keskiviikko 7. lokakuuta 2009

Hitsi mikä apina!


Meidän ystäväpariskunta saapui juuri kotiin paratiisista. Ne nimittäin oli kiertelemässä reilu kolme viikkoa tuolla Thaimaassa, Malesiassa yms. ja kuvia on nyt sit lisäilty Facebookkiin tietenkin.. Minä siellä oon sitten ihaillut ja saanut paljon inspiraatiota myös meidän häämatkaa varten, josta eilen ystävän kanssa keskusteltiinkin innokkaasti... ;)

Seuraavat kuvat on otettu Balilla Uluwatun temppelissä ja suurimmat inspiraatiot tuli tietenkin näistä kuvista noin häämatkaamme ajatellen, koska voidaan osallistua samalla sukukokoukseen:


Olisinpa ite kans tollanen, istuskelisin vaan ja söisin. Taino niinhän mä kyllä oon, en vaan pysy noin hyvässä kunnossa. :D


Söpö pikku-apina, muistuttaa ehkä hieman poikaystävääni, joten tulevat varmasti toimeen hyvin.

Ja sit mun suosikki...


MORE TO LOVE-apina (näin sillä mun ystävällä lukee Facebookissa :D). Se oli kuulemma 5 kertaa suurempi, ku muut, söi ja vaan rapsutteli kaverinsa päätä. Siis mä haluan tavata tän apinan.. Toi on ihanku me, silläkin on "vähän" tommonen löysempi toi keskivartalo. :D


Eiks oo söpöjä? Pitäisköhän meijän kaapata toi More to love-tyyppi kirjottamaan kans blogia, jos joskus päästään tonne? Ku eiks apinatki oo aika viisaita kuitenki, ni se varmaan osais kirjottaa vähintään yhtä fiksuja juttuja, ku me..

Ps. Mulle kaikki on sit apinoita, ku en tiedä missä kulkee orangin, apinan tai vaik gorillan rajat.. :D
Kuvat: T.A & N.V

10 kommenttia:

  1. Hahahah, aivan mahtava tuo More to love -apina! Siitä voisi tulla teidän maskotti. :)

    VastaaPoista
  2. Taas sai ulvoa naurusta! More to love -apina, ei hitto. :D

    VastaaPoista
  3. Haahahahaaa kun kirjottanu ihan Facebookkiin että More toi loven apina! xDD <3

    VastaaPoista
  4. Ihana apina! More to love on siitä niin hyvä blogi että teillä on postauksia niin vakavemmista kuin kepeämmistä aiheista, ja aina kivasti pilke silmäkulmassa. Olette hauskoja ja ihania! Terkkuja Mimmille Intiaan. Se reissailee siellä mun kaverin kaverin kanssa. Eli melkein voin sanoo et tunnen Mimmin :D

    VastaaPoista
  5. HAHAHHAAHHAAH tolle more to love -apinalle :D:D miten apina voi edes olla noin pullea :D:D eihän se voi edes loikkia puuhun tms, voiei :DD

    VastaaPoista
  6. Hahhhh, nauratti ja säälitti toi "More to Love" apina. :------D

    Terv. likka dominokeksi suussa.

    VastaaPoista
  7. :DD Sain astmakohtauksen kun alko niin naurattaa :D

    VastaaPoista
  8. melkosen söppänä tuo more to love-apina niinkuin tekin;----)

    VastaaPoista
  9. Ootteko jo päättänyt naimisiin menosta?:) kuinka kauan olette yhdessä?:)

    VastaaPoista
  10. Mä rakastan tätä blogia ja tota pulleaa apinaa.:----D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.