torstai 15. lokakuuta 2009

Peppikin piristyy!


Viime päivät on ollut just tällasia.. Oon nimittäin niin kyllästynyt sairasteluun ja lepäilyyn, että on tehnyt mieli kiukutella, mutta en nyt kuitenkaan oo viittinyt, koska sit luultavasti olis vieläkin tyhmempää. Oon hirveesti pyytänyt ihmisiltä ideoita mitä kotona voi tehdä jos ehtona on jotain minkä voi tehdä a) makuulleen b) istuaalteen c) hieman pöhnässä. Niinpä mä oonkin katellut sitten ahkerasti telkkaria ja alkanut toki myös seuraamaan yhtä mulle uutta sarjaa, nimittäin Californicationia. JEE! Oon jo nyt ihan koukussa.



Näin nättinä oon hengaillut kotona ja asuna on toiminut bokserit ja toppi, joku pyjama, villasukat, untuvatossut, likanen tukka ja asusteina esim. teemuki! No eilen sitten oli kuitenkin ihan huisia, koska meille tuli "vieraita". Poikaystävän ihana pikkusisko ja sen poikaystävä saapu meille loppuviikoksi kylään ja ne on varmaan innoissaan, koska me ollaan molemmat kipeinä ja vaan maataan sohvalla.

On kuitenkin aina niin ihana nähdä noita Joensuun tyyppejä, kun me kaivataan välillä sinne hirveesti, poikaystävän koko muu perhe ja tosi hyviä ystäviä asuu siellä. Me ollaankin täällä kaukana ja aina sunnuntaisin varsinkin kaivataan sinne, kun siellä koko perhe usein kokoontuu syömään yhdessä ja ne olikin yhtiä parhaimpia hetkiä aina siellä asuessamme.

Meitä kuitenkin oli muistettu ja saatiinkiin vaikka mitä kivoja tuliaisia:


Mä voisin aina vaan lipittää teetä, rakastan sitä. Erityisesti vihreetä, sitä pyrin juomaan päivittäin!


Joensuun torilta AITOJA karjalanpiirakoita. Love.


Anoppi huolehtii, että parannutaan nopeemmin.


MMMM! Nää on kuulemma hyviä ja pitääkin kyllä ehkä testata? Noi on vaan sellasia, että kaadat ton mönjän vuokaan ja laitat uuniin. Kuulostaako sairastelijan leivonnaiselta? No KYLLÄ!


Anoppi myös huolehtii, että meillä tuoksutaan hyvältä ja ollaan puhtaita.


Poikaystävän ihana kaksoisisko oli tuonut mulle tän tuliaisiks Lontoosta, kiiiiiiitos!!!! Mä siis rakastan näitä Victoria's Secretin Beauty Rush-huulikiiltoja ja oonkin aina pyydellyt niitä tuliaisiks kaikilta. Toivon myös salaa, että MIMMI toisi mulle näitä, kun se oli kuulemma ostanut niitä Istanbulista ja tietää mun rakkauden näitä kohtaan.. Myös niitä, jotka on ihan lopussa... Vinkki, Mimmi - voin tekstata sulle mun lemppareita! ;)


No noi tyypit lähti tietty heti Ikeaan. Me jäätiin kotiin sairastamaan, vaikka olis tehnyt ihan sikana mieli mennä mukaan.


Sit löysin meidän eteisestä tällaset ihanan lämpösen näköset kengät. Vaikuttais siltä, että aion adoptoida nämä?


Joo ja nämä myös, kiitos siitä.


Myös poikaystävä päätti hassutella pikkusiskonsa kengillä, tai sit se vaan oikeesti haluis kans pukeutuu korkokenkiin?


Salakuvailin ehkä vähän sitä pikkusiskoa..


Ja sen tavaroita, jotka on jo hyvinkin kodikkaasti levittäytynyt ympäri meidän asuntoa. :D


Tein sen laukusta myös Roosa nauha bongauksen! JEE!


Ja myös sen Nominationista!


Nyt ne lähti shoppailemaan ja me jäätiin kotiin. Aika ankeeta, mutta pakko kai tässä ois jo vähitellen saada tauti kuriin. Niin ja mä taidan mennä nyt sänkyyn teekupin ja tän jotenkin itseeni hyvinkin sopivan kirjan kanssa, joka on lainassa juurikin tuolta Joensuun suunnasta!

Jutskailin muuten eilen Mimmin kanssa mesessä hetken ja sitten se soitti mulle jostain bambumajasta, jossa ne nyt asustelee. Elämä siellä kuulosti melkosen rennolta, mutta se harmitteli kun sillä olis kauheesti kuvia ja kaikkea laitettavana blogiin, mutta koko kylässä, kaupungissa vai mikä onkaan ei oo wlania ja nettipaikoissa koneet on vuodelta 1 ja 2, eikä niissä saa käyttää usbia. Vitsi, mä en ainakaan malta odottaa, että nään niiden matkakuvia!!

Niin ja laskin just, että enää 2 viikkoa ja nään Mimmin!!!!! Oon pistellyt sille viestejä, että ikävä on jo suuri, se ei oo vielä sortunut lähettelemään samanlaisia. :D I wonder why.

12 kommenttia:

  1. Suosittelen lukemisiksi myös Jennifer Weinerin- Hyvä sängyssä. Se kuuluu myös pluskoon tyttöjen lukemistoon. Itsehän olen lukenut ton omani jo piloille.

    Noita valmistaikinoita en voi suositella,ne on kalliitta ja niissä on miljoona eri säilöntäainetta. Halvemmaksi tulee tehdä itse ja ei se oikeesti niin vaikeaa ole. Ennenkun sitä huomaakaan tekee sokerihimoissaan sokerikakkutaikinaa ja syö puolet ennenkuin saa sen edes vuokaan :D

    VastaaPoista
  2. MOI! Mahtava blogi teillä, ihanan eläväistä luettavaa. En ainakaan itse saisi kipeänä noin hauskaa luettavaa aikaiseksi!

    KYSYMYS: Onko jo maisteltu tuota Indian Chai-teetä? Se näyttää ja kuulostaa hyvältä mutta oon vähän skeptinen kun monesti tuollaiset valmisteet maistuu hajuvedeltä(hui!) O_o

    Pikaisia paranemisia!

    VastaaPoista
  3. Voi ei meinasi tulla melkein tippa linssiin kun katselin noita joensuulaisia piirakoita. Mie olen sellainen melkein-joensuulainen, eli koko elämäni siinä vieressä asunut, mutta nyt asustelen Dublinissa näillä näkymin toukokuuhun asti. Pitäisiköhän käskeä jotakuta laittamaan joulupakettiin tuollaisia herkkuja ;)

    Vähän aikaa olen teitä seuraillut, ja kyllä teidän juttujen lukeminen saa hyvälle tuulelle jos mikä! :) Paranemisstempit!

    VastaaPoista
  4. Sulla taitaa olla tosi ihana anoppi! :)

    Yrittäkää jaksella, kyllä se pöpö siitä vielä selättyy.

    VastaaPoista
  5. Voi onpa ihana anoppi sulla, kyllä luulis tolla satsilla paranevan :) Kiva pikkusiskolla katsoa kun isoveli tunkenut jalkansa hänen hienoihin kenkiinsä ;)

    VastaaPoista
  6. Ihania juttuja on anoppi teille laittanu :) Sellaisiahan ne äidit on, että ne huolehtii että varmasti on kaikkee :) Tulee ihan omakin äiti mieleen, joka aina kun ollaan siellä jotain laittaa matkaan mukaan :D

    Oi, minäkin odotan että kun joulun viettoon pohjois-karjalaan mennään, on joulupöydässä piirakoita kans, nams!

    Onks Mimmin reissu jo puolessa välissä? Sittenhän se kohta tulee jo kotiin!

    Paranemisia teille sinne Peppiina! :)

    VastaaPoista
  7. Ihana anoppi kyllä <3 Ja tommoset arkiset lahjat on ihan parhaita!

    Eiks Mimmi oo hempeilijä tyyppiä? :D

    VastaaPoista
  8. Karjalan piirakat on parhaita. Nim. Syntyperäinen pohjois-karjalainen, nykyisin savolainen. :D

    VastaaPoista
  9. Piirakoita! Nyt on pakko lähteä kauppaan ostamaan tarvikkeet ja tehdä viikonlopuksi karjalanpiirakat :) Huikea anoppi muuten!

    VastaaPoista
  10. löytyykö noita mustia benettonin laukkuja enää kaupoista vai onko tämä kyseinen yksilö jotain vanhempaa mallia?
    olen etsiskellyt juuri tuollaista laukkua!

    VastaaPoista
  11. siis täähän on suoraan joku mainoskampanja, paljo saatte fygyy ku laitatte noita tuotteita toho?

    VastaaPoista
  12. Mrs Cupcake: Joo siis Hyvä sängyssä on yks mun ultimate favouriteista!!!!! Ihan parasta :)

    Täytyy myöntää, että me testattiin noita valmistaikinoita lisäten sinne valkosuklaata sekaan ja oli kyl ihan hyviä, mutta ei niin hyviä missään nimessä, ku ite tekemät! :)

    Maikki: MOI! KIITOS <3 mä en itseasiassa oo edes maistanu sitä vielä, mutta nyt taidan mennä tekee ja voin sitten kertoa miltä maistui! :)

    HMH: Kiitos ihana, kiva että piristää. Ite on ollu niin sairaana ja jotenkin tuntunut kaikki ihan ankeelta, että jos silti pystyn jotain piristää, ni oon tosi ilonen! :) PIIRAKAT= NAMNAMNAMMMMM! <3 ehdottomasti pyydät niitä pakettiin!

    Pirkko: Saa luvan selättyä ja joo mun anoppi on ihan huippu! :) Se huolehtii.

    Henna: Joo pikkusisko huus vieressä EIIIII :D mutta isoveli ei paljoa kuuntele ;) Anoppi on huippu ja kyllä luulis paranevan. Tehokuuri menossa :P

    Siny: Kiitos paljon <3 Joo Mimmin loma on puolessa välissä (onneks!!!) ja pian se tuleekin jo. HUH! Joulupöytää itsekin jo odottelen innolla, täytyy ruveta varmaan näkemään nälkää jos tässä vaiheessa, että jaksaa sit kunnolla tankata ;P

    Milla: Ei se ainakaan mulle hempeile, se on olevinaan too cool to hempeillä! :D Arkiset lahjat pelastaa, ne on ihan mahtavia.

    Cherry_Cat: Niitä ei voita mitään. Joensuun torilta saa niin huippuja piirakoita ettei järkee. Niin ja anoppikin tekee ihania piirakoita, mun on pakko itsekin opetella.

    NAM: Se on huikea! Mun täytyy ehdottomasti myös opetella tekemään piirakoita, muuten en oo hyvä vaimo Joensuulaiselle miehelle. :D

    Anonyymi: No siis tuo on kuulemma ostettu pari viikkoa sitten Joensuun Sokokselta, eli nyt vaan metsästämään! ;) Se on tosi kaunis.

    Anonyymi: Siis niinhän tää ihan selkeesti on, naamioin tän vaan tämmöseks "mun anoppi on tosi kiva ja lähetti mulle tämmösiä"-postaukseks, koska se on oikeesti tietty ihan hirvee ja meidän sponsorit on lähettäny nää kaikki. ;) Meidän suurin sponsorointi tapahtuukin esim. noiden karjalanpiirakoiden kautta, että kun laitetaan niitä tänne blogiin, ni JOENSUUN TORI lähettää meille hirveet kasat rahaa ja eletään niillä. Voin kertoa, että tää ei oo mikään mainoskampanja, ei saada penniäkään rahaa tästä, mutta hyvä, että kysyit! Me kyllä kerrotaan sit rehellisesti jos tehdään joskus mainossopimuksia. Kiitos kun kommentoit! :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.