tiistai 24. marraskuuta 2009

Mimmi Intiassa : Baskin Robbins = LOVE


Myönnän, rakastuin minä Intiassa ainakin jonkun verran. Kohteena oli yllättäin herkut, eli Baskin Robbins ja vierailimmekin ainakin kolmessa eri Baskin Robbinssissa lomallamme.



Eli BR:ssa myydään jäätelöä, joka on niiiiin hyvää! Mieleen jäätelöistä tuli vähän poikaystäväni Ben&Jerry.



Kaikista paras oli tuo Brownie A la Mode. NOMNOMNOM. Annos maksoi joku 102 rupiaa, eli noin 1,5€. (50rupiaa=70senttiä)







Vaihtokolikoita ei ainakaan Goalla saanut vaan karkkeja vastineeksi (voi harmi :D)...



Lämmin brownie, suklaakastike ja kahta valitsemaasi jäätelöä. EIPÄ!!



Niin ja tietysti vohvelitkin paistettiin paikan päällä.



Mites tuo Banana Split. Maistuis!


Onko muilla kokemuksia Baskin Robbinssista?



Translation: In India I tasted BR first time in my life and im in loooove. It's AWESOME!! :P Brownie A la Mode. Yummy!!

21 kommenttia:

  1. Miten tämä sun poikaystäväsi (B&J) reagoi tähän vierailla jäätelökojuilla käymiseen? Vai oletko kertonutkaan?

    Ei vitsi, nyt on aamun vesikielet maksimoitu. Ihan mielettömän näkösiä annoksia!

    VastaaPoista
  2. :QQ Oon varmaan maailman oudoin, mutta justa BJ:t on pahoja! :D Niissä on ihan liikaa kaikkea tököttiä. Pysyttelen Valion suklaa-nougat jädessä, aina. <3

    VastaaPoista
  3. Mä en kestä!!! Mulla jääkaappi senkun mollottaa tyhjyyttään ja ruokahimot kasvoivat juuri ziljoona pykälää. Lisäksi on kuukautiskivut ja pitäisi silti saada jotain aikaankin. Onneks mulla on toimisto tänään sängynpohjalla! Hauskaa päivää MTL!

    VastaaPoista
  4. Kiitos tästä kuolavanasta, joka valloitti juuri kotini.. MULLE SUKLAAKAKKUA JÄÄTELÖLLÄ HETI!

    VastaaPoista
  5. voi naaaammm! itse pidän br.stä ehkä hieman enemmän kuin ben&jerrystä. yksi suosikeistani on sulatettu suklaa fondue! siihen tulee pieniä suloisia jäätelöpalloja, eri makuisia ja niitä saa sinne dippailla.. NAM! oli siihen suklaaseen kai jotain strösseleitäkin lisättäväksi. ja taisi siinä olla myös hedelmiäkin..

    VastaaPoista
  6. Mä oon jo useemman kuukauden ihmetelly kaikkien hehkutusta More To Lovesta, mutta en oo ite kertaakaan tänne eksyny, paitsi sitten nytten. Ja niinhän siinä sitten kävi, että työpäivä meni pilalle! Piti meinaa lukee kaikki vanhat postaukset heti kertaheitolla lävite :D Ja nyt oon koukussa ihan täysin! Rakastan teiän elämänasennetta ja ootte niin kauniita naisia :) Iteki oon tässä viime vuosina ottanu vähän kiloja lisää ja nyt tuli sellanen fiilis, että mitä väliä! Kiitokset piristävästä blogista, meikäläinen jää seuraamaan :)

    VastaaPoista
  7. Hei tämmöset postaukset pitäis kieltää lailla! Näppis alkaa olla aikalailla kuolan peitossa :b

    VastaaPoista
  8. Nam, kyseisiä jäätelöitä on tullut syötyä mm. Australiassa ja USA:ssa :) En tienyt, että noita löytyy myös Intiasta. Juuri Ausseista saapuneena ei voi muuta todeta kuin että olen kateellinen maan jäätelövalikoimista! Erilaisia jäätelöbaareja löytyy joka nurkan takaa ja voi että ne ovat hyviä! Miksi Suomessa on vaan Valio ja Ingman? :(

    VastaaPoista
  9. Mun mies ei enaa suostu menee baskin robinssiin, ku se oli kerran ostanu sielta pirtelon ja jattany sen autoon vahingossa, eika se ollu sulanu :D :D eli se "pirtelo" oli kerrassaan pelkkaa rasvaa... hahaha itte en oo syony ku jotain niitten jaatelokakkuu jonkun synttareilla.

    VastaaPoista
  10. AAh, namnamnamnam.. etkö muuten Mimmi Mimmuska kärsinyt mistään kuuluisista Intian vatsataudeista, kun uskalsit syödä kaikkia herkkujakin siellä? Onko Intia-juttuja vielä tulossa, odotan innolla! Pian lähdössä itse sinne seikkailemaan... Oot huippu! :)

    VastaaPoista
  11. mmmmm, mulle tollanen brownie kiitoos! =)

    VastaaPoista
  12. Moi! Selvittiin tosiaan Intian reissu ilman vatsatauteja ja ei varmaan siks päästy ainakaan laihtumaan tuolla :DDD Syötiin ihan kaikkea kyllä laidasta laitaan ja voi pojat että oli hyvää!

    Intia-postauksia varmasti vielä tulossa :)

    VastaaPoista
  13. Rakastan Baskin Robbinsia! Venäjällä ollessani kävin joka viikko syömässä ainakin yhden annoksen, koska OH MY GOD se on taivaallista. Heiltä sai myös mustikkapiirakkaa, mikä on edelleenkin maailman paras syömäni jälkiruoka!
    Belissimo!!

    VastaaPoista
  14. Ausseissa tuli vedeltyä Baskin Robbinssissa melkein päivittäin jotain...... :D Aivan jumalattoman hyviä jätskejä, miljoonasti parempia ku Ben&Jerrys!

    VastaaPoista
  15. Rakastan Baskin Robbinsia ! Asun Amerikassa ja mun mielest on niin hauskaa, et ku kattoo noit kuvii nii huomaa et Intian Baskin Robbins kauppa on IHAN saman näkönen ku meiän täällä :D

    VastaaPoista
  16. onko sairasta että käyn pro ana sivuilla ja täällä samaan aikaan . .. . . . .

    VastaaPoista
  17. Mie oon käyny Dubaissa kyseisessä jäätelöbaarissa:) Hyvvee oli!

    VastaaPoista
  18. eeeeikä, epistä! mulle kans! mut tietty noi oli kamalan kalliita, niinku siellä päin kaikki, eli varmaan 20e/jätski, eli ei harmita enää yhtään ;D

    VastaaPoista
  19. Juman kekka!
    On Baskin Robbins Intiassakin?
    Ite rakastan Baskin Robbinsia.
    Olen jenkeissä asunut ja siellä tähän rakastuin.
    !
    :)

    VastaaPoista
  20. Baskin robbins on ihana, oikeen laktoosi-intolerantikon unelmaparatiisi! Nii, eli toisin sanoen mäpäs pystyinkin menemään baskin robbinsiin sisälle ja tilaamaan jonkun hedelmä-smoothien tms. Kova mimmi!

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.