keskiviikko 4. marraskuuta 2009

Läskien syleilyssä!


Kerran tavattiin Jenni ekaa kertaa ja sitten sen piti lähteä juoksemaan puolmaratoni seuraavana päivänä, joten me päätettiin ottaa se läskien syleilyyn.


Jennillä oli mukana joku tommonen urheilujuoma, tää oli meidän keino lämmitellä sitä (Jenniä, ei juomaa) seuraavan päivän koitokseen.


Jenni huudahtikin onnellisena "EIKÄ MITEN IHANAN PEHMEITÄ TE OOTTE"


Tulkaa siis kaikki meidän syleilyyn, me More to loven tytöt tykätään halia.

Kuvat: Nadja

5 kommenttia:

  1. awww, kaikki lempparit samassa kuvassa :)
    pupulandian jenni on aina niin sulonen, ja te niin aurinkoisia. Enää ei yhtään vituta se, että menin kouluun turhaan jo kahdeksalta, vaikka mulla olikin näemmä vapaapäivä.. :D
    -jenniteee

    VastaaPoista
  2. *hali*

    Oon tulossa kipeeks ja kukaan ei haluu halii mua kun kaikki luulee, että se on possunuha :(((

    VastaaPoista
  3. Nyyh oon kipee *sniisk* toivon vaan ettei oo possuflunssa :S

    Ihania kuvia, piristi mun kipeetä päivää enemmän kuin uskottekaan < 3

    Missä teitä voi tulla halimaan?

    VastaaPoista
  4. Hahahah, oisit ees leikannu mut pois tuolta, himolinssilude. :DDD

    VastaaPoista
  5. Voi murut! Oon ehtinyt kaivata tätä kuvaa. Ootte parhaita. :D Toivottavasti halitaan pian taas. <3

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.