sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Mikkeli!

Käväistiin viikonloppuna Mikkelissä Sokos-rundin tiimoilta ja tässä pari kuvaa reissusta..


Meidän seuraan eksyi junassa leppäkerttu joka nimettiin Petriksi (en ole nimestä ihan varma) ja joka tuntui koko ajan haluavan hengata meidän kanssa.


Petriä hellittiin ja tykättiin siitä kyllä, mutta ei haluttu herran olevan jumissa junassa, joten Kouvolassa junan pysähtyessä kävin viemässä sen ulos. Sinne siis jäi, toivottavasti Petrillä on kaikki hyvin!


Vaakuna toivotti meidät tervetulleiksi...


Valitsin tämän sängyn, koska mua ällöttää (siis oikeasti yököttää) hotellihuoneiden huoneissa olevat ei vaihettavat tekstiilit. :D En voi tälle mitään, mutta käyn aina siirtämässä päiväpeiton pois ja Mimmille langettamassani sängyssä oli mahdollisuus, että jalka saattaisi osua verhoon nukkuessa niin en voinut ottaa sitä. Mimmi aina kiusaa mua laittamalla mulle tuplapäiväpeiton tai heittämällä mua päin noi tyynyt ja mua ku-vot-taa. Oon kerran nähnyt jonku rupuhotellin verhoissa verta ni siitä on jäänyt traumat. :D Tarkastan ne myös aina ja Sokos hotelleissa on aina ollut puhtaita, mutta minkäs sitä ällötyksilleen mahtaa... Tässä huoneessa suurta hämmennystä aiheutti myös se ettei meillä ollut parisänkyä.

Ilta meni töiden parissa huoneessa, siellä teidän suosittelemalla Suomi-grillillä vieraillen ja skipattiin suosiolla myös hotellissa esiintynyt Arttu Wiskari... Arttu selkeästi seuraa meitä, koska se on aina kaikkialla missä mekin. Myös aamiaisella lauantaina...


Lauantaina matkalla Sokokselle pirteänä!


Takki Gossip (50)
Kassi Victoria's Secret ja toinen Bershka
Legginssit Piruetti (XL)
Kengät: UGG (9)

Nyt täytyy sanoa, että Mikkeli saattoi kiilata kaikista vierailluista kaupungeista ihan ykköseksi. Asiaan vaikutti monet asiat, mutta ensinnäkin ihmiset oli ihan mielettömiä. Lukijat sydänsydänsydän, olitte niiiiiiin kivoja ja Sokoksen henkilökunta. HALLELUJA! Ihan mieletöntä porukkaa ja erityisterkut lähtee kyllä Ninalle joka on vähintään yhtä sekaisin meidän kanssa. Ei olla hetkeen naurettu niin paljoa. Mikkelin Sokos on myös U-P-E-A.

Ens viikolla ollaan 2 yötä Turussa, käydään välissä Raumalla ja suunnataan Poriin. Turussa on keskiviikkona luvassa ensimmäinen More To Love-muotinäytös Sokoksella joka tehdään yhdessä lukijoiden kanssa. Meidän malleina on 5 lukijaamme ja ollaan rakennettu kaikki musiikeista lähtien itse ilman ulkopuolisia apuja. Kannattaa siis tulla käväsemään jos on jossain lähettyvillä, tiedossa on vähän erilainen muotinäytös!

Nyt unille, huomenna on tiedossa pikaretki Klaukkalaan, suuhygienisti ja kaverin näkemistä. Jee! :)

Onko teillä muilla muuten tollasia "ällötyksiä"? :D

Pepin molemmat lasit (Specsavers), neule (Gossip) ja Mimmin takki ja legginssit blogin kautta saatu.

20 kommenttia:

  1. Repesin....
    Mä en ite pysty lukemaan kirjaston kirjoja. Tai pystyn jos heti lukemisen jälkeen pääsen jynssäämään kädet! Mut esim. sängyssä ei tule kuuloonkaan!! Mua vaan niiiiiin inhottaa ajatus että kymmenet näpit on nyplänny sitä kirjaa ennen mua.

    VastaaPoista
  2. SAMA PÄTEE LÄÄKÄREIDEN ODOTUSTILOISSA OLEVIIN LEHTIIN! yöööööööööök!

    VastaaPoista
  3. Höh, mä RAKASTAN kirjaston kirjoja! Ne tuoksuu niin.. VANHALTA! Ja ne on käyny vaikka missä ja nähny vaikka mitä! Tai siis, jos kirjoilla ois silmät ni niinku.. sitte. (:D)

    Mutta mä en voi _koskaan_ koskea esim. rullaportaiden kaiteisiin tai julkisten paikkojen oven kahvoihin. Mietin vaan mitä kaikkia rähmänäppejä niitä on ollu hiplaamassa ja mitä kaikkia bakteereita yms niissä pesii ja.. YÄK! Ennemmin pistän kädet taskuun. :D

    VastaaPoista
  4. Oooi! Toi leppäkerttu on tosi sympaattinen :)

    VastaaPoista
  5. Haha mua ällöttää kanssa noi hotellin eivaihdettavat tekstiilit :DD Ja laivalla ollessa mua jotenkin ällöttää nukkua niissä sängyissä, hyrr

    VastaaPoista
  6. Mua ällöttää eniten toi leppäkerttu, ei auta vaikka ötökkiä yrittäis personoida nimillä. Yuck.

    VastaaPoista
  7. Aaaa, haluaisin tulla moikkaamaan Turussa, mutta en kuitenkaan uskalla...

    VastaaPoista
  8. Kiva kuulla että viihdyitte Mikkelissä :) Itse muutin sieltä pois enkä ole katunut kertaakaan lähtöäni,sillä missään muualla ei ole yhtä umpimielisiä ihmisiä vaikka tokihan mukaan mahtuu muutamia mukaviakin..

    VastaaPoista
  9. Heh, mua ällötti kanssa ennen nuo tekstiilit, mutta olen sen jälkeen reppureissannut niin paljon ympäri maailma, että jotenkin on tuo ällötys unohtunut. Ennen mua myös inhotti, jos joku kaveri oli vaikka yhdenkin yön nukkunut lakanoissa ja mun olisi pitänyt nukkua samoissa. Nykyään sekin on täysin ok.

    VastaaPoista
  10. Piipahdin katsomassa uutta mallistoanne Mikkelin Sokoksella. Vaikkei mitään tarttunutkaan tällä kertaa mukaan, käyn aina välillä kurkkaamassa mitä uutta on saapunut. Kiva, kun tulee lisää vaatteissa valinnanvaraa isommille naisille.

    terv: Se osastollanne vieraillut nainen, jolle kaikki teidän housut on capreja :D

    VastaaPoista
  11. Haaha tuntuupa oudolta lukea että ootte käyny mikkelissä ja kattella näitä kuvia ku ite oon aina siellä asunu ja onha se kieltämättä ihan mukava pikku mesta :)

    VastaaPoista
  12. Ois ihan kauhee jos ois hirvee pöpökammonen, oikein neuroottinen, joka ei voi mihinkään koskee.. Mut kyl mua esim pankkiautomaateilla vähän ahistaa näpytellä niitä nappuloita :o ja miettikää miten paljon rahassa on kaikkia pöpöjä?! :S jotku 10 vuotta vanhat setelit, miten moni niitäkin on ehtiny hiplata!

    VastaaPoista
  13. Mulla on kans pari tollasta hieman oudompaa kammoa.:-D
    En voi juoda samasta lasista, kun joku muu, mutta pullosta kyllä.
    En myöskään suostu koskemaan ruokaan, jota joku muu on syönyt (vaikkei olisi koskenut kyseiseen kohtaan ollenkaan) mutta oon syönyt samaa tikkaria ilman ongelmaa. Hmm..:-D
    Vihaan kans jos jotkut ruoat sekottuu lautasella, esim. jos joku kastike koskee salaattiin. Se tarkottaa että salaatti ei oo enää syömäkelpoinen, haha!:-D

    VastaaPoista
  14. Harmi kun missasin teidät, koska olin itse töissä :(

    VastaaPoista
  15. mihin aikaa ootte turussa keskiviikkna?:> ja kuinka kauan ootte?

    VastaaPoista
  16. mie ne oo niin tarkka ällötyksistäni vaikka mua ällöttääkin jotkin asiat mutta yritän ignoorata ne... Ällötyksiä on mm.

    kaikien julkistenkulkuneuvojen (metrot ratikat bussit jne...) kaikki kosketuspinnat ja istuimet (varsinkin sen jälkeen kun eräs suulas bussikuski kertoi hki-tre välillä mitä kaikkea ihmiset on tehneet busseissa ja mitä hän on joutunut siivoamaan!! trust me you do not want to know more...)

    Barrien lasit ja jääpalat (en ikinä ota jäitä koska niit' kosketetaan pajain käsin hyi mikä bakteeripesäke), tultiin kerran kaverin kans niiiiiin kipeeks veden juomisesta, että luulin että kuollaan. Ja ei me ei oltu juotu alkoholia.

    poikien kämpät... mulla on muutamia super siistejä poika kavereita jotka on niin viimeisen päälle siistiä että :D Mutta esim kun poikaystäväni asu kimppakämpässä 2 muun tosi sotkuisen pojan kanssa... en voinut olla kokematta inhotusta. En koskaan kävellyt kämpässä avojaloin ja aina ensi töikseni siivosin KOKO keittiön lattiasta kattoon samoin kun vessan (hyi hitto)... en kertaakaan saanut muilta kun poikaystävältäni siit' kiitosta mutta tulipahan pestyä kaikki pinnat.

    Lisäksi julkiset vessat joissa en mielelläni käy odotan kotiin jos suinkin on vaan mahdollista. Samoin kun yleiset kylpylät niin ihania kun ne ovatkin niin en voi olla miettimättä kuinka moni ihminen tulee sinne ilman suihkua ja peseytymättä "peseytymään" altaalle... puhumattakaan sit lapsista jotka no tekee mitä lie.... ja aikuisista joista on hauska leikkiä "aikuisten leikkejä"...

    Sit on petivaatteet... ihan sama kavereilla tai poikaystävälläni pakko vaihtaa ennen kun menen nukkumaan...

    VastaaPoista
  17. kiitos tytsät blogauksesta. halusin vain kertoa, että arvostan paljon tuota teidän blogin kautta saatu -ilmoittelua. nykyisin se on vielä ihan superasiallista vrt. joku aika sitten oli vähän outoa.

    itse asiassa mua asia ei edes häirinnyt, mutta arvostan suuresti että ootte kuunnelleet ja kunnioittaneet lukijoita, jos tuohon ovat tapaan blogia toivoneet. se on sielun suuruutta :)

    tsemppistä kiertueelle ja proggiksiinne!

    VastaaPoista
  18. Varpaat. Kesä on muuten ihana, mutta KAIKKI blogit TÄYTTYY kuvista varpaista. Samoin kaikki matkailumainokset on täyttä varpaita...yäääääk.

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.