perjantai 2. lokakuuta 2009

Tytöt ah-niin-pehmeät yhdessä!


Okei, kuten monet jo teistä tietääkin näiden Mimmin fiilistely-postausten jälkeen, niin neiti häippäs tänään KUUKAUDEKSI Intiaan. Niillä on lennot ainoastaan Mumbaihin ja kuulemma 1 yö varattuna, mutta muuten sitä sitten mennään sinne minne juna ja mieli vie. Täytyy myöntää, että oon ehkä vähän kade Mimmille siitä kyvystä vaan ottaa ja lähteä ilman sen ihmeellisimpiä panikointeja. Mä olisin varmaan jo kuollut pari kertaa sen stressin ja kaiken muunkin paniikin yliannostuksesta. Mimmi oli melkosen chilli kuitenkin, vaikka eilen sitä ahdisti ihan hirveesti olla edes ulkona ja kulki vaan huppu päässä. Se kyllä syö sellasia Malaria-lääkkeitä, joilla on jotain ihan uskomattomia sivuvaikutuksia kuulemma, kuten esim. elämänhalun vähentyminen, joten en tiiä millanen Mimmi sieltä palaa? :D Tuleeko More to lovesta sen jälkeen oikeesti More to hate? ;) Entäs kun kaikki sanoo, että Intiassa laihtuu? Menenkö mä jotain keppiä vastaan lentokentälle sit ja heiluttelen Mimmi More to love-kylttiä? :D

Eilen saapuessaan Helsinkiin sillä oli vielä sata asiaa hoidettava, mutta onneks se kerkes vähän muakin nähdä.


Tässä autoiltiin tyytyväisinä paikasta toiseen, minä varmaan jo pidättelin itkua.. :D


Vessassa Mimmi katto peiliin ja rupes kriiseilemään, kun se ei ollu kerennyt suoristamaan tukkaansa. Parturi-kampaaja ottikin sitten omat kädet käyttöön... :D


Siinä se vähän muikeilee sit ja mielessä selkeesti pelkästään suoristusrauta.. Luulen Mimmin olevan "vähän" ruskeempi ens kerralla kun nähdään. Mä varmaan uin itseruskettavassa ennen sitä.. Täytyykin ostaa vähän isompi satsi, ni voin pulikoida oikein kunnolla.


Juu minäkin siellä vessassa tyytyväisenä, kun olin just saanu syötävää ja pääsin hengailee Mimmin kanssa.


No sit päästiin Mimmin määränpäähän, eli kavereiden kotiin Kallioon. Ette varmaan olis arvannut mitä se tekee ensimmäisenä? Perusteli asian sillä, että "poikia on tulossa myös" :D


Sit vähän vielä poseerattiin yhessä, kunnes tuli yö ja mun piti kömpiä omaan kotiini. Halattiin Mimmin kanssa muutamaan otteeseen ja sekin myönsi, että sillä tulee mua ikävä, vaikka yleensä se ei hirveesti erehdy herkistelemään.

Onneks kuukaus menee nopeesti, mut älkööt ihmetelkö jos tänne tulee jotain Mimmi-fiilistelyitä vähän enemmänkin.. :D Nyt se on lentokoneessa jossain Euroopassa ja ens yönä se on sit Intiassa. Mä oon oikeesti ollu salaa ihan super-fiiliksissä, kun se sai sen koneen sinne mukaan, koska se saattaa tarkottaa sitä, että mä pääsen pitämään sen kanssa välillä videokonferensseja! Oon myös ilmottanu mitä kaikkia tuliaisia haluisin, mut se sano että PAH hän ei kuulemma aio mitään tuliaisia tuoda. Mut se tuo mulle välillä Kuopiostakin tuliaisia, joten luulen saavani jotain edes.. ;)


Oonko säälittävä, kun kaipaan jo nyt Mimmiä? (Mimmi, et saa vastata tähän)

5 kommenttia:

  1. Ei ole säälittävää. Se vaan kertoo, että olette todella hyviä ystäviä. Muistan kun avokkini lähti neljäksi kuukaudeksi Saksaan vaihtoon. Olin aivan rikki, jo ekana yönä. Ja kävin kuitenkin sen 4 kk aikana 3 kertaa hänen luonaan. Mutta se ensimmäinen kuukausi olikin pahin. Paljon tsemppiä! Kyllä se kuukausi nopeasti menee.

    VastaaPoista
  2. Takuulla tulee jotain ihanan värikästä intialaista tuliaisiksi. :)

    VastaaPoista
  3. Onnellisia ovat ne joilla on ystäviä joita ikävöidä....joku viisas on näin ehkä sanonut, ikävä on muuten yksi hienoimpia tuntemuksia mitä ihminen voi kokea, sitä kannatta tuumailla ja filosofisoida hieman enemmänkin. Monesti ihminen siirtää ikävänsä kotieläimeen kun ei osaa kertoa sitä puolisolleen, ystävälle tai lapsilleen. Kuuntele mitä läheinen puhuu esim. koiralleen läsnäollessasi, monet niistä viesteistä on tarkoitettu sinulle. Tsemppiä!

    VastaaPoista
  4. Kyllä käy kateeksi toisen matkaa kohtaa! Eilen iski oikein "pakko päästä lähtemään", kun mietin tota Mimmin reissua. Tuntuu vaan ettei itsellä ole uskallusta lähteä, varsinkaan yksin, kun muilla ei tunnu rahatilanne antavan periksi. (Puhumattakaan että joku olis vapaaehtoinen lähtemään mun mukaan kuukaudeks :D)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.