parin yön 4h yöunien jälkeen ja kiukutti kaikki. (joo en tiedä mikä mua vaivaa, nukun yleensä vähintään sen 8h).. Ehdin kuitenki surffailla kännykällä ja kuvailla samaan aikaan, kun sisko laitto mua kuntoon. LoL.


Jostain syystä mut aina otetaan näihin kaikkiin hc-lookkeihin, oon ilmeisesti niin pelottavan näkönen muutenkin?


Tyttöjen kuvaajana toimi ihana Annina, joka napsi meidän erilaisista lookeista kuvia. Annina kässäilee kuvia ja laitan valmiita sitten kans blogiin, kun niitä saa käyttää.

Anninalla on aina ihan mielettömän ihania vaatteita ja koska te pyydätte usein asukuvia, niin ajattelin esitellä sen asun, kun tykkäilin ite siitä kovasti!



Kauluri: H&M men
Takki, viitta whatever ihana: H&M
Ruskea laukku (harmittaa ku en kuvannu tätä tarkemmin, ihan täydellinen!!!) on kuulemma Valtterista bongattu. Siinä on pähee yksityiskohta.
Isompi laukku: Dior, äidin
Saappaat: (HUOM kaikki paksusääriset, kuten Peppi More to love!!!!) Aleksi 13 kuulemma myy näitä 65e hintaan (ei aitoa nahkaa kylläkään, mut overknee ja se on jo paljon meille).. Annina lupas, että nää mahtuis jopa mun pallojalkoihin ja harmittaa, ku unohdin sovittaa. Mun on ehkä pakko saada tämmöset?

Päivä oli ihan tosi kiva, mutta oli kyllä ihanaa tulla kotiin poikieni luo ja vaan kaatua sohvalle makaamaan.

Mä muuten oon nykyään ihan fiiliksissä tästä ja vitsi haluan jo, että Gagan keväinen huhuttu Suomen keikka julkistetaan. Itkin verta, ku en tajunnut ostaa lippua sillon Kulttuuritalolle ja siitä asti oon halunnu vaan mennä sen keikalle.



Niin ja kuinka fiiliksissä oon ku 30STM (joo oon ollu Jared Leto-lover My So Called Lifesta asti eli joku kohta varmaan 15v?) tulee Suomeen 12.3 ja mä täytän 13.3. 25 vuotta. Munhan on pakko lähteä juhlimaan synttäreitä tolle keikalle, ne oli viimekski niiiiin ihania ja me oltiin varmoja mun ystävän kanssa, että Jared tuli laulamaan meille ku se tuli meidän eteen :DDDD Sit mun toinen ystävä bongas sen Cubassa ja ne seiso tyyliin vierekkäin tiskillä, mut siltikään se mun ystävä ei antanu Jaredille mun numeroa, vaan lähetteli mulle vaan jotain viestejä "Jared seisoo tossa mun vieressä ja näyttää hyvältä, olisitpa täällä"!!! WHAT?? WHY?? Pakko korjata tilanne maaliskuussa ja esim. kosia sitä. Oon EMO-PEPPI kuten siskoni mua nimitti jo viimeks ku menin niiden keikalle.

Translation: Yesterday I was modelling for my sister's schoolwork and wanted to introduce you my lovely friend Annina and her outfit. She's got so much cool clothes, I could take them all.

17 kommenttia:

  1. Laitathan blogiin sitten avoimen kutsun häihin kun Jared vastaa myöntävästi? ;D Annina on muuten tosi paljon sun näkönen tossa ylemmässä kuvassa. :>

    VastaaPoista
  2. Joo laitan, ne on sit mun toiset häät! :D Ai on? Onnea vaan Anninalle ;)

    VastaaPoista
  3. Pakko varman mennä tsiigailee noita saappaita! Ottaa päähän, kun pitää aina tyytyy nilkkureihin, kun mun pohkeet on päättäny imee lihasta neljän ihmisen edestä eikä mitkään vaan mahdu, vaikka kokeilis isompia kokoja! Asiaa ei tod auta tohon yhdistettynä kengänkoko 36 myöskään. :D

    Ei hitto tuleeks Gaga uusiks! Pakko päästä. :D En tiedä kyllä miks, koska en erityisesti sen mikään fani olekaan, mutta joku siinä vaan on niin jees.

    VastaaPoista
  4. Oot vissiin niin hc-kaunis. :)
    Oih, mäkin haluan Diorin vintage kassin. :(

    VastaaPoista
  5. Moi. Täällä yks paksusääri haluais tietää minkä merkkiset saappaat on kyseessä? Pitää heti mennä katsomaan, koska metsästän saappaita jotka menis jalkaan...

    VastaaPoista
  6. Sulla on sitten hyvä synttäri, mulla 12.3. Vähän mietin kans, että olis ollut ihan hauska mennä tonne synttäreiden kunniaksi. Tosin nyt The Baseballsin keikka tuli maaliskuulle myös, niin katsotaan katsotaan.

    VastaaPoista
  7. Itse bongasin tuon Lady Gagan biisin ja videon eilen jostain blogista ja siitä lähtien ollu repeatilla jatkuvasti. Tälläkin hetkellä soi taustalla. Aivan mahtava! Ja mitkä stailaukset! Huoh.. Onneksi mies on nyt paljon töissä niin ei tule kuittailua miksi kuuntelen jatkuvasti samaa biisiä uudelleen ja uudelleen. Näin nimittäin tapahtuu aina kun löydän jonkun mahtavan biisin tai videon (: (Ennen Gagaa se oli monta päivää The xx -
    Heart skpped a beat, joka myöskin aivan loistava)

    VastaaPoista
  8. Oot nätti :)

    Ja toi takkiviitta systeemi on tosi hieno, kiitos siis asusta :)

    VastaaPoista
  9. Mullapa onkin jo lippu tuonne 30STM:n keikalle <3 Tykkäsin ihan hurjasti siitä niiden ekasta Suomen keikasta että pakkohan se on tuonnekin mennä.

    VastaaPoista
  10. Ootte vaan niin ihania että melkeen itkettää.
    Tänäänkin taas sellainen huono päivä itsellä että oon vaan ahminu pskaa ruokaa niin paljon kuin napa vetää ja sitten tuun tänne lukee uuden postauksen (ihan sama mitä se käsitteli), niin tuun hyvälle tuulelle.

    Tää on sellainen hyvän tuulen blogi. Absolutely.

    VastaaPoista
  11. ai kappas ollaan sun siskoskaa samassa koulussa ! :)

    VastaaPoista
  12. Hehehee oon kyllä niin edustava valokuvissa. Mutta jos Pepin näköiseksi kehutaan niin sehän on aina vaan hyvä. ;)

    Ja Anonyymi, saappaat on merkkiä Blink. :)

    VastaaPoista
  13. näytitpä kauniilta hc-meikeissä :)

    VastaaPoista
  14. hauska blogi, saatte minut hymyilemään. samaan malliin vaan !

    VastaaPoista
  15. Oi miten ihanat saappaat..
    Piti ihan käydä sovittamassa niitä, mutta ei. Ei näihin megapohkeisiin mene, vaikka pienestä jäi enää kiinni.

    Mut aivan ihanat ne kyllä oli! ♥

    VastaaPoista
  16. Hei te ihanat! Tämän blogin ansiosta miullakin muhkujalalla on nyt upeat yli polven menevät saappaat ja ihan jopa joensuustakin löytyi! Iloinen oon!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.