maanantai 18. kesäkuuta 2012

Cailap by Bloggers

Bloggarit julkaisivat korumalliston yhdessä Cailapin kanssa ja koruja onkin vilahdellut blogeissa tiuhaan tahtiin. Mekin saatiin omamme ihanaiselta Emmiltä ja minulle valikoitui mallistosta sekä ranne-, että kaulakoru.

En olis osannut itse tarttua tähän kaupassa, mutta loppupeleissä tuo on kyllä tosi kiva. 

Tykkään tästä kaulakorusta ihan älyttömästi. Tykkään muutenkin tästä kiviteemasta jonka Emmi on valinnut mallistoonsa. 

Jokaisesta myydystä Emmin korusta lahjoitetaan 0,20€ Suomen Punaisen Ristin terveysohjelmiin. Tykkään. 

Näitä koruja saa ostaa niin City Marketeista, kuin myös Cailapin joku aika sitten auenneesta verkkokaupasta.

Aika kiva, että näitä bloggaajamallistoja on nykyään myös Suomessa, vai mitä ootte mieltä? :)

9 kommenttia:

  1. Tämä ja Nadjan korut on mun mielestä kivoimmat. :)

    VastaaPoista
  2. Itse ostin Nadjan mallistosta rannekorun. :) Pitkään mietin olisinko ostanut myös sen kaulakorun, mut päätin jättää kauppaan sillä kertaa, kun oli tullut tuhlailtua liikaa. Ihana juttu, et menee osa tuotosta myös hyväntekevöisyyteen!

    VastaaPoista
  3. Teiän blogi on aina vaan sellanen ilonen rakkauspakkaus! <3 ihania koruja :)

    xoxo
    Susanna
    http://susanna-behindmyeyes.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Siis Emmi lähettelee nähtävästi ihan urakalla korujaan muille bloggaajille saadakseen näkyvyyttä rihkamalleen? Mikä muu syy sillä olis pommittaa korujaan.. Säälittävää :D Kauheinta vielä ettei noi ole edes hienoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säälittävämpää mun mielestä on anonyymina valittaa tällaisesta asiasta. Oon myös eri mieltä noista koruista, musta toi kaulakoru on ihan hieno ja voisin itsekin käyttää sitä.

      Annikki on ihan oikeassa, tottakai näkyvyys on hyvästä, eihän moni muuten edes tietäisi näistä koruista (ainakaan mä en).

      Mä tein uudenvuodenaattona elämäni ensimmäisen uudenvuodenlupauksen: Stop being a hater. Kannattaa sunkin kokeilla! :)

      Poista
  5. Anonyymi: Ottamatta kantaa muuhun (kun en ketään tunne), mun mielestä Emmi kuulostaa oikein fiksulta toimiessaan noin. Ei säälittävää, vaan hyvää bisnesälyä. Ei mikään tavara ilman markkinointia liikahda, ja jos markkinointia pystyy tekemään vielä suhteellisen pienillä kuluilla, miksi ei tekisi niin?

    VastaaPoista
  6. Olin eilen FB'sta lukenut teidän olevan Aamu-tv:ssa, mut olin aamulla unohtanut sen. Vartin yli kahdeksan käänsin telkkarin Ykköselle ja siellähän oli tuttuja naamoja. :) Järkeviä juttuja puhuitte (tai puhuttu tällä hetkellä). :)

    VastaaPoista
  7. MIMMI!!! ootko nähny tän videon!! :D :D raukka! http://www.youtube.com/watch?v=x2RJN9a_jdM

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.