sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Kähee kurkku ja pähee Peppi!

Mimmi kaipaa mua jo ihan selvästi ja täytyy myöntää, että kyllä muakin on sitä vähän ikävä. Ei olla nähty viikkoon ja sekös jos jokin on outoa! Oon kuitenkin viettänyt todellatodella nautinnollisia hetkiä Ainon kanssa täällä Pihtiputaalla. Mun oli tarkotus pitää ihan _loma_, mutta oon kyllä tehnyt ihan joka päivä töitä, joten ihan lomana tää ei oo mennyt. Oon kuitenkin nukkunut pitkiä yöunia, nauttinut rakkaan seurasta ja vaan ollut..


Tulin myös kipeeks. Syysflunssa on meinannut tulla jo pidempään, nyt se on sitten päällä. Kurkku on pirullisen kipeä ja kuume sahailee. Onneks on saanut lötkötellä rauhassa lämpimissä neuleissa ja nukkua kipeyttä poies.


Tässä sohvalla oonkin tiiraillut järveä ja kuunnellut hiljaisuutta. Nam.


Aino loihti meille yks päivä siskonmakkarasoppaa, joka on mun suurta herkkua.


Oon myös ehkä hengaillut vähän Facebookissa.. :D


Miten yhtäkkiä tuli näin syksystä? Onko kesä nyt sitten virallisesti ohi?


Voiko tällasta maisemaa olla rakastamatta?


Peppi on vuoden luontokuvaaja kyllä.... :D


Tiistaina ollaan muuten Irc-galleriassa chattivieraina klo 18:00. Siellä meidän kanssa voi tulla jutskailemaan ihan kaikesta, en kyllä tiedä miten se oikein käytännössä menee? Sillon kun ite hengailin aina Irc-galleriassa (Liityttiin molemmat sinne varmaan joskus 2001/2002) niin ei siellä todellakaan tommosia hienouksia ollut kuten chatti. Onkin kunnia, että meidät pyydettiin vieraiksi galtsuun! :)

Nyt oon jo matkalla Helsinkiin ja ihana viikko Putaalla on ohi. Meillä on tulossa tosi kiireinen viikko, mut ihan supersiistiä on se, että pääsen taas näkemään Mipen ja hengailemaan sen kanssa! Toivottavasti oon parantunut maanantaihin mennessä ihan kunnossa, eikä kurkku oo enää kipee!

13 kommenttia:

  1. hei ihana toi ekan kuvan neule! mistä se on ostettu? :) ja mikä toi kuva emma watsonista on tuo välis? :D

    xoxo, milla

    VastaaPoista
  2. Ei näy mulle Emma Watson, vaan näkyy joku (arabialainen?) poika ja sen puhelinnumero :D

    Lunssa on pirullinen, itellä on ollu jo viis päivää kuumetta, mut aina vaan iltaisin, tosi great... :D Paranemisia!

    VastaaPoista
  3. Voi Peppi, sää se oot aina vaan kipee. Oisko mittään semmonen kahenviikon kännykkä-kiinni-en-tee-mitään-muuta-kuin-makaan tsempaus =) Pääsisit ehkä joskus taas kunnolla elävien kirjoihin

    VastaaPoista
  4. harmi kun tän blogin kuvat ei ikinä lataudu mulle kokonaan :(

    mutta paranemisia :)

    VastaaPoista
  5. ahh pihtipudas, ihanaihana paikka!

    VastaaPoista
  6. Mooi. Olitteko tänään 13.9.10 joskus puoli kolmen aikaan Ullanlinnan Alepassa? Näin teidät nimittäin siellä (: ja ihana blogi !

    VastaaPoista
  7. Voivoi suo )): Mullekkin iski tää syysflunssa. Eipä auta muu kun nukkua huonoo oloo pois ja juoda lämpöstä (;

    VastaaPoista
  8. Mites tää perus blogspot blogi on niin suosiossa, että pitää Galtsun chättiin kutsua?

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: En oo ollu kipee koko vuonna mun leikkauksen jälkeen, mut nyt iski flunssa. :/

    Oltiin me Alepassa eilen! :)

    Tsemppiä muillekkin sairastajille. <3 Esim. Nina-lle :)

    Enpä tiedä, ehkä ne on luullut meitä joksikin muiksi ja siks pyytänyt meidät sinne! ;)

    VastaaPoista
  10. Ootte aivan mahtavia!! Aluks kun sain tietää teidän blogista Karjalaisesta, en heti ihan lämmenny tälle mut nyt oon jo niin koukussa että oon lukenu teidän blogin alusta loppuun asti! Ihan mahtavia ihmisiä mahtavien persoonien kanssa! Jatkakaa samaan malliin, piristätte päivää todella paljon! :)

    -Sanna

    VastaaPoista
  11. Moooih <3

    mä paranin just itte syys flunssast,
    vielki vhä nuhaa..
    Pikaisia paranemisia <3

    Annnnina

    VastaaPoista
  12. Toi facebook kuva :D:D ahhahaha nään kasvoni sielä !

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.