maanantai 19. lokakuuta 2009

Mitäääääää?


Meille on tullut jo muutamasta eri blogista tämmönen tunnustus ja ajateltiin nyt sitten sen takia tehdä tämä myös itse. Nyt aiotaankin haastaa teidät KAIKKI kertomaan itestänne jotain pientä edes kommenttiboksiin, koska meidän mielestä teistä on aina paljon mielenkiintosempaa lukea, kun meistä!





Kun tämän palkinnon saa niin täytyy tehdä seuraavat kohtaa:

Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen (Kiitos teille kaikille, teitte pullukat ilosiks)
Kopioi kuva ja liitä blogiisi (joojoo laitetaan!)
Laita linkki keneltä sait tunnustuksen (Laitettu)
Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä (Onkohan sellasia muka vielä?)
Anna tunnustus seitsemälle (Annetaan teille kaikille, jotka luette tämän.)
Linkitä nämä blogissasi (Tehty)
Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta (Kerrottu)

PEPPI:

1. En oo koskaan juonut ees yhteensä yhtä kupillista kahvia.
2. Olen todella musikaalinen.
3. En ikinä muista jälkeenpäin mitä leffoissa tapahtui ja siksi multa on ihan turha kysyä mistä ne kertoo.
4. Mun suurin toive elämältä on tulla äidiksi ja vaimoksi. Niin ja olla hyvä äiti ja vaimo.
5. Rakastan kauniita asioita ja löydänkin kauneutta yleensä melkein kaikesta ja kaikista.
6. Oon joskus todella ujo ja pelkään ihmisiä, vaikka sitä ei usko edes kaikki mun läheiset, koska oon kuitenkin niin sosiaalinen ja puhun aina.
7. Mua on pienestä pitäen kiehtonut Afrikka ja kaikki siihen liittyvä. Haluaisin ihan suunnattomasti matkustaa sinne joskus ja kierrellä ympäriinsä, nähdä, kuulla ja kokea. Mimmi on lupautunut matkaseuraksi!




MIMMI:

1. En oo koskaan maistanut tupakkaa.
2. Olen ollut 10-vuotiaana Afrikassa, Tanzaniassa, ja ollut siellä myös kansainvälisessä koulussa ja asunut Suomalaisessa koulukodissa.
3. Olen harrastanut kilpahiihtoa.
4. Meillä on kotona luomumaatila
5. Minulla on ollut yli 30 kämppistä.
6. Minua(kin) on koulukiusattu koko ala- ja yläaste.
7. Olen körtti.


Ja lisäksi vielä muutama paljastus meistä yhdessä:

1. "Vihattiin" toisiamme joskus (toim. huom. läskit ei kyllä oikeestaan vihaa ketään, mutta sillonku oltiin nuoria, eikä oikein ymmärretty vielä näitä juttuja...) Ei tunnettu ollenkaan sillon, mutta ei pidetty toisistamme ollenkaan.
2. Ollaan tavattu Pharrell yhdessä.
3. Tykätään herkutella yhdessä. Sitä ei kyllä sinänsä voi huomata meidän ulkomuodoista! :D
4. Tämä blogi laitettiin pystyyn kymmenessä minuutissa keskellä yötä, kun vaan päätettiin "perustetaan blogi, ok"
5. Ollaan todella erilaisia persoonia.
6. Kannustetaan molemmat Kalpaa.
7. Yleensä kun lähdetään yhdessä ulos, niin tanssitaan koko ilta. Me siis molemmat tykätään liikuttaa meidän lihoja. Lauletaan myös usein yhdessä esim. PCD:n Jai Ho!:ta :D


Että tämmöstä tällä kertaa. Tää oli kiva! :)

11 kommenttia:

  1. Yhdyn Pepin ykköseen: en minäkään. Kaikki vähänkään kahvinmakuinen tai -hajuinen melkein yököttää. Isäni keitti minulle maistattamismielessä maitokahvin kun olin 10 -vuotias, otin yhden siemauksen ja totesin että ei ole mun juttu.

    VastaaPoista
  2. jos lähen ulos niin se tarkottaa myös sitä että sit tanssitaan koko ilta!:) itsellä on kuitenkin enemmistö kavereista aikamoisia tanssikammoisia tyyppejä, joten loppuillasta se oon vaan minä joka siellä tanssilattialla sheikkaa:D big girls dance the best! näin se vaan on. :D
    T. P.L

    VastaaPoista
  3. Tulen aina kauhean hyvälle mielelle teinä blogista. En tiedä mikä siinä on, teissä vaan on "sitä jotain." :D Teidän ansioista olen muuten alkanut tykkäämään omista kurveistani paljon enemmän! Olette niin sinut itsenne kanssa ja näytette niin sairaan hyviltä aina. :) Big is beautiful, todellakin!

    Joo, tämmöinen avautuminen tällä kertaa. :D Mutta tää oli ihana postaus! Kivoja tunnustuksia, pari tuli ihan uutena juttuna.

    VastaaPoista
  4. ei vitsi oikeesti! oon nyt lukenu teijän blogia en tiiä kuinka kauan, mutta tuossa viikko sitten luin kaikki teijän postaukset ja olin ihan möks parin tunnin kuluttua ku lukeminen loppu :D OOTTE IHA HUIPPUJA! voin niiiiin samaistua teihin. En voi ees sanoin kuvailla, on ihan mahtavaa miten kerrotte asiat! Määkin oon ollu koulukiusattu ala- ja yläasteen ajan koska oon ihana läski. Mutta kerran kuulin erään sanovan että mikään ei kasvata niin paljon kun se että on tai on ollu läski! ehkä se sitten on niin. Mutta teijän blogi on aivan ihana! ja vielä sen verran että mites Mimmi, kuulostaako Aholansaari tutulta? :D
    -S.N

    VastaaPoista
  5. yksi pyllerö itä-helsingistä19. lokakuuta 2009 klo 14.06

    Mää voisin tunnustaa kaks asiaa ;)

    1. Mun pitäis olla nyt siivoomassa mut hei haloo totta kai luen teitä ihania mieluummin kun heilun mopin varressa _vapaapäivänä_ Illalla tulee poikaystävän vanhemmat käymään ja poikaystävä oottaakin että oon saanu kämpän ojennukseen kun se tulee klo 17 jäkeen töistä eli kiirettä kohta pitää! :D

    2. Halusin aina pienenä puhuu just samallalailla kun Mimmi :D Nykyäänkin on kiva kuunnella tota murretta kun se on niin rempsee, tai se sana mulle tulee mieleen :)

    VastaaPoista
  6. mikä on körtti :o

    VastaaPoista
  7. hihii kiva että vahinko lähti kiertään... ja pysykää tytöt erossa kahvista ja tupakasta vastaisuudessakin. t. maiju-täti

    VastaaPoista
  8. Mimmi! Vähän myöhemmin oot sit Tansaniassa asunu ku minä. Asuttiin Tangassa. Missäpäin Tansaniaa siis asuit, kuuluu kysymys?

    VastaaPoista
  9. Kiitos paljastuksista :) Minullekin tuo haaste oli tullut, laitoin listaa kokoon :)

    VastaaPoista
  10. olen vasta hetki sitten löytänyt blogien ihmeellisen maailman ja tänään suorastaan ihastuin tähän teidän hyväntuuliseen kirjoitteluunne, kiitos! peppi älä välitä, minäkään en ikinä muista leffoista jälkikäteen mitään ja on noloa sanoa nähneensä jonkun leffan, mutta sitten kun siitä kysytään niin menee sormi suuhun..:D

    VastaaPoista
  11. Kyllä mä ainakin sain teistä uutta tietoa noissa 7.ssä kohdassa :)

    Pakko kysyä Mimmiltä, tykkäätkö nykyisin hiihtämisestä? :)

    Mä oon opiskellu körttiläisopistossa Jyväskylässä :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.