torstai 16. syyskuuta 2010

Monkitytöt!

Tänään oltiin Forumin uudessa Monkissa ihastelemassa vaatteita ja myöskin yllättämässä kävijöitä jakamalla pois Monkin lahjakortteja. Me oltiin itekkin verhouduttu Monkin vaatteisiin ja näytettiin tältä:


Mipe siinä tomerana.
Huivi päässä: Monki
Sifonki?tunika: Monki (L)
Rusettivyö: Monki
Mekko alla: Monki (L)
Leggarit: Piruetti (XL)
Kengät: Nike (9)


Katoin nopeesti tätä kuvaa ja luulin, että Mimmillä on tommoset korvat päässä. :D


Allekirjoittanut myös melkosen tomerana.
Hattu: Monki
Jakku: Monki (L)
Farkkutunika: Monki (L)
Leggarit: Piruetti (L)
Kengät: Monki (38)


Minä olen Peppi ja minua jännittää olla yksin kameran edessä.


Mutta onneksi minulla on ystävä, jonka kanssa on paljon kivempi olla kuvissa.


Hänen nimensä on Mipe ja hän on vähän erityislaatuinen.

Meidän mukana oli myöskin siskomme Naatti, joka on ihan paras. Naatti kysy meiltä, että miks ollaan aina niin söpöjä. Vastaus tuli lyhyesti ja ytimekkäästi: "Koska ollaan lihavia." :))

Käytiin myös Mipen ja Naatin kanssa juoruilemassa pitkästä aikaa ja oli mukavaa. Kun viime viikolla ei Mipen kanssa nähty ollenkaan, niin tällä viikolla ollaan nähty joka päivä! JEEE! Huomennakin nähdään ja aiotaan mennä illalla Mipen ja sen poikkiksen ja Naatin ja muiden kivojen kanssa kattomaan Kurtis Blowta. Se on ihan legenda! Lauantaina mennään sitten Mipen kanssa Tigin pippaloihin. Viime vuonna se ei ollut siellä, koska neiti liihotteli vaan jossain Intiassa... Nyt onneks ei. :)

Forumin Monki muuten oli ihan älyttömän posiitivinen yllätys oikeesti. Mä en oo ollut aiemmin mitenkään superfiiliksissä Monkista, mutta nyt oon. Siellä oli jotenkin paljon kivemmat valikoimat ja ehkä noin sata asiaa, jotka voisin ottaa omikseni. :)

32 kommenttia:

  1. oj, kun te ootte olleet nätteinä! Tai no, oottehan te aina!

    VastaaPoista
  2. Hei! Voisitko Peppi-ihanainen esitellä uudet hiuksesi kunnolla? Olen yrittänyt tiirailla kuvista, mutta ei oikein näy. Mutta se mikä näkyy, näyttää hyväle.

    VastaaPoista
  3. bongasin teidän blogin iltalehden sivulta ja tytöt hei, tää on aivan ihana blogi <3 jatkakaa samaan malliin! :)

    VastaaPoista
  4. Voi että kun mulla tulee aina Peppi sinusta mieleen tuo näyttelijä Liv Tyler =)

    VastaaPoista
  5. Mäkin tulin Iltalehden sivuilta! Kiva blogi, tulen toistekin! :o)

    VastaaPoista
  6. mäki katoin että mimmillä on korvat:D ihana toi leorusetti!

    VastaaPoista
  7. Luin teistä juuri jutun Iltalehdestä. Tsemppiä tytöt, olette mahtavia ja upean itsetunnon omaavia!

    Itse en kestänyt ylipainon tuomaa henkistä painetta ja muka-pahaa-oloa, vaan laihdutin. En tosin voi sanoa olevani onnellisempi, olin tyytyväisempi itseeni hieman pullukkana (nyt tuntuu, ettei mikään riitä vaan joka paikka roikkuu - 20 kiloa laihempana!). OLETTE IHANIA! :)

    VastaaPoista
  8. Mäkin katoin, että mulla on korvat :DDD

    MimmiHiiri! ;)

    VastaaPoista
  9. Heh, mäkin katsoin että mitkä ihmeen korvat siellä on ollut päässä! :D

    VastaaPoista
  10. Oi Peppi paljonko noilla ihanilla kengilläsi mahtaa olla hintaa? :)

    VastaaPoista
  11. Mitäs mitäs kauniita naisia täällä on... =) Erittäin hyvä blogi, oikealla asenteella ja asialla.

    Nimim. isoluinen!

    VastaaPoista
  12. Peppi, sun tukka on ihana! <3
    Mulla on itelläni vähän samantapainen ja taistelen sen laittamisen kanssa päivästä toiseen. Voitko kertoa miten sä yleensä saat sen pysymään tolleen ylhäällä sotkuisesti? Mun yritykset lässähtää viimeistään parin tunnin päästä. :(

    VastaaPoista
  13. Minäkin haluaisin parempaa kuvausta Pepin tukasta, hyvältä näyttää mut näkyy liian vähän!

    VastaaPoista
  14. Näissä kuvissa mennään eilisen tukalla, eli laitoin sen toissapäivänä ja sit nukuin yön yli, suihkuttelin vähän Paul Mitchellin awapuhi-suihketta, joka aktivoi tuotteet uusiks ja eiku menoks. :D Sille ei oo siis tehty mitään.

    Kiharat teen GHD:lla ja alle pistän vaan tarpeeksi hyviä tököttejä. Voin jossain vaiheessa tehä jotain postausta asiasta!

    Ja lupaan laittaa kans parempia kuvia tukasta pian. :) Toi valo vääristää myös värit ihan täysin meijän molempien tukissa!

    VastaaPoista
  15. aaaargh! eile ja ti olin hki käymäs ja monkis tuli käytyyy.. yhyy :( ostin just samanlaisen hatun siält ko peppi :) ihanaa ko olitte iltalehes/sanomis :)

    VastaaPoista
  16. Niin ja noi mun kengät tais olla 60e! Niissä tulee myös irrotettavat varret mukana :)

    VastaaPoista
  17. mahtavaa...upeita naisia...teidän päällä kaikki näyttää niin hyvältä...se näkyy että olette hyväksyneet itsenne...itse olen kookas ja olen hyvin ylpee siitä

    VastaaPoista
  18. peppi onko mahdollista, että näin sut tiistaina alesanterinkadun monkissa? katoit mua päin ja hymyilit... olit kiireisen näköinen joten en viittinyt tulla juttelemaan :)

    VastaaPoista
  19. On hyvin mahdollista, olin siellä nimittäin käymässä ja oon saattanut hymyilläkkin! :)

    VastaaPoista
  20. Ihan näin aiheen vierestä kysyisin, että onks teillä vielä ripsipidennykset?

    Ja jos on ni mitä ootte tykänny pitemmän päälle? :) jaksaako niitä käydä huollattamassa tarpeeks usein? ite oon menossa ottaa ens viikolla omani ja jännittää kauheesti!

    VastaaPoista
  21. Mimmin Korvat bongattu myös täällä! :)

    VastaaPoista
  22. Joskus voisitte poseerata vähän vähemmmissä vaatteissa. Vaikka bikinit tai alusvaatteet?

    VastaaPoista
  23. Mahtavia värikkäitä kuvia! Naurunkin sain tosta Mipen ilmeestä, tossa peace kuvassa ;)
    Hyvää syksyä tytöt!!

    http://in-my-boulevard.blogspot.com/

    VastaaPoista
  24. yhyy kuljin just eilen siitä Monkin ohi mut en sitte tajunnu tulla sinne :--((

    VastaaPoista
  25. Hello!
    oliks minkalaisia takkeja monkissa? en oo pitkää aikaa käyny shoppaa nii en tiiä mist sais kivan syystakin :>

    VastaaPoista
  26. Kuten jo useampi lukija on kehaissut, on ihanaa lukea blogianne, koska joka kerta täällä käydessä tuntuu siltä, että mielialamittari on hailahtanut aina 50 % positiivisen puolelle. Kiitos ihanasta blogistanne!

    VastaaPoista
  27. Hei! Te olette kivoja ja nättejä naisia! Minä itsekin olen kiinnostunut blogeista mutta en oikein tiedä mistä aloittaisi? :/

    VastaaPoista
  28. 'itsekkin' on yhdellä K:oolla tervesin niuho lukijanne :)

    VastaaPoista
  29. oho huh aika mega kasari peppi

    VastaaPoista
  30. Luin teistä kans iltalehdestä, HYVÄ TYTÖT! :) teette arvokasta työtä :P

    VastaaPoista
  31. Peppi-peppinen, voisitko myös hieman valaista, millä ihmeen keinolla oot saanu tuon tuccasi nuin vaaleaksi ilman että se näyttää kuolleelta värinpoiston jäljitä? :D Hamuilen ite vähän vaaleampaa tukkaa vaihteeksi ja yritän kysellä vinkkejä. Thank you!!

    Oote ihanaisia!<3

    VastaaPoista
  32. Peppi, siun uusi tukka on hieno! Väri sopii sinulle kauniisti. Niin sopi mustakin, mutta tällä hetkellä taidan diggailla blondia Peppiä vielä enemmän! *peukut*

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.