torstai 21. kesäkuuta 2012

Pakkailua ja siitä luistamista...

Täällä pakkaillaan pikkuhiljaa (no kassi on vielä kaapissa kyllä ja tavarat ympäriinsä, mutta ajatus on tärkein) viikonlopun mökkireissua varten. Meidän juhannukseen kuuluu muutama hyvä ystävä, rennot vaatteet, meikittömät naamat, saunomista, uintia, hyvää musiikkia, yhdessäoloa, viiniä ja hyvää ruokaa. Oon viimeisen viikon jännittänyt, nukkunut lyhyitä unia ja tehnyt paljon duunia, joten tänään varmaan kömmin mökillä aikasin nukkumaan, kun kerrankin siihen on mahdollisuus.

Pakkailun lomassa (laiskottaa, en tykkää pakata joten välttelen sitä) kuvailin paria juttua, jotka aion ottaa mukaan...

Tämä pomegranaattimaski on raivannut tiensä mun suosikkeihin. Tän hinta on jotain ihan naurettavan vähän, mutta jotenkin tästä tulee aina vähän hehkeämpi olo. Aion tyrkyttää tytöille saunan jälkeen. Lisää maskista ja meidän alennuksen löydät täältä.

Pepin Jumpin. Illat on viileitä ja aionkin kietoutua tähän. 13 on mun onnennumero! Jumpinille on muuten tullut ihan sairaan makeita kesämalleja, sellasia missä on shortsit ja lyhyet hihat haalarissa.

Alotin vihdoin tän kuurin, jonka pitäis rauhottaa stressin keskellä aiheuttamatta riippuvuutta. Seurailen tuloksia.

Sain testiin erilaisia ötökkätuotteita ja eilen kävin ostamassa myös Unolle karkotteen ja mukaan kyypakkauksen. Mulla kutiaa itikanpuremat ihan hirveesti, mutta en tykkää kun kaikki karkotteet aina haisee niin pahalle. Noiden luvataan olla suhteellisen nenäystävällisiä ja ihoystävällisiä. Testaukseen siis heti. Unolle tykkään tosta niskaan laitettavasta nesteestä, se on toiminut hyvin joka kesä. Punkit kuvottaa.

Ostin Primarkista kolmet tämmöset eri väreissä ja oon käyttänyt jo nyt paljon. Taidan ottaa myös mökille yhdet mukaan!

Mimminkin jo aiemmin hehkuttamat Lambin liinat on mukana AINA. Tungen ne jopa mun lompakkoon, kun otan ainoastaan sen mukaan.

Kirja. Aina pitää olla mukana joku hyvä kirja ja tää on yks parhaista jonka oon koskaan lukenut. Niin hyviä pointteja ja auttaa oikeasti ymmärtämään miehiä vähän paremmin. Jokaisen naisen ja miehen pitäisi lukea tää!

Sain Akselilta joululahjaksi tän Minna Parikan laukun ja oon aika rakastunut siihen. Lontoossa juoksin sen kanssa sateessa ja pelkäsin, että laukun loppu tuli, mutta hyvältä se näyttää edelleen. Mä en oikeen oo koskaan ollut laukku-ihminen ja oonkin aina kantanut mukana jotain kangaskassia vaan. Nyt mua kuitenkin himottais esimerkiks Marc Jacobsin tai MiuMiun laukku, koska ystäville on ruvennut ilmaantumaan noita ihania nahkalaukkuja ja oon kuolaillut niitä. Lambin Facebookissa etsitään täydellistä käsilaukkua ja siellä voi voittaa Lumin laukun. Ajattelin käydä osallistumassa, käykää tekin.

 
Oon aivan lovena tähän Bieberin uuteen levyyn, joka on vähän aikuismaisempi kuin edeltäjänsä. Mä ihailen Bieberiä todella paljon, koska se on aivan mieletön roolimalli. Se valaa faneihinsa ihan hirveesti toivoa ja kannustaa kaikkia uskomaan itseensä. Levyllä on myös biisi jossa Justin kysyy, että missä olisinkaan jos te ette olisi uskonut muhun?... Olen kantapään kautta oppinut, että itseensä ja toisiin täytyy uskoa ja kaikille täytyy antaa mahdollisuus. Oon viime aikoina tavannut paljon JB-faneja ja ne on aivan ihania. Muistuttaa mua paljon hysteerisimmistä Hanson-vuosistani.

Nyt alan oikeasti pakkaamaan ja suuntaan nokan kohti mökkiä yhdessä karvapalleroni kanssa. Nautinnollista viikonloppua kaikille!!! Palataan ensi viikolla. Sydänsydänsydän.

11 kommenttia:

  1. Mulla on tota samaa kasvonaamioo ja se on tosiaan ihan jees:).Hyvää juhannusta tytöt!Mäkin tässä himoitsen et pääsee grillaan ja juomaan viiniä ym ym ym :D.

    VastaaPoista
  2. Pääsettekö viettämään Mimmin kanssa juhannusta yhdessä? :)

    VastaaPoista
  3. Mun pitää siis lukea toi kirja. Pitää pistää korvan taakse vinkki.
    Oikein ihanaa ja rentouttavaa juhannusta molemmille, täälläkin töiden jälkeen nokka suuntaa kohti mökkiä ja uutta paljua. JES!

    VastaaPoista
  4. haha toi justinin levy on ihana, vaikka en oo ennen tykännykkään jbstä. :D

    ja ihanaa juhannusta molemmille :)

    VastaaPoista
  5. Mä tykkäsin Bieberistä pari vuotta sitten, ja katoin sitten suurinpiirtein puol vuotta sitten Never say never -elokuvan, ja mä aloin itkeä! Se bieber on niin ihana sen faneille & arvostaa sen duunii niin paljon ♥ Ainaki sain semmosen kuvan :)

    VastaaPoista
  6. Taas kunnon mainospläjäys.

    VastaaPoista
  7. tahtoo jumpinin myös niin kovasti, mut noi postitusmaksut on ihan hullut :/ pitänee tarkkailla blogeja tiuhaan josko jostain pian irtoais joku alennuskoodi että sais sellasen omakseen syksyyn mennessä

    VastaaPoista
  8. Kiva kun oot hankkinut Justin Bieberin uusimman levyn!Siinä on erilaisempaa ja aikuisempaa musaa kuin aiemmilla levyillä,mutta yllätyin itsekin todella positiivisesti.En tajuu miksei Justiniin voi kyllästyä.Löysin hänet v.2009,ennen suurta läpimurtoa,ja nyt on fanitettu jo kolmatta vuotta ja keikallakin käyty.Hienoa kuulla että joku (vähän) vanhempikin tykkää! :)

    VastaaPoista
  9. btw pomegranate on suomeks granaattiomena =DD

    VastaaPoista
  10. Hei, pakko sanoa kun itse kärvistelin vuosikausia kutisevien ja kookkaiden hyttysten puremien kanssa. Kannattaa oikeasti kokeilla syödä allergialääkettä se päivä tai pari, jonka viettää maastossa tai hyttysalueella. Minä en jotenkin tajunnut aiemmin, että se on yliherkkyysreaktio, jos paukamat on aina nyrkin kokoiset ja kutiavat. Siis sehän menee kaikilla silleen :D Onneksi joku otti ja valisti, että ei se itseasiassa mene, toiset vaan reagoivat siihen. Joten vaikka allergialääkkeitä ei muutoin tulisi mihinkään vaivaan vedeltyä, kannattaa joskus testata, että auttaako tuo itsellä. Minä en nykyisin mene edes lähelle metsää jollen ole ottanut puolta päivää ennen tablettia. Se nimittäin tekee sen, että paukamia ei tule ollenkaan, eikä kutinaakaan. Ainoaksi kiusaksi jäävätkin ne pistävät ötököt sillä hetkellä kun ne käyvät verta kuppaamaan, mutta ainakaan en näytä kahta viikkoa jälkikäteen rokkotautiselta ja kutise kuolettavasti :P

    VastaaPoista
  11. Hei ootko mistä hommannut ton kirjan? Itse tässä just kaipailisin lukemista, mutta oon huono löytään mitään hyviä kirjoja ja toi vaikuttaa lukemisen arvoiselta :)

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.