torstai 22. lokakuuta 2009

Hajonnut risti ja iso harmitus!


Mulle kävi eilen köpelösti. Mun suuresti rakastama Antti Asplundin ristikoru jäi jotenkin pöydän ja tuolin tai jonku väliin ollessaan mun kaulassa (älkää kysykö) ja kuulu vaan krutsh ja se meni rikki.



Rupesin sitten kattelemaan sitä hajonnutta korua ja mua rupes harmittamaan ihan hirveesti. Ostin sen joskus viime keväänä Antti Asplundin liikkeestä Iso Robalta ja mulle oli ensinnäkin ihan hirveen iso juttu valita minkälaisen mä nyt haluaisin. Vaihtoehtoja oli paljon ja päädyinkin sitten siinä tovin pähkäiltyäni tähän peiliin. Mimmi osti sillon myös oman ristin ja se päätyi siniseen. No, Mimmin sininen hajosi Ilosaaressa tai joskus kesällä jo ja omani jäi Joensuuuhun sillon Ilosaaren aikaan. Mulla kesti monta kuukautta ennenku sain sen takas ja nyt oonkin onnessani pitänyt sitä ahkerasti, koska se vaan on niin kiva koru.

Tänään Mimmi pysty samaistumaan mun fiiliksiin, koska sitä harmitti myös sillon kovasti, kun huomasi omansa haljenneen. Nyt siis me More to loven tytöt ei voida laittaa enää asukuviin sitä jo blogeissa legendaariseksi muodostunutta lausetta: Risti/koru: Antti Asplund. :D

Mutta ei voi mitään, me silti fiilistellään edelleen Anttia ja hommataan kyllä uudet ristit jossain vaiheessa. Projektihan siitä valkkaamisesta tulee, mutta onneks sit voi samalla miettiessään hypistellä kaikkea muuta ihanaa mitä tuolta liikkeestä löytyy.


Unokin fiilistelee ristiä kovasti.

Translation: Yesterday I broke my favourite jewelry. It's a cross from a Finnish designer called Antti Asplund and I love it a lot. Mimmi has a blue one, but it has been broken since summer. Well done, girls, heh..

12 kommenttia:

  1. Oi miten kurjaa. Tahtoisin itsekin tuon samaisen korun, on se vaan niin mahti!

    VastaaPoista
  2. Voi harmi :( Sitä ei taida pystyä korjaamaan..?

    VastaaPoista
  3. mitä jos tilaisit netistä uuden ristin? :)

    VastaaPoista
  4. Voi ei :(
    Ma olen himoinnut korua kanssa. Saiskohan sita tilattua netista?

    VastaaPoista
  5. Mikään ei ole kamalampaa kuin lempikorun rikkoutuminen!! >:/

    Kerran lainasin äidilleni lempihelmiäni ja hän meni niihin (kaulaan) suihkuttamaan hajuvettä. Tummiin helmiin tuli kamalia ruskeita viiruja :D Olin ihan harmissani kunnes äiti sai vielä ostettua samanlaiset tilalle, kyse kun ei ollut mistään kalliista helmistä mutta sitäkin tärkeimmistä. Myöhemmin samaiset helmet meni rikki omassa käytössä, lukko ei kestänyt. Selvästi epäonniset helmet :D

    Tuollainen Asplundin risti olis kyllä kieltämättä aika nam, onko ne tosi kalliita?

    VastaaPoista
  6. Mä just mietin että semmonen oranssi risti olis ihan tosi hieno. Mulla kun on vaatteet melkeen kaikki mustia, niin tois ehkä vähän ilmettä niihin.

    VastaaPoista
  7. antti asplundin ristejä saa tilattua ainakin Gallanth clothes nimisestä netti putiikista. Tilasin oman peiliristini sieltä, hintaa tuli postikuluineen n.35e.. :)

    VastaaPoista
  8. voi ei, otan osaa :( ostin tänään juuri uuden rakkauden joka on väriltään punainen <3

    VastaaPoista
  9. voi eii :/ paljon tollaset ristit maksaa??

    VastaaPoista
  10. HEI mihin sä uutta tarviit, kun otat vaan pikaliima käteen ja laitat korjaukseen! Noin nätisti napsahtaneen saa varmaan miltei uuden näköiseksi kun on huolellinen, pitää vaan olla tarkkana ettei liimaa tursua tuohon päällispuolelle. Ja onpahan sitten ainakin vähän persoonallisempi :-)

    VastaaPoista
  11. Maya: Niin on, mutta onneks nyt sitten voi vaikka joululahjaks toivoa jonku uuden värisen! :)

    Riikka: En saanut korjattua nätisti! :(

    Anonyymi: Se on kuule niin vaikea valinta minkä värin haluan, että pitää kävästä liikkeessä ihan! :)

    Tiia: Saa mun mielestä tilattua ihan Antti Asplundin sivuilta :)

    Anonyymi: EI NIIIN MURRRR! Se jää harmittamaan kovasti :( Mutta ei voi mitään kyllä. Oliskohan jotain 25-30e mitä nuo maksaa? En muista tarkasti :)


    i'm lacking kirjoitti: Mä himoitsen mustaa, mutta tosta samasta syystä haluisin jonku pirteen :)

    Anonyymi: Joo, kiitos vinkistä! Mä taidan vierailla liikkeessä, se on muutenkin niin kiva käydä aina siellä kuolailemassa vaatteita <3

    viv: MMM! Minäkin tahon! :)

    Laura: Olisko 25-30e? En muista ihan varppina :)

    eeppu: No otinkin, mutta ei tullut nätti. Ja mulle risti on sellanen kuvio, että se ei voi olla halennut mistään. Sama pätee tähteen ja sydämeen! :)

    VastaaPoista
  12. Mulla kävi just äsken samalla tavalla mun mustan ristin kanssa!
    Aivan samasta kohasta vielä katkes
    :C

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.