sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

Täydellinen viikonloppu! :)

Ensimmäinen melkein täysin vapaa viikonloppu tänä kesänä alkaa olla lopuillaan. Mä en lähtenyt Ilosaareen kuten Mimmi teki, vaan jäin Helsinkiin hoitelemaan Unoa ja ottamaan kaiken irti kesäisestä Helsingistä.


Oon hymyillyt koko viikonlopun, koska on ollut NIIIIIIIIN rentouttavaa vaan olla ja tehdä kaikkia ihan hölmöjä asioita. Unirytmi on ihan vinksallaan kiitos meidän reissun ja siksi tuleekin valvottua öisin myöhään ja nukuttua päivällä. Sitä yritetään korjailla.. pikku hiljaa. Eihän tässä ole kiire mihinkään, nythän on kesä. :))


Viikonlopusta oon saanut nauttia laatuseurassa, nimittäin ystäväni Ainon kanssa, joka on ollut yksi elämäni läheisimmistä henkilöistä kohta 12 vuotta. Ollaan kasvettu yhdessä ja tehty siis kaikki hölmöilytkin yhdessä. :D


Ollaan vaan oltu, tehty ruokaa, nautittu Helsingistä (okei mun piti mennä tänään ottamaan aurinkoa ekaa kertaa kunnolla tänä vuonna, ni olikin ihan pilvistä :DD) ja siis kirjaimellisesti vaan oltu.


Niin ja ajeltu ympäriinsä Helsinkiä ja pysähdelty eri paikkoihin vaan istuskelemaan meren rannalle ja juttelemaan. Puhuttu varmaan kaikesta mahdollisesta.. Menneestä ja tulevasta. Suunniteltu ihania juttuja ja nautittu siitä, että on ystävä jonka seurasta saa nauttia.

Millanen teidän viikonloppu on ollut?

Mun ainakin täydellinen siinä kaikessa yksinkertaisuudessaan. Nyt onkin taas voimia palata työn tohinaan ja suunnata loppuviikosta Poriin. Me mennään muuten haastattelemaan erästä poikaystäväämme.. Arvaatteko ketä? ;) Alkaa PEELLÄ ja loppuu ÄLLÄÄN. Jos joku on menossa Poriin loppuviikosta (ke, to, pe) ja tahtoo kyytiin pari pehmeää naista, niin laittakaa sähköpostia! :)

13 kommenttia:

  1. ootteko perjantaina jazzeilla??

    VastaaPoista
  2. Voi taivas kun oot kaunis! ;) aivan hurmaava, ihana!

    VastaaPoista
  3. oi ootte molemmat niin kauniita! ihanan kesäisiä kuvia :) peppi oot upea, oon tottunut näkemään sut enemmissä meikeissä ja nuo kuvat on niin raikkaita, ihania!

    ps, onko NYC-postauksia vielä luvassa? ;)

    VastaaPoista
  4. Oh my, te meette haastattelemaan Pharrelia! :O

    VastaaPoista
  5. Kaunis olet. Vitsi pitää tilatakin Poriin kesäsäitä jazzien ajaksi. <3

    VastaaPoista
  6. Vkonloppu on ollut ihanainen ja vietin sen kavereitten kaa.

    Hei, mulla on kyssäri teille. Mistä Helsingistä kannattaisi käydä kattoon kohtuuhintaista mekkoa häihin? Oon kokoa 44/XL ja tarviisin mekon elokuussa oleviin häihin. En halua mitään juhlajuhla härpäkettä vaan sellaisen jota vois käyttää muulloinkin. Yksiväristä haen, mulla on punapinkit hiukset ja iso tatska, joten mekko ei voi olla kovin näyttävä ettei tuu papukaija fiilis :D
    Kiitti jo etukäteen jos voitte auttaa :)

    Sanna

    VastaaPoista
  7. Vkonloppu on ollut ihanainen ja vietin sen kavereitten kaa.

    Hei, mulla on kyssäri teille. Mistä Helsingistä kannattaisi käydä kattoon kohtuuhintaista mekkoa häihin? Oon kokoa 44/XL ja tarviisin mekon elokuussa oleviin häihin. En halua mitään juhlajuhla härpäkettä vaan sellaisen jota vois käyttää muulloinkin. Yksiväristä haen, mulla on punapinkit hiukset ja iso tatska, joten mekko ei voi olla kovin näyttävä ettei tuu papukaija fiilis :D
    Kiitti jo etukäteen jos voitte auttaa :)

    Sanna

    VastaaPoista
  8. Miekin taidan tulla loppuviikosta poriin, saa nähä! :D Miten joku voi olla noin kaunis?

    VastaaPoista
  9. What meette haastattelee mun poikaystävää? No way.

    Oon ollut jo kymmenen vuotta ihan lööv Pharreen :) Onneks lauantaina odotus palkitaan!

    VastaaPoista
  10. Mimmille terveisiä, näin neidin Ilosaaressa Mokoman keikalla ja tykkäsin todella niistä seepralegginseistä! Muutenkin asustus oli ihanan kesäinen, pipokin päässä. :D Juttelemaan en uskaltautunut, mutta pitää nyt kuitenkin kommentoida, että itse näin muodokkaana, en niinkään isokokoisena tyttönä, on ilo lueskella teidän blogia. Antaa voimia ja itsevarmuutta meille ei_luurangoille, kyllä naisessa pitää lihaa olla luiden ympärillä!

    Mukavaa loppukesää teille molemmille ja tervetuloa molempien voimin uudestaan Joensuuhun! :)

    VastaaPoista
  11. Mulla ois yks kysymys. Te osaatte pukeutua iha sairaan hyvin ja siksi juuri teiltä haluankin kysyä, että mistä ostatte farkkunne? Olen itse myös isokokoinen enkä ole löytäny pariin vuoteen kunnon pillifarkkuja itselleni. On tuskaa etsiä liikkeistä farkkuja tuloksetta.

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.