tiistai 20. lokakuuta 2009

Oottehan muistanu ottaa päiväunet?


Uno täällä moi. Koska mun elämä on tosi rankkaa ja vaikeeta, niin mä nukun aina päiväunet. On tietty tosi rasittavaa jos vaikka mun äiti ja isi on kipeinä, koska sillon ne yleensä höpöttelee ja häiritsee mun unia. Ne ei ollenkaan ymmärrä, että mä oon nuori ja komea uros, joka tarvitsee kauneusunensa ja luultavasti vielä juuri esim. äitin tai isin sylissä, vaatimuksena se ettei ne todellakaan saa liikkua mihinkään siitä.


Toivottavasti tekin ootte muistanu tänään nukkua päiväunet, koska tää syksy on tosi synkkää aikaa ja nukkuminen on välttämätöntä. Täytyyhän teidänkin jaksaa sitten peuhata, käydä lenkillä, järsiä luita ja vinkua huomiota illalla.

Tässä mun ohjeet miten kannattaa rentoutua:


Etsi itsellesi hyvä paikka rentoutumiseen. Itse myttäsin untuvapeiton sopivaksi pesäksi.


Ota mukava asento. Itelläni toimii tämmönen semi kylkiasento, koska tästä on hyvä heittää selälleen jos joku lähestyy rapsuttavan kätösen kanssa. Mä myös yleensä tykkään nukkua jalat kohti kattoa, se rentouttaa mukavasti ja häntäkin saa levätä.


Mene merkitsevään asentoon, että nyt joku voisi tulla rapsuttelemaan. Ite otan yleensä mukaan myös sellasen voimistuvan vinkumisen, mikäli mua ei heti totella..


Jos sekään ei tehoa, niin kokeile näyttää todella reppanalta ja pieneltä, josko säälistä sitten vaikka..


Mikäli omistat niin ärsyttävät vanhemmat kuin minä, että ne eivät oikeesti tule koko ajan rapsuttamaan kun haluat ja tekevät jotain muuta, niin sitten on vaan paras painaa päänsä tyynyyn ja tyytyä kohtaloonsa. Dramaattinen huokailu saattaa olla vielä viimeinen oljenkorsi, sitä itse ainakin kokeilen usein..

Tässä minun ohjeet hyvään rentoutumiseen, toivottavasti teillä käy parempi tuuri ton rapsuttelun kanssa....

Terveisin,
Uno Einari

20 kommenttia:

  1. Tosi hyvät päiväuniohjeet! Aika harva kuitenkin voi nauttia niistä keskellä työpäivää, mutta me nautitaan noista sinun päiväunikuvista. rapsutukset

    VastaaPoista
  2. Mullon kissoja, tehdäänkö vaihtarit? Saat kaksi yhden hinnalla, Uno mulle, kisut sulle??

    VastaaPoista
  3. Aw, tiedän tunteen ja meidän Ronja on samaa mieltä: http://hauwerine.blogspot.com/2009/08/mixed-breed-of-love.html

    VastaaPoista
  4. Hahah. Missä MUN rapsuttaja on? :P

    VastaaPoista
  5. Ihan mahtava ja päivää piristävä postaus! :) Kiitos siis siitä. Ja kiitos ylipäätään siitä, että jaksatte into piukeena bloggailla! Tää blogi nimittäin on ainakin yhden ihmisen henkireikä ;) Isojen tyttöjen puolesta!

    Syksyisin terveisin: Pehmeä pimu :--)

    VastaaPoista
  6. IIIHANA! mäki tahon tollasen unon, jota rapsuttaa. ja sit jonkun rapsuttajan kans ihan mua varten...:)

    VastaaPoista
  7. Aww miten syötävän sulostuttava hauveli! Minkäs rotuinen Uno on? :)

    VastaaPoista
  8. Kiitos mahtavista rentoiluvinkeistä! :)
    Itse nukuin kans tänään päiväunet ja kylläpä piristi mukavasti..

    Mutta arvaa mitä.. Mua rapsutettaan aivan liian harvoin, pyh. Mä luulen että kyllä sua siellä kuitenkin aika paljon rapsutetaan :)

    VastaaPoista
  9. Voooooi miten suloisia kuvia<3 Hän on iiihana:)

    VastaaPoista
  10. Suloinen karvapallero... mä jouduin luopumaan omasta koirastani eilen :( niin surullista.

    VastaaPoista
  11. AAAAAAAAAAAWWWWWWWWW IHANA TUITUI mä niin sulan! :D Onko herra mahdollisesti bichon bolognese? :) Meiltä löytyy ko. rotua edustava tyttökoira :)

    VastaaPoista
  12. Voi tuo on ihan ku poikapuolinen versio meän koirasta:)En tiedä onko puhasrotuinen, mutta meidän neidistä löytyy montaa sorttia ja samanlaista karvapalloa(lukuunottamatta velipoikaa)ei ole vielä vastaan tullut:)Todella hassua.

    VastaaPoista
  13. Tää postaus ei yhtään helpota mun koirakuumetta, yhyy<3<3

    VastaaPoista
  14. Voi ei miten suloinen karvakasa :) Tulee sellainen olo että haluaa itsekin koiran.

    VastaaPoista
  15. haha mahtava. mun bichon frise näyttää ihan samanlaiselta! ja käyttää muuten samoja keinoja :)

    VastaaPoista
  16. oi rakas Uno!! tahdon sen joskus lainaan, lupaan rapsutella niin paljon että sen jälkeen isi ja äiti saa olla rauhassa ilman dramaattisia huokauksia ja uikutuksia pitkään :D

    t. Linda :)

    VastaaPoista
  17. Voi ei tuota Unoa!!! Joku on pikkasen yli söpis!

    VastaaPoista
  18. Moikka Uno!

    Kiitos kovasti näistä päikkäriohjeista, taidampa kokeilla niitä samantien! :) mun rapsuttaja vaan lähti jonnekki reissuun viikoksi, mutta jospa se tulis rapsuttelee mua sitte viikon päästä. oon kans päättäny olla vähä dramaattinen, että se tajuais tulla vähän nopeemmin takaisin, enkös oleksin aika ovela? Olet tosi suloinen.

    terkuin: anonyymianneli

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.