tiistai 22. marraskuuta 2011

"Säkin oot ihana."

Kävin viime viikolla Klaukkalassa tapaamassa rakasta ystävääni juoruilun merkeissä ja koska kummityttöni oli tuolloin päiväkodissa, sovittiin uudet treffit eiliselle.

Oon viime viikkoina tuskaillut paljon siitä ettei mulla ole tarpeeksi aikaa vuorokaudessa. Koska ollaan tehty niin intensiivisesti töitä, on luonnollisesti ihmisten näkeminen jäänyt vähemmälle. Se ei kuitenkaan tarkoita, että se rakkaus niitä ihmisiä kohtaan olisi jotenkin laskenut - päinvastoin. Sitä osaa kyllä arvostaa ystäviään ihan täysillä, että ne kestää nämä valitettavat "Sori mä en oikeesti tiennyt, että täällä menee näin myöhään enkä voikkaan tänään nähdä"-tekstarit ja puhelut. Ne myös onneksi kuitenkin tietää, että olen aina täällä niitä varten.

No nyt kuitenkin tilanne oli se, että mun oli PAKKO päästä näkemään rakasta kummityttöäni ja voi miten ihanaa se taas olikaan.


"Peppi onko sulla rahaa?" Kun äiti kieltäytyi ostamasta superpalloa. No tietenkin mulla oli just sen superpallon verran rahaa. :D


"Kanna mua." "En voi, mä läkähdyn kuumuuteen." "Kanna mua silti." Ja minähän kannoin. :D


"Tuu nyt kattomaan näitä barbeja." "Okei" "Voitko nostaa, että nään paremmin" "En jaksaisi.. Okei."


"Voidaanko joskus viettää kahestaan päivää, silleen että tuun yökylään?" "Voidaan tietenkin." "Voinko tulla tänään?"


"Sä oot ihana." "Niin säkin oot ihana."

"Voitko kantaa mut autoon?" "Voin." "Voitko laittaa turvavyön kiinni?" "Voin tietenkin."

Kävellessäni ympäri Selloa kummitytön kanssa käsi kädessä, tajusin taas kerran miten onnekas olen. Sen lisäksi, että oon saanut elämääni aikoinaan ikuisen ystävän, saan myös kunnian olla kummitätinä tämän maailman ihanimmalle pienelle ja pippuriselle tytölle.

Matkatessani kotiin kyynelehdin onnesta, koska kuullessani lapsen suusta miten ihana olen, tiedän ettei mun tarvitse sekuntiakaan miettiä tarkoittaako se sitä oikeasti.

Suuri rakkaus. Loputon rakkaus.

28 kommenttia:

  1. Ihania kuvia:)
    Siskonlapsien kanssa ihan sama juttu, aina saan kuulla kuinka ihana täti oon ja vau kuinka paljon se voi piristää päivää. ♥

    VastaaPoista
  2. Lapset on kylla aivan vallattoman ihania ja onnistuvat valaisemaan synkimmankin paivan. Itsellani ei ole siskon taikka veljen lapsia saattikka kummi-sellaisia mutta onneksi naapurin kakaroita saa aina valilla lainata. :)

    VastaaPoista
  3. Kyyneleet tuli silmiin big time!! Rakastan lapsia niin hirveästi minäkin!

    VastaaPoista
  4. Voi ihana :)! Tuliko vähä wtfomg olo ku kuuntelin tänää spotifys musiikkii ja yhtäkkiä siel kuuluu teiän äänet? :-D mut kivan soittolistan olitte koonnu!

    VastaaPoista
  5. Hi, ihana fiilis tuli tästä postauksesta. Hymy huulille ja kyynel silmäkulmaan :) Kyllä nuo pienet lapset osaa olla ihania. Kaikki :)

    VastaaPoista
  6. Voi miten ihana postaus <3 Kummilapset ovat kyllä oikeita aarteita. :)

    VastaaPoista
  7. Toi on kyllä niin parasta :') mun kummipoika on aina niin aito kun nähdään :) "minä rakastan sinnuu!" ja "minun tullee ikävä sinnuu!" -lauseet ei kyl ikinä menetä arvoonsa :') <3
    ihania kuvia!

    VastaaPoista
  8. Aivan ihanaa!! Itsestäni tuli suloisimman poikavauvan sylikummi noin 5 viikkoa sitten, ja se rakkaus on ihan sanoinkuvaamatonta :) On ihanaa, että saa nähdä lapsen kasvavan, jokseenkin oma kummipoikani on vielä aikamoisen pieni. Nimen herra saa joulukuun puolivälissä. Ihania hetkiä on jo nyt ollut paljon, ja lisää jään vain odottamaan :) Lapset ovat siunaus, ja kummina oleminen yksi ihanimmista asioista! Onnea sullekkin kummiudesta :)

    VastaaPoista
  9. Voooooi apua miten ihan tyttönen ja nuo vuoropuhelut<3

    VastaaPoista
  10. Oijoi, mullakin tuli pieni kyynel silmäkulmaan, niin liikuttavia kuvia ja juttuja. Ja tuli kamala ikävä omaa siskontyttöä kanssa! Että lapset osaa olla ihania(kin). :D

    VastaaPoista
  11. Voi miten ihana teksti <3

    Ja oon ihan samaa mieltä tossa, että vuorokausi ei riitä minnee :) Vuorokaudessa pitäisi olla vähintään se 36 tuntia!

    VastaaPoista
  12. Ihana! Minullakin on aivan ihana 3-vuotias kummipoika, hänellä on aivan mahtavat jutut!

    Sinä näytät NIIN onnelliselta noissa kuvissa, samoin kuin pieni tyttökin!

    VastaaPoista
  13. Olet fantastisen KAUNIS!!!! Ihan oikeasti, henkeä salpaa....

    VastaaPoista
  14. voi etttä ♥ ihana! ps bongasin teiän mainoksen! superhyvä!

    VastaaPoista
  15. voih :) sulosta!

    ps. blogissani on arvonta.

    VastaaPoista
  16. voi susta tulis ihana äiti! :-)

    VastaaPoista
  17. Hmm... joku taitaa hemmotella jonkun ihan piloille...

    VastaaPoista
  18. Oi, siinä on kummitädillä sydän paikallaan :) Ihana oot!

    VastaaPoista
  19. viikonloppuna veljen tyttöä (5v) katsomassa. vaihdoin vaatteita vierashuoneessa, kun oven välistä kuului: " täti, sulla on ihan hassut tissit!"
    totuus tulee lasten ja imeväisten suusta! :D

    -m

    VastaaPoista
  20. Peppi sun kaksoisolento!!!!!
    http://sissiehrstrom.blogspot.com/2011/10/hair-2000-2011.html

    VastaaPoista
  21. "kuullessani lapsen suusta miten ihana olen, tiedän ettei mun tarvitse sekuntiakaan miettiä tarkoittaako se sitä oikeasti"
    Jäi tuo mieleeni kun olin lukenut postauksen, nyt oli sitten pakko tulla kopioimaan tuo pätkä ja tulostaa se vielä joku päivä. Ei ole yksikään lapsi minulle noin sanonut, mutta hymyilemään se sai (:

    VastaaPoista
  22. Ihana kummityttö sulla! Kirkkoon kuulumisen (ainoa) hyvä puoli on just kummilapset... voi ku itekkin joskus :-)

    VastaaPoista
  23. Lapset on aina maailman parhaimpia.. nimimerkillä omaan 2 maailman ihaninta siskontyttöä sekä 1 maailman komeimman siskonpojan.. :) ja joka kerta , kun pieniä nään saan kuulla olevani paras kaveri, ihana täti ymsyms.. vaik ois päivä kuin huono, niin ne saa aina hymyn huulille :')

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.