sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Kaunotar ja kummitus!


Eilen olin niin onnellinen, kun puhelin pirahti soimaan ja soittaja oli Mimmi, joka ilmoitti tulleensa juuri kotiin. Mulla tuli sellanen superlevee hymy naamaan, koska oon odottanu Mimmin kotiutumista ihan hirveesti. Päätettiin, että on pakko nähdä koska mä en päässyt lähtemään Mimmin mukana tänään Kuopioon, vaikka olisin kovasti halunnut :( Niinpä me mentiinkin siskon ja Unon kanssa käväsemään Mimmillä sen jälkeen kun olin varmistanut, että "saanhan tulla ilman meikkiä ja kipeänä" :D


Tämmönen söpöliini meitä siellä odotti ja halittiin siinä onnellisina. Mimmi näytti kuvia ja soitti meille Bollywood-musiikkia..... :D


Köllöteltiin hetki kaikki Mimmin sängyllä ja kun oltiin lähössä, niin sisko nappas kännykällä meistä pari kaverikuvaa Mimmin kanssa.. Ihan siisti väriero. :D


Jep.. Kiva hengailla Mimmin kanssa, ku näyttää ihan pehmeeltä kummitukselta sen vieressä..


Juu ei vissiin tarvii sanoo mitään..

Mainitsinko jo, että oon niin onnellinen, kun Mimmi tuli kotiin? Me kyllä nähdään vasta loppuviikosta, mutta ehkäpä mä jaksan siihen asti odottaa, kun nyt voi soittaakkin sille. Mimmiltä oli tullu jo heti aamusta viesti: "Oon sitten jo hereillä" :D ja se huus puhelimeen innoissaan HHHHUOOOMENTA PEPPPI kun soitin. Harmi etten päässyt tänään moikkaamaan sitä, kun oli sen verran huonompi olo taas, koska sillä on muka mulle jotain tuliaisia? O ou.

Jee onpa kivaa, vaikka toi onkin ärsyttävän ruskee ja ihanan jotenki levänneen näkönen! :)

Translation: OMG Mimmi is back home and I'm soooo happy! She looks so beautiful and next to her I feel like a very soft ghost. :D

7 kommenttia:

  1. Mimmillä on pitkät varpaat

    VastaaPoista
  2. ootte _aina_ niin huolitellun näkösiä :)

    VastaaPoista
  3. Voi että tuommoiset ruskettuneet ihmiset inhottavat näin syksysin kun itseä ei aamuisin erota lakanasta :( kauhia kateus päällä!

    VastaaPoista
  4. ihan mieletön tuubihuivi! viherryin just kateudesta.

    VastaaPoista
  5. Voi sinua Peppi, kun olet vain pipi koko ajan. Oon jo ihan huolissani <3 PARANE

    VastaaPoista
  6. Oletko Peppi töissä jossain? Ja miten ihmeessä sun tauti on kestäny jo näin PITKÄÄN?!

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Niin on! :)

    Anonyymi: Ei me oikeesti olla kyllä aina! :D

    Henna: No sanopa muuta! Ollaan kadeja yhdessä! :)

    Jenni: H&M men, 9,90e! :)

    Annina: Aion parantua, kiitos huolehtimisesta! <3

    Anonyymi: Olen töissä :) Ja niinpä! Sitä kuule ihmettelen usein itsekin. Mulla oli kesällä joku influenssa ja nää on niitä kuuluisia jälkitautia joita se voi lähteä poikimaan ja joista aina varotellaan. :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.