lauantai 31. lokakuuta 2009

Ihana lahja ja ihana sisko!


Eilen oli kiva päivä. Sain viime viikolla ihan superihanan sähköpostin meidän lukijalta Janinalta jossa hän ehdotti, että haluaisi tarjota minulle (siis mitäää?!??!) aivan ihanan, vanhan suomalaisen hameen, joka toimii loistavasti nimenomaan mekkona.Olin tietty niin otettu tästä ettei järkeä ja fiilistelin kaikille.


Eilen mulle sitten tipahtikin postiluukusta paketti jonka sisällä oli jotain näin sulosta.


Rakastuin totaalisesti heti ja siis se on ihan täydellinen mekko.

Mun täytyy jotain keksiä, koska tosta rintavarustuksen kohdalta se on aika nafti, ku hameeks on tarkotettu eikä siinä oo yhtään ylimäärästä tilaa, mutta saanpahan syyn nyt ihan tosissaan tiputtaa nää kesän aikana takasin tulleet pari kiloa, jotka tahon pois! :) Odotan, että voin laittaa tän päälleni oikein kunnolla!

Toinen ilon aihe eilen oli se, että mulla oli oikeesti pitkästä aikaa kuumeeton päivä ja sellanen suhteellisen hyvä olo. Lähdinkin käväsemään lääkärissä taas ja sitten näin mun pikkusiskoa, joka muuten täytti just 18v.


Käytiin limppareilla Nudessa, joka on mun ehdoton lemppari nykyään Helsingissä!


Sisko aika onnellisena rötkötteli Nuden sohvilla, koska sai just tietää saaneensa haluamansa asunnon!
Sanotaanko näin, että isosiskolla saattoi olla vähän näppinsä pelissä, kun soitteli välittäjälle, mutta hyvä niin. Nyt on pikkusiskolla tosi kiva asunto jonne mun pitää kuulemma mennä aina hengailemaan. En paa pahakseni, koska mun sisko on sairaan hyvä leipomaan ja kaikki ne yhdessä syödyt herkut kertyykin aina vaan mun vyötärölle!


Päätettiin vähän juhlistaa siskon asuntoa ja mun hyvää, kuumetonta oloa ja mentiin syömään Memppariin. Tässä jälkiruokaa, NAM!

Vietiin Mobile Spa:han mun puhelin päivitettäväksi ja sillä aikaa haahuiltiin esim. Stockalla ja Marimekolla ettimässä siskolle verhoja. Nyt päivityksen jälkeen mun ihana N97 toimii taas kun unelma, toivottavasti näin on myös jatkossa!


Käytiin vähän irvistelemässä Kämp Gallerian vessassa.


Näytin vähän joltain pirulta ja mua oikeesti ahdistaa tää kalpeus mikä mut on vallannut sairastelun aikana.

Oli niin ihanaa päästä vähän pois neljän seinän sisältä ja tuntea edes hetkellisesti olonsa paremmaks. Tänään toivon, että näkisin Mimmiä edes vilaukselta (sen lento laskeutu just, odottelen että se soittais), koska huomenna se kuulemma häviää taas Kuopioon. Mun piti mennä mukaan mökille rentoutumaan ja sairastamaan, mutta mun pitääkin olla täällä lääkärissä jo heti alkuviikosta, joten en pääse. BUU! :(

Ps. Tänään päättyy virallisesti Roosa nauha-kampanja ja meidän pottiin onkin tullut nyt jo huikeet 59 lahjoitusta, eli 19 tässä parin päivän aikana!!!! KIIIIIIIITOS IHANAT!

12 kommenttia:

  1. nyt näkyy nyt näkyy, ei tarvi julkasta näit ämun kommentejaaa=)

    VastaaPoista
  2. Hyvä, kiitos muistutuksesta. Kävin kans nyt tekemässä lahjoituksen, pitänyt jo jonkin aikaa mut aina unohtunut. Mun ykköspankin verkkopankilla ei sitä ilmeisesti ois voinut edes tehdä joten hyvä että mulla matkan vuoksi oli poikkeuksellisesti rahaa toisellakin tilillä.

    VastaaPoista
  3. Katoin justiin Get Smart:in ja tää kohtaus oli niin ihana, että mun on nyt pakko jakaa se teidän kanssa. :)http://www.youtube.com/watch?v=IByJDQ98OBI

    VastaaPoista
  4. Nättejä olette siskosi kanssa :)

    Ihana hattu taas, mulle tuli ihan Nuuskamuikkunen mieleen :)

    VastaaPoista
  5. ootsä töissä tai koulussa missään?

    VastaaPoista
  6. Emppu: Hyvä että näkyy! :)

    Rva Herttainen: Kiitos itelles lahjotuksesta, ihanaa että kävit. Kiitos <3

    Laura.J.T: Oiii täytyy tutustua ehdottomasti vaikka huomenna Mimmin kanssa yhdessä! :D

    Anonyymi: Haha en tiiä onko toi kohteliaisuus vai ei jos sanot nuuskamuikkunen, mut mä tykkään siitä, joten kiitos <3

    Anonyymi: Oon kyllä, nyt vaan pitkään ollut influenssassa ja siitä johtuu tämä neljän seinän sisällä oleminen! :)

    VastaaPoista
  7. Olisi hauska tietää miten olet saanut sellaisen arvovallan että saat taivuteltua asunnonvälittäjiä? Aika harva kun varmaan normaalisti voi vaan "soitella" kyseisen ammattikunnan edustajille ja taivutella heitä antamaan asunnon jollekin tutulle.

    VastaaPoista
  8. Tiina: Heippa Tiina! Kysehän ei suinkaan ainakaan tietääkseni ole mistään arvovallasta. Minä ainakin itse olen sellainen, että autan aina ystäviäni ja perheenjäseniäni parhaimman mukaan ja hoidankin usein heidän puolesta reklamaatioita tai muita vastaavia tilanteita joissa joutuu puhumaan, koska olen hyvä siinä. :) Taivuttelu on sitten asia ihan erikseen. Siitä ei tässäkään tilanteessa ollut kyse.

    VastaaPoista
  9. Kerrotteko jossain vaiheessa, kuin paljon rahaa teidän pottiin loppujen lopuksi kertyi? :) Kiinnostaisi tietää!

    VastaaPoista
  10. Sofii: Täältä http://haastekerays.cancer.fi/?page=kaikkipotit löytyy kaikkien pottien lopulliset summat! :)

    MINNA: Kyseessä on varmaan sama tyyppi! :)

    VastaaPoista
  11. Hienoa, että paketti löysi perille! :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.