lauantai 11. syyskuuta 2010

Mimmelin viikko ilman Peppiä!


Pepe on ollu tän viikon mökillä niin on sitten pitäny pärjätä ilman sitä. On ollu kieltämättä vähän jännä orpoilla itekseen kaikissa tapahtumissa ja työjutuissa, ku on kuitenki totuttu aina olemaan kahestaan kaikkialla. No kaikenlaista kivaa tähän viikkoon on mahtunu.



Oon esim nauttinu kunnon aamiaisista ihan vaan kotona (ilman Peppiä).



Päivä lähtee muuten ihan erilailla käyntiin kun alla on kunnon aamiainen. Eikai se ihan puppua oo, että aamiainen on päivän tärkein ateria?



Oon myös käyny ravintolassa syömässä (ilman Peppiä).



Tuo vuohenjuustohampurilainen extrapihvillä on mun vakkari. Nam.



Oon myös käyny mun veljen uudella kämpällä tutustumassa (ilman Peppiä). Tässä sen naapurin kissa. On muuten kivan värinen tuo talo.



Asunnossa on siis remppa käynnissä, veli meni piiloon (ilman Peppiä).



Oon käyny Ikeassa (ilman Peppiä).



Ostanu _TAAS_ yhen cd-telineen lisää :D (viides).





Oon pönöttäny avajaisissa (ilman Peppiä).



Kiusannu Axlia (ilman Peppiä).



Käyny santsikierroksella (ilman Peppiä).



Tavannu uusia karvakavereita (vähä ku Peppi, mut karvasempi).



Aww.



Aww x 2.



Aww x 3 !!!



Nautiskellu sushia take away. (Peppikin rupee muuten jo lämpeemään sushille!! JES!!)



Hengaillu taas tapahtumissa (ilman Peppiä). Hyvännäkönen peli muuten tuo uus Grand Turismo 5 joka tulee marraskuussa.



Syöny sushia myös tapahtumissa (ihan ilman Peppiä).



Pelannu Playstation Movea (ilman Peppiä).



Shoppaillu uuden pipon ja villatakin (ilman Peppiä).



Ja ylipäätään viettäny paljon aikaa ilman Peppiä.

Aika outoo, sanoisin. :D Ei varmaan vuoteen oo oltu näin kauan "erossa" :D (eiku ollaanpas ku olin Intiassa lokakuun!!)

No huomenna Pepe palailee kotikonnuille. Toivottavasti sillä on mulle paljon tuliaisia!!! ;)

15 kommenttia:

  1. Mimmillä taitaa olla jo kova ikävä Peppiä!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    VastaaPoista
  2. "veli meni piiloon ilman peppiä" ==D nauratti

    VastaaPoista
  3. hei mistäs mahtaa olla tuo takki, mikä ainakin ikea-kuvissa on päällä? :)

    VastaaPoista
  4. Hihi, ihana postaus. Nuo "ilman Peppiä" huomautukset oli niin hyviä. Varsinkun kun "veli meni piiloon ilman peppiä". Mä täällä hihittelin sille lauseelle :D

    Ootte ihania!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Pepin vanha ja Indiskasta :) Vuosia sitten ostettu...

    VastaaPoista
  6. Aamiainen on kaikista tarkein joten aivan oikeassa olit 8)

    T.tuleva lahihoitaja

    VastaaPoista
  7. Veli olis kyllä varmasti halunnu Pepin kanssaan piiloon, koska velin mielestä Peppi on tosi kiva.. (ainakin näin Peppi uskottelee aina itelleen) :D

    VastaaPoista
  8. hahah te ootte ihan hassuja :D<3

    VastaaPoista
  9. haha! "peppi come baaaack!" ;-D
    mutta sitä minä vaan että oisko tietoa milloin monkin avajaiset ois?

    VastaaPoista
  10. Ihana postaus! :D Oispa itelläki aikaa/energiaa väsätä aina tollanen aamiainen :D

    VastaaPoista
  11. Ihana postaus mutta vieläkin ihanampi karvalapsi! :')

    VastaaPoista
  12. Ooooo Gunnareiden paita! :---)Mut ihana postaus ja superihana tuo karvaturri. ♥

    VastaaPoista
  13. HAA! Mimmi bongattu 5 min sitten Blipossa :D

    t: Blipon myyjä joka vähän jääty... :D :D

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.